Mitä kirjaa lukiessasi olet nauranut paljon?
Kommentit (54)
Harald Hirmuista (taskukirjaversio) savoksi käännettynä ei nauramatta voi lukea. Se on hauska ihan normisuomeksikin, mutta savoksi yliveto.
Vierailija kirjoitti:
Mikael Niemen Populäärimusiikkia Vittulajänkältä. Klassikkokohtauksia koko kirja täynnä :D
Jes, piti minunkin mainita juuri sama.
Populaarimusiikkia vittulanjängällä. (Mikael Niemi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikael Niemen Populäärimusiikkia Vittulajänkältä. Klassikkokohtauksia koko kirja täynnä :D
sori porukat, en ollut lukenut ketjua, kun heti aloin hinkumaan tuota kirjaa t.24
En oo lukenut ehkä kauheasti semmoisia kirjoja, jotka naurattavat, mutta muistan kyllä, että noille Markos Kajon kirjoille tuli naurettua ala- ja yläasteiässä. Jännä, kun tuo Populäärimusiikkia on mainittu kaksi kertaa, mulle se on enemmän riipaiseva kuin hauska. On se tietty hauskakin.
Vierailija kirjoitti:
Nörttejä
Niin ollaankio, pus pus.
Itse suosittelen Bill Brysonin matkakirjoja. Älä lue yleisissä kulkuneuvoissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nörttejä
Niin ollaankio, pus pus.
Itse suosittelen Bill Brysonin matkakirjoja. Älä lue yleisissä kulkuneuvoissa!
Just sanoin teinilleni, että nyt joku tietty luulee että haukun vastanneita. Nörtit on kirjasarja :)
Kaikki Bridget Jonesit, mutta erityisesti se uusin. En olisi voinut lukea missään ihmisten ilmoilla, räjähtelin nauruun aivan koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Ylpeys ja ennakkoluulo
Minulla myös Austen aiheuttaa hihityskohtauksia, viimeksi Mansfield Parkin kohta jossa tuskailtiin kolme sivua miten päästään kotiin kun tielle ehkä mahdollisesti saattaa sataa LUNTA... Hupaisaa aikalaiskuvauksena ja erityisesti kulttuurikuvauksena nykypäivän Briteissä.
Viimeksi nauroin Captain Corelli's Mandolinille jota nyt luen taas uudestaan, se on siitä jännä kirja että vuoroin nauraa röhönaurua ja vuoroin itkee.
James Herriotin kirjat naurattavat aina :)
Hilja Valtosen Vaimoke. Ihan eri sorttia kuin siitä tehty elokuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nörttejä
Niin ollaankio, pus pus.
Itse suosittelen Bill Brysonin matkakirjoja. Älä lue yleisissä kulkuneuvoissa!Just sanoin teinilleni, että nyt joku tietty luulee että haukun vastanneita. Nörtit on kirjasarja :)
Ai jaa! :) Aina oppii kun vanhaksi elää. Kiitti selvennyksestä.
Haarautuvan rakkauden talo on aivan loistava ja naurattava. Elokuva ei tee sille oikeutta. Lukekaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten myös. Mieheni nauroi kirjalle niin hervottomasti, että tippui sohvalta.
Anna-Liisa Härkönen, Häräntappoase. Niin nasevaa ja kärkästä, hieman surkuhupaisaa tekstiä. Tosin jo pari vuotta sitten luettu, mutta heti ensimmäisenä tuli mieleen, eli lähtemätön vaikutus!
Apua siis anna-leena, ei Liisa! Paha oikosulku! (Mielessä kävi myös anna-liina :D)
Anna-Leena Härkösen useimmat kirjat. Meillä jo muu perhe tietää, että luen hänen kirjaansa, jos nauran yksinäni ääneen tämän tästä. Sopan syvin olemus, pakinakokoelmat, Kaikki oikein.
Ylpeys ja ennakkoluulo