Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Annetaan koti tyttökanille

Pessi

Minulla on entisen omistajan hylkäämä luppakorvauroskani, jolle etsin nyt tyttökaveria. En halua hankkia eläintä eläinkaupasta tai kasvattajalta, joten kyselen onko jollakulla lemmikkikani jota ei jostain syystä voi tai halua pitää? Täällä, Pirkanmaalla olisi tiedossa hyvä koti. Kani saa mielellään olla vanhempikin. Oma kanini on kastroitu, joten tyttö voi olla leikattu tai leikkaamaton.

Huolehdin lemmikeistäni hyvin ja ne saavat myös tarvitsemansa eläinlääkärihoidon. Perheessä ei ole lapsia, kaneihin tottuneita koiria on. Nykyinen kani on asunnossa aina vapaana, häkki auki. Kesäisin kani myös ulkoilee.

Kommentit (2)

Pessi

Vierailija kirjoitti:
Njam kelpaisi kani itsellenikin. Herkullista lihaa ja yllättävän paljon. Olen pari kania itsekin ottanut "hyvään kotiin" vastaan, ja tehnyt niistä maistuvat kanipadat. Sinänsä koomista että isken kunnolla porkkanaa samaan pataan, joten oikea "jänöherkku" on kyseessä :D. Tiedätkö muita sivustoja joissa voisi etsiä kaneja kuten me, en ole oikeen viimeaikoina saanut saalista vaikka maistuisi taas?

Ihan hyvä jos olet huolissasi tällaisesta kanikyselystä ;) Mun luona voi mahdollinen kaninluovuttaja tulla halutessaan käymään ja toteamaan kanin kunnon. Kyselen täällä siksi, että tiedän olevan ihmisiä jotka eivät valitettavasti pysty aina hankkimistaan eläimistä huolehtimaan. Jos siis voin tarjota paremmat olosuhteet tällaiselle kanille ja samalla nykyinen jyrsijäni saa seuraa, niin hyvä juttu varmasti kaikille osapuolille.

ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat