Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tiedän miksi akateemisilla naisilla pariutumisongelma

07.11.2015 |

Olen itse ammattikorkeakoulun ja yliopiston käynyt. Molemmat naisvaltaisilla aloilla, jonne on vaikea päästä sisään.
Akateemiset naiset luulivat itsestään hyvin paljon. Muita jopa halveksuttiin. Samaan aikaan olivat aika mitättömän näköisiä suoraan sanottuna, eikä varsinaista karismaa ollut. Suht älykkäitä kyllä.
Ammattikorkeakoulussa ystäväni olivat älykkäitä hekin, pääsihän sinne vain yli 9 lukion keskiarvolla edes pääsykokeisiin. Mutta monet olivat hyvin karismaattisia ja todella kauniita. En ole koskaan tavannut niin karismaattisia naisia kuin sairaanhoitajana.
Nyt 32-vuotiaana yliopistokavereistani valtaosa on lapsettomia. Ehkä noin puolet ovat parisuhteessa. Amk-ystävistäni puolella on lapsia ja lähes kaikki ovat parisuhteissa. Heillä on ollut jo noin kymmenen vuotta omistusasunnot Helsingissä, koska valmistuimme päälle parikymppisinä-kaksvitosina ja alan työllisyys on hyvä. Yliopistoystävistäni monet vasta "heräilevät" ostamaan asuntoa tässä vaiheessa, lapset tuntuvat kaukaisilta, koska miestäkään ei ole. Monet hyvät miehet ovat jo pariutuneet.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä muuten niille kauniille ja karismaattisille hoitajille tehdään, kun terveyskeskuksissa tulee vastaan vaan niitä pyyleviä tavallisia täti-ihmisiä?

Niistä tulee varmaan lääke-esittelijöitä?

Vierailija
22/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset ovat vaan niin nirsoja. Oon ite akateeminen mies, mutta en kelpaa akateemisille naisille. AMK- ja amisnaisten kanssa ei ole yleensä vastaavanlaista ongelmaa

Voi sua raukkaa. Kannattaisko olla parempi mies?

Ei. Oon mitä oon ja mitä haluan olla. Jos akateemiset naiset haluavat tavoitella kuuta taivaalta, niin siitä vaan. Turha sitten vanhempana valittaa, kun juna on jo mennyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset ovat vaan niin nirsoja. Oon ite akateeminen mies, mutta en kelpaa akateemisille naisille. AMK- ja amisnaisten kanssa ei ole yleensä vastaavanlaista ongelmaa

Ei. Oon mitä oon ja mitä haluan olla. Jos akateemiset naiset haluavat tavoitella kuuta taivaalta, niin siitä vaan. Turha sitten vanhempana valittaa, kun juna on jo mennyt

Mikä on tarkalleen ottaen se "kuu taivaalta" jota ne naiset, jotka eivät huolineet sinua ovat vaatineet ja samaan aikaan olet kelvannut muille naisille? ;)

Vierailija
24/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Akateemiset naiset"... On kai aika eri asia olla vaikka diplomi-insinööri ja kirjallisuustieteilijä? Humanistiset alat ovat varsin naisvaltaisia, eli normaalien opiskelija- ja työympyröiden kautta puolisoa on vaikeampi löytää. Ei siinä sen ihmeellisempää. Opiskeluaikana, jolloin kumppani yleensä tavataan, eri tiedekuntien porukat pyörivät aika erillään, ja ehkä yhteisiä kiinnostuksen kohteitakaan ei niin ole, jos vastakkain asetetaan vaikka etnologian ja taloustieteen opiskelijat. Joskus yliopistolla vitsailimme, että pitäisi järjestää kirjallisuuden ja fysiikan opiskelijoiden yhteisiä pikkujouluja, jotta molemmille tarjoutuisi edes joitain mahdollisuuksia tavata vastakkaisen sukupuolen edustajia.

Opiskelujen jälkeen siirrytään työelämään ja muuhun elämään, siinä on vielä ehkä 60 vuotta aikaa silloin löytää kumppani, laskin sen perusteella, paljonko elinikää keskimäärin tuosta jäljellä. Ja opiskeluaikanakin voi harrastaa erilaisia harrastuksia ja käydä erilaisissa tapahtumissa, joissa tapaa muitakin ihmisiä, kuin oman opintoalan ihmisiä. Vetoaminen opiskelualan naisvaltaisuuteen tai miesvaltaisuuteen on siis selittelyä.

Vierailija
25/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tarkalleen ottaen se "kuu taivaalta" jota ne naiset, jotka eivät huolineet sinua ovat vaatineet ja samaan aikaan olet kelvannut muille naisille? ;)

Se on jäänyt epäselväksi. Otoskoko on kuitenkin sen verran laaja, että tämmöinen varmasti on

Vierailija
26/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Förevör aloun kirjoitti:

Tää on varmaan joku perjantai-illan kännipäissä läpällä kirjotettu provo. Tiedät pariutumisongelman syyn, koska sulla on jopa kokemusta yhdeltä akateemiselta alalta? Huutonaurua.

Millainen ihminen huutonauraa puoli kahdelta yöllä? Säälin naapureitasi.

Vierailija
27/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset ovat tuskastuttavan estoisia. Se ei ole puoleensavetävää.

Tuon voin vahvistaa ainakin ex-vaimosta. Ja kun seksi on huonoa, niin oikeastaan mitään parisuhdettakaan ei ole.

Sinullahan se kattava otos onkin, yksi akateeminen nainen. Eli kaikki akateemiset naiset ovat tällä perusteella estoisia, ilman muuta!

Vierailija
28/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

' kirjoitti:

Humanistinaisien ongelma on laumaantuminen ja joukkohöyrähtämiset. Nykyään vallalla näyttää olevan erilaiset suvaitsevaisuus ja feministiset suuntaukset. Kuka sellaisen aatteen levittäjän kanssa jaksaa elää?

Eikö huomioiva käytös, peruskäytöstavat, kuunteleminen ja vastavuoroinen joustaminen riitä? Täytyykö akan mieliksi vielä ryhmäytyäkin?

Tämä on yksi suurimpia syitä miksi halveksun akateemisia naisia.

Vierailija
29/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko akateemisilla naiseilla pareutumisongelmaa??

Vierailija
30/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko niin yksinkertainen että kuvittelet kaikkien naisten haluavan äkkiä naimisiin (jos ollenkaan), pyöräyttää pari mukulaa ja ostaa asunnon?

Vierailija
31/31 |
07.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset naiset ovat tuskastuttavan estoisia. Se ei ole puoleensavetävää.

Tuon voin vahvistaa ainakin ex-vaimosta. Ja kun seksi on huonoa, niin oikeastaan mitään parisuhdettakaan ei ole.

Se kertoo vain yhdestä tuntemastasi. Minä olen akateeminen ja tuskaisen halukas. Mies on kouluja käymätön (tosin omalla alallaan älykäs) mutta ei halua seksiä. Pitäisikö tästä vetää johtopäätöksiä? Ehkä vain sen, että jokainen on yksilö.