Miesten ja naisten uskollisuus

Vierailija

Olen ollut miesvaltaisella alalla töissä reippaasti yli kymmenen vuotta ja menettänyt kaiken uskoni rehelliseen parisuhteeseen. Olen todistanut niin monet pikkujoulut ja virkistyspäivät perheellisten/parisuhteessa olevien ihmisten uskottomuutta ja valehtelua. Pienen valonpilkahduksen toiveisiini olisi tuonut, jos
poikkeus olisi joukossa ollut, mutta ei :()

Sivut

Kommentit (65)

Vierailija

Kyllä näissä, minun todistamissani, tapauksissa on nainenkin tarvittu. Ei tämä miesvihaa ole, vaan uskon menetys parisuhteeseen.

Yritysten järjestämissä pikkujouluissa ja virkistyspäivissä ovat tapahtuneet. Näihin lukeutuvat siis yökerhot, sauna- tai muissa vuokratiloissa.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten voit olla noinkin hyvin perillä työkavereiden tekemisistä? Missä ja miten tarkalleen ottaen pettäminen tapahtuu?
Kyseessä on joku häiriintynyt miesvihaaja, älkää vastatko näihin avauksiin. Sama ihminen tehtailee näitä avauksia kymmenen päivässä. 

Vierailija

Sama kokemus täällä. Pahintahan on, että tuntee lopulta olevansa se ainut ulkopuolinen, asioista perillä oleva tarkkailija ja jää yksin ihmettelemään millaisia ihmiset oikein ovat. Pettäjät pettävät ja ovat OK toimiensa kanssa, samanaikaisesti naiset ovat autuaan tietämättöminä.

Vierailija

Kyseessä on vähän paradoksaalinen tilanne. Naiset kiinnostuvat vain alfauroksista, jotka ovat juuri näitä narsistisia ja psykopaattisia piirteitä omaavia miehiä, ketkä pettävät ja kehuskelevat sillä. Toisaalta taas kiltit ja mukavat betaurokset eivät naisia kiinnosta, vaikka he eivät koskaan pettäisi.

Nainen katselee vain pettäviä alfauroksia -> nainen tulee päätelmään että kaikki miehet pettävät.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä, että itse näen pettämiseksi suutelemisen ja koskettelun. Yhdyntää en onneksi ole koskaan todistanut.
Ap

Et siis edes tiedä onko kyse ollut pettämisestä? Mutta et voi määritellä sitä pettämiseksi kuin korkeintaan oman puolisosi kohdalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseessä on vähän paradoksaalinen tilanne. Naiset kiinnostuvat vain alfauroksista, jotka ovat juuri näitä narsistisia ja psykopaattisia piirteitä omaavia miehiä, ketkä pettävät ja kehuskelevat sillä. Toisaalta taas kiltit ja mukavat betaurokset eivät naisia kiinnosta, vaikka he eivät koskaan pettäisi.

Nainen katselee vain pettäviä alfauroksia -> nainen tulee päätelmään että kaikki miehet pettävät.

Pahimmat pettäjäthän ovat niitä betoja juuri. Huonoiitsetuntoinen mies ei tarvitse paljoakaan, että heittää menemään vaimon ja lapset kun kerran eläessään joku toinenkin nainen osoittaa edes hiukankaan kiinnostusta :-D

Vierailija

Kiitos kirjoittaja nro.6 vastauksesta. Tuntuu niin pahalta ja tämä avaus on minun avunhuutoni!

Kyllä naiset tekevät ihan yhtä väärin kun pettävät, sitä en tässä ole missään nimessä tarkoittanut.

Haluaisin naivisti uskoa loppuelämän rakkauteen ja yhdessäoloon, mutta miten se enää onnistuu. Haluisin vain olla onnellinen.

Miten te, jotka siihen vielä uskotte ja olette, teette sen?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin Brutukseni, lähdit kanatappeluun mukaan.

Vierailija

Joitakin naisia kiehtoo varatut, olen huomannut oman firman pikkujouluissa. Itse koen lähinnä ahdistavaksi sen huomion ja lääppimisen känniläisiltä naisilta. Minua todellakin lääpitään ja ahdistellaan joka ainoissa firman pikkujouluissa, ei oikeasti edes huvita mennä niihin. Osa naisista vaikuttaa lähinnä surullista ja yksinäisiltä, humala sitten korostaa sitä läheisyyden kaipuuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miten te, jotka siihen vielä uskotte ja olette, teette sen?
Ap

Mä en esim. koe pettämiseksi sitä että puoliso tanssii tai on muuten koskettaa vastakkaista sukupuolta. Meillä ei ole sellaista sopimusta etteikö niin voisi toimia.

Keskityn lähinnä omaan elämään (mukaan luettuna oman puolison ja perheen) en seuraa sitä mitä muut tekevät.

En vahdi puolisoa tai kokoajan ajattele mahdollisuuksia joissa pettäminen voisi tapahtua. En toki suhtaudu naivisti etteikö myös oma puoliso voisi niitä toistemme kanssa keskusteltuja sääntöjä rikkoa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat