Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen rakastunut parhaaseen ystävääni

Vierailija

Miten kertoa? En kestä enää kaveriutta sellaisenaan. Me molemmat ollaan parisuhteessa tahoillamme.

Kommentit (12)

Vierailija

MItä se kertominen auttaa? Pahimmassa tapauksessa rikkoo ystävyyden ja jopa 2 parisuhdetta. Pidä omana tietonasi vaan.

Vierailija

Oon miettinyt kaikenlaista. Tää on vaan niin helvetillistä riutumista eikä omakaan parisuhteeni voi sen takia hyvin omalta osaltani, että ajatukset ovat jatkuvasti toisaalla... ap

Vierailija

Avoliitto, ei lapsia, n.5v yhdessä. Ystäväni ei ole ihan 100% varma omasta suhteestaan, mutta ei tiedä, muuttuisiko asiat paremmaksi vaihtamallakaan. ap

Vierailija

Mikä tekee ystävästäsi mielenkiintoisemman kuin miehesi on? Jos olet valmis päättämään nykyisen parisuhteesi ja olemaan ilman sitä, niin tee se ensin ennen kuin kerrot ystävällesi asiasta ja silloinkin kannattaa miettiä onko kertominen ehkä sen arvoista että menetät ystävän. Ystävä kyllä eroaa myös puolestaan ilman kyselyjä, jos on itsekin kiinnostunut sinusta.

Vierailija

Mulla on melkein sama tilanne :(

Itse olen naimisissa (ei lapsia) ja ihastunut kaveripariskunnan mieheen. Hänelläkin on jotain tunteita minua kohtaan, mutta ei ilmeisesti ole minuun vaihtamassa. En uskalla puhua asiasta, etten karkota miestä tiehensä. Kamalaa tämä on, minä olen kamala ja oma parisuhde on kärsinyt tästä. Jotenkin ei vaan voi olla miettimättä, että olisiko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella. Vaikka sinänsä tässä nykyisessäkään ei ole vikaa.

Vierailija

Kuulostaa tavallaan järkevältä, mutta olisi mulla sentään oma parisuhteeni jäljellä, jos menettäisin ystäväni. Ja eihän se kertominen välttämättä tarkoita ystävyyden menettämistä, vaikka hänellä ei mua kohtaan olisikaan semmoisia tunteita. Mutta mutta... Ystäväni on eloisampi ja spontaanimpi kuin oma puolisoni ja hänellä on samat kiinnostuksenkohteet kuin minulla. Meillä on selkeä yhteinen kieli, huumorintaju ja ajatusmaailma, johon muiden on vaikea päästä mukaan.

Vierailija

7, NIIN tuttuja ajatuksia! Oon nyt puolitoista vuotta vatvonut tätä hommaa enkä ole päässyt mihinkään suuntaan... Tunteet kaihertaa koko ajan mieltä. Oon miettinyt kaikkia vaihtoehtoja, mutta lähellä päätymistä siihen, että kertoisin. En vain tiedä miten. Ja miten kestäisin ystävän menettämisen..?

Vierailija

Fwb olis mun kannalta optimaalisin vaihtoehto, mutta se olisi kuitenkin pettämistä tässä elämäntilanteessa enkä tiedä, miten sellaiseen suhteeseen voisi spontaanisti päätyä ystävän kanssa... ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
7, NIIN tuttuja ajatuksia! Oon nyt puolitoista vuotta vatvonut tätä hommaa enkä ole päässyt mihinkään suuntaan... Tunteet kaihertaa koko ajan mieltä. Oon miettinyt kaikkia vaihtoehtoja, mutta lähellä päätymistä siihen, että kertoisin. En vain tiedä miten. Ja miten kestäisin ystävän menettämisen..?

Puoltoista vuotta??? :o Minun tilanteeni ei ole kestänyt kuin joitain kuukausia, mutta ihan tarpeeksi kamalaa silti.

Sinuna varmaan kertoisin. En tiedä, mikä tilanne olisi hyvä. Ehkä joku kahvila, jos se tuntuu luontevalta kohtaamispaikalta. Sitä, miten asiaa kannattaisi ottaa esille, en osaa sanoa. Enkä usko, että ystäväsi hylkäisi sinua, vaikka hänellä ei samanlaisia tunteita olisikaan. Ehkä hän haluaisi pitää etäisyyttä jonkin aikaa, mutta itse en voisi kuvitella hylkääväni ystävää rakkaudentunnustuksen takia.

- 7

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat