Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ja naisten uskollisuus

Vierailija
07.11.2015 |

Olen ollut miesvaltaisella alalla töissä reippaasti yli kymmenen vuotta ja menettänyt kaiken uskoni rehelliseen parisuhteeseen. Olen todistanut niin monet pikkujoulut ja virkistyspäivät perheellisten/parisuhteessa olevien ihmisten uskottomuutta ja valehtelua. Pienen valonpilkahduksen toiveisiini olisi tuonut, jos
poikkeus olisi joukossa ollut, mutta ei :()

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiö on tarkoitettu surulliseksi. En saanut muutettua sitä.

Ap

Vierailija
2/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaajan uusin oivallus, kuinka paljon tätä paskaa ajattelit tänään suoltaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla noinkin hyvin perillä työkavereiden tekemisistä? Missä ja miten tarkalleen ottaen pettäminen tapahtuu?

Vierailija
4/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näissä, minun todistamissani, tapauksissa on nainenkin tarvittu. Ei tämä miesvihaa ole, vaan uskon menetys parisuhteeseen.

Yritysten järjestämissä pikkujouluissa ja virkistyspäivissä ovat tapahtuneet. Näihin lukeutuvat siis yökerhot, sauna- tai muissa vuokratiloissa.

Ap

Vierailija
5/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla noinkin hyvin perillä työkavereiden tekemisistä? Missä ja miten tarkalleen ottaen pettäminen tapahtuu?

Kyseessä on joku häiriintynyt miesvihaaja, älkää vastatko näihin avauksiin. Sama ihminen tehtailee näitä avauksia kymmenen päivässä. 

Vierailija
6/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus täällä. Pahintahan on, että tuntee lopulta olevansa se ainut ulkopuolinen, asioista perillä oleva tarkkailija ja jää yksin ihmettelemään millaisia ihmiset oikein ovat. Pettäjät pettävät ja ovat OK toimiensa kanssa, samanaikaisesti naiset ovat autuaan tietämättöminä.

Vierailija
7/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että itse näen pettämiseksi suutelemisen ja koskettelun. Yhdyntää en onneksi ole koskaan todistanut.

Ap

Vierailija
8/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on vähän paradoksaalinen tilanne. Naiset kiinnostuvat vain alfauroksista, jotka ovat juuri näitä narsistisia ja psykopaattisia piirteitä omaavia miehiä, ketkä pettävät ja kehuskelevat sillä. Toisaalta taas kiltit ja mukavat betaurokset eivät naisia kiinnosta, vaikka he eivät koskaan pettäisi.

Nainen katselee vain pettäviä alfauroksia -> nainen tulee päätelmään että kaikki miehet pettävät.

Vierailija
9/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että itse näen pettämiseksi suutelemisen ja koskettelun. Yhdyntää en onneksi ole koskaan todistanut.

Ap

Et siis edes tiedä onko kyse ollut pettämisestä? Mutta et voi määritellä sitä pettämiseksi kuin korkeintaan oman puolisosi kohdalla.

Vierailija
10/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on vähän paradoksaalinen tilanne. Naiset kiinnostuvat vain alfauroksista, jotka ovat juuri näitä narsistisia ja psykopaattisia piirteitä omaavia miehiä, ketkä pettävät ja kehuskelevat sillä. Toisaalta taas kiltit ja mukavat betaurokset eivät naisia kiinnosta, vaikka he eivät koskaan pettäisi.

Nainen katselee vain pettäviä alfauroksia -> nainen tulee päätelmään että kaikki miehet pettävät.

Pahimmat pettäjäthän ovat niitä betoja juuri. Huonoiitsetuntoinen mies ei tarvitse paljoakaan, että heittää menemään vaimon ja lapset kun kerran eläessään joku toinenkin nainen osoittaa edes hiukankaan kiinnostusta :-D

Vierailija
11/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen tarkoittaa kokemusta siitä, että on rikottu jotain sopimusta.

Vierailija
12/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kirjoittaja nro.6 vastauksesta. Tuntuu niin pahalta ja tämä avaus on minun avunhuutoni!

Kyllä naiset tekevät ihan yhtä väärin kun pettävät, sitä en tässä ole missään nimessä tarkoittanut.

Haluaisin naivisti uskoa loppuelämän rakkauteen ja yhdessäoloon, mutta miten se enää onnistuu. Haluisin vain olla onnellinen.

Miten te, jotka siihen vielä uskotte ja olette, teette sen?

Ap

Vierailija
13/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin Brutukseni, lähdit kanatappeluun mukaan.

Vierailija
14/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin naisia kiehtoo varatut, olen huomannut oman firman pikkujouluissa. Itse koen lähinnä ahdistavaksi sen huomion ja lääppimisen känniläisiltä naisilta. Minua todellakin lääpitään ja ahdistellaan joka ainoissa firman pikkujouluissa, ei oikeasti edes huvita mennä niihin. Osa naisista vaikuttaa lähinnä surullista ja yksinäisiltä, humala sitten korostaa sitä läheisyyden kaipuuta.

Vierailija
15/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te, jotka siihen vielä uskotte ja olette, teette sen?

Ap

Mä en esim. koe pettämiseksi sitä että puoliso tanssii tai on muuten koskettaa vastakkaista sukupuolta. Meillä ei ole sellaista sopimusta etteikö niin voisi toimia.

Keskityn lähinnä omaan elämään (mukaan luettuna oman puolison ja perheen) en seuraa sitä mitä muut tekevät.

En vahdi puolisoa tai kokoajan ajattele mahdollisuuksia joissa pettäminen voisi tapahtua. En toki suhtaudu naivisti etteikö myös oma puoliso voisi niitä toistemme kanssa keskusteltuja sääntöjä rikkoa.

Vierailija
16/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaajan uusin oivallus, kuinka paljon tätä paskaa ajattelit tänään suoltaa?

Miksi näet miesvihaa joka keskustelussa? Pitäisikö sinun hakea apua tai ainakin pysyä poissa tältä palstalta, koska olet selvästi liian herkkä. Sitten itse aiheeseen, olen työskennellyt sekä mies että naisvaltaisissa työpaikoissa ja voin sanoa, että valitettavasti se pettäminen on yhtä yleistä kummassakin. Luulisin kuitenkin, että suurin osa ihmisistä on uskollisia.

Vierailija
17/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Et siis edes tiedä onko kyse ollut pettämisestä? Mutta et voi määritellä sitä pettämiseksi kuin korkeintaan oman puolisosi kohdalla.

Kuinka monessa suhteessa hyväksytään se että suudella muita? Varmaan promillessa.

Vierailija
18/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelin markkinointiosastolla, jonka palveluksessa oli kahdeksan miestä ja neljä naista. Seitsemän miehistä ja kolme naisista petti niin pikkujouluissa kuin ns. koulutusmatkoillakin. Kaikki he olivat parisuhteessa.

Kamalinta oli, että osa näistä ihmisistä harrasti seksiä muiden kuullen esimerkiksi mökin parvella. Pettämistä tapahtui erilaisissa juhlissa ja tapaamisissa -  useiden eri partnereiden kanssa.

Oli lievästi sanottuna kuvottavaa joutua matkustamaan heidän kanssaan.

Kahdeksas mies oli kyseisissä tilaisuuksissa kunnollinen, tunnollinen ja uskollinen vaimolleen siitä huolimatta, että hän oli oikeasti todella hyvännäköinen. Hän siirtyi myöhemmin pettäjäkaartiin... Yök. 

Vierailija
19/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta meillä ainakin juorut kulkee ja osa ihmisistä leuhkii näillä kokemuksillaan. Sitä mikä on totta, ei kukaan oikeasti tiedä, paitsi tietysti asianomaiset. Siistijä aina kertoo pikkujoulujen jälkeen, kuinka monta kondomia on löydetty ja mistä.

Vierailija
20/65 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tässä on käynyt ap sulle se perinteinen, eli kiinnität huomiota vain kiinnostaviin tai pelottaviin miehiin, kuten naiset niin monesti tekevät. Minäkin tunnen muutaman panomiehen ja muutaman sosiaalisesti kömpelön nössön. Monesti naispuoliset yhteiset tuttavamme kyselevät minulta näistä kourallisesta miehiä, mutta eivät koskaan suuresta enemmistöstä tuntemiani tavismiehiä.

Sain hyvän kokemuksen tästä kun yritin saattaa tuntemaani naista ja miestä yhteen. Kysyin "Matilta" että mitä hän tykkää tästä yhdestä "Hannasta". Sanoi heti että on kaunis, kiva ja niin poispäin. Kun kysyin "Hannan" mielipidettä "Matista", kysyi hän että kenestä oikein puhun? En ole varmaan koskaan kuullutkaan hänestä?