Millaisilla jatkoilla käytte?

Vierailija

Helvetti irti heti aamusta. Olin eilen bilettämässä kavereitteni kanssa, meitä oli iso porukka. Pilkun jälkeen kadulla yksi jengi ehdotteli meille, että lähdettäisiin heidän mukaansa jatkoille: mukana oli sekä naisia että miehiä. Muijalle laitoin viestin asiasta.

Jatkoilla saunottiin, juotiin kaljaa, oltiin paljussa, kuunneltiin musiikkia jne. Kahdella ihmisellä taisi olla jotain sutinaa, mutta muuten ei ollut mitään "värinää ilmassa" ja kaikilla oli hauskaa.

Yhdeksältä aamulla tulin taksilla kotiin ja täällä on muija huutamassa naama punaisena, että kuka/keitä ne NAISET ovat jne. Sanoo, ettei ole normaalia käydä baarin jälkeen jatkoilla (paitsi jos on 20v) ja ettei niille mennä muista kuin seksisyistä. En allekirjoita alkuunkaan, mites te?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En seurustelisi tuollaisia jatkoja harrastavan miehen kanssa. Enkä luonnollisesti itsekään lähtisi tuollaisille jatkoille. 

Mitä vikaa on saunomisessa, uimisessa ja kaljanjuonnissa kaverihengessä? Saanenko kysyä miten itse pidät hauskaa ystäviesi kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanoo, ettei ole normaalia käydä baarin jälkeen jatkoilla (paitsi jos on 20v)

Kuinka vanha sinä sitten olet? 40?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoo, ettei ole normaalia käydä baarin jälkeen jatkoilla (paitsi jos on 20v)

Kuinka vanha sinä sitten olet? 40?

34

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oot liian vanha tollaseen. T: N21

Öh? Mitä tämän ikäisen sitten pitäisi tehdä? Mielenkiinnosta kysyn, vaikka muistan kyllä miltä maailma näytti 21-vuotiaana ja silloin luuli vielä, että kaikki haluaa mennä sen saman elämänkaavan mukaan :)

Vierailija

Mun kaveripiiri koostuu +30-vuotiaista ja samalla tavalla me rällätään viikonloppuisin ja jatkot on milloin kenenkin luona. Harvemmalla on perhettä, mutta vakikumppaneita löytyy lähes kaikilta. Joskus ne on mukana, joskus ei. 

Ja kyllä, olen akateeminen, kuten moni muukin ja kaikki meistä on vähintään AMK:n käynyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun kaveripiiri koostuu +30-vuotiaista ja samalla tavalla me rällätään viikonloppuisin ja jatkot on milloin kenenkin luona. Harvemmalla on perhettä, mutta vakikumppaneita löytyy lähes kaikilta. Joskus ne on mukana, joskus ei. 

Ja kyllä, olen akateeminen, kuten moni muukin ja kaikki meistä on vähintään AMK:n käynyt.

Alapeukuttajilta tiedustelisin, että miten tämä nyt suoranaisesti häiritsee teidän elämäänne?

Vierailija

Samanlaisilla jatkoilla, ainut mikä tuottaa ongelmaa on se että missä nukutaan, jos nukutaan. Kyllähän se yleensä oletus on että jatkoilla on jotain seksiä, mutta ei todellakaan aina ole.

Mut 34 vuotias on kyl aika vanha, jotenki tulee vähä sellanen fiilis että oot rappiolla :D mutta ehkä analysoisin tilanteen erilailla 13 vuoden päästä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Samanlaisilla jatkoilla, ainut mikä tuottaa ongelmaa on se että missä nukutaan, jos nukutaan. Kyllähän se yleensä oletus on että jatkoilla on jotain seksiä, mutta ei todellakaan aina ole.

Mut 34 vuotias on kyl aika vanha, jotenki tulee vähä sellanen fiilis että oot rappiolla :D mutta ehkä analysoisin tilanteen erilailla 13 vuoden päästä

Vanha mihin? Ei siellä mitään sun ikäisiä ollut jos siis sitä ajattelet. Ja jos käy ma-pe töissä ja viikonloppuisin juhlii, niin en mä nyt tiedä missä se rappio siinä sitten on. Itse ajattelisin, että rappio olisi sellaista että ollaan työttömänä ja ryypätään monta kertaa viikossa, mutta kukin arvostelee tyylillään.

Vierailija

Miksei avovaimoa pyydetty mukaan? En vakituisessa seurustelusuhteessa sulattaisi tuota. Minusta siinä haetaan mahdollisuuksia pettämiseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksei avovaimoa pyydetty mukaan? En vakituisessa seurustelusuhteessa sulattaisi tuota. Minusta siinä haetaan mahdollisuuksia pettämiseen.

Avovaimo pyydettiin kyllä baariin, mutta ei sillä kertaa halunnut lähteä. Enkä viitsinyt siksi jatkoistakaan soittaa puoli viideltä, että haluaisiko sinnekään tulla.

On sinun kumppanillasi sitten kova komento :D Mitä hän saa sitten tehdä kavereittensa kanssa?

Vierailija

En lähtisi tuollaisille jatkoille turvallisuussyistä. Ei minulle olla koskaan noin mukavia, eli jotakin he minulta haluaisivat kun mukaansa pyytäisivät. Todennäköisesti yrittäisivät ryöstää. Eri asia nuorena opiskelijana puolituttujen kanssa lähteä jatkoille kun siihen elämänvaiheeseen kuuluu verkostoituminen. -mies

Vierailija

Anteeksi nyt vain, mutta mistä lähtien parikymppisillä on ollut rahaa käydä jossain baarissa? Eihän niillä rassukoilla ole rahaa! Sivistäkää nyt minua kun te kerran sanotte että "20-vuotiaana tehdään sitä ja tätä yms..." Eihän teillä ole rahaa!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat