Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ööh? Verkkopankkitunnukset lukittu?

Vierailija
06.11.2015 |

Mies yritti äsken kirjautua verkkopankkiin mutta se ilmoittaa vaan että käyttäjätunnus on lukittu. Hän ei kirjoittanut tunnuksiaankaan väärin, mikä voisi olla syynä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku on yrittänyt kirjautua hakuammunnalla sisään? Avainluvut loppu? Viimeinen oli ainakin meillä kerran syynä.

Vierailija
2/22 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma konkassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Speedo. Sen syytä on kaikki.

Vierailija
4/22 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki jota mä käytän lukitsee automaattisesti tunnukset jos yrittää 5 kertaa väärillä tunnuksilla sisään.

Vierailija
5/22 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä lista?

Vierailija
6/22 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, lista oli oikea kun pidän omaani ihan eri paikassa kuin mies ja mieheni mukaan hän on aina kirjoittanut tunnukset oikein, tälläkin kertaa. Onko mitään muita syitä miksi ne voisi mennä tuosta vaan lukkoon..?

Vierailija
7/22 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on näpelöinyt ne väärin. Ainoa selitys. Mulla menee op:ssa tili lukkoon jo kahden väärän yrityksen jälkeen. Huomenna voi yrittää uudelleen.

Vierailija
9/22 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö niiden väärien yritysten olla peräjälkeen vai vaikka esim. Laitat väärät tunnukset eilen ja tänään ja se menee lukkoon? Olin nimittäin keittiössä miehen kanssa kun tuo tapahtui, hän kirjoitti tunnukset kerran, kirjautui ja sivu ilmoitti että ne tunnukset on lukossa.

-Ap

Vierailija
10/22 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni kerran tunnukset lukkoon kun rahanahne sisko oli ollut kylässä ja pöllinyt tunnukset, mutta se parka ei tajunnut ottaa avainlukupaperia mukaan. Onko teillä käynyt ketään kylässä viime aikoina ja onko ne tunnuspaperit olleet jossain avoimella paikalla/lukottomassa lipastossa..?

Vierailija
11/22 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista että verkkopankki tunnukset mennyt lukkon vaikka en ole laittanut väärä salasana ja aika erikoista että ne soitti pankista mutta en vastannut kun luulin että lekuri soitta että pitä mennä pöpilän.😞

Luin sellaista kiva netistä että kun hake pankista uusi avainlukulista niin se ei toimi se uusi avainlukulista.😞

Minä olen aika varma sittä että verkkopankki tunnukset on hakkeroitu sen takia ne on mennyt lukkon.😞

Kyllä minua vitutta joudun käymän konttorilla ja manantaina vasta nyt on perjantai.😞

Tuota minua vitutta kun supo urki pankki tiliä se hän on nille kun jouluaatto.😞

Vierailija
12/22 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jo lauwantai.

Vierailija
13/22 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäillään, että joku toinen käyttänyt tunnuksia.

Vierailija
14/22 |
11.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap:n ukon tunnukset ole jo vapautettu tähän mennessä koska aikaa kulunut viidettä vuotta.

Vierailija
15/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pankki lukitsee tunnukset myös jos ei ole lähettänyt henkilökortista tai passista kuvaa, itselle kävi samoin

Vierailija
16/22 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pankki lukitsee tunnukset myös jos ei ole lähettänyt henkilökortista tai passista kuvaa, itselle kävi samoin

Mutta tästä olisi tullut viesti jo hyvissä ajoin, annettu aikaa noin pari kuukautta hoitaa asia.

Vierailija
17/22 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea tekee niin. Vaihdoin pankkia.

Vierailija
18/22 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankki lukitsee verkkopankkitunnukset automaattisesti, kun poliisin myöntämä henkilökortin tai passin voimassaoloaika päättyy, koska pankki ottaa kopiot asiakkaiden henkilöpapereista. Lukituksen voi avata, kun on hakenut poliisilta uuden henkilökortin tai passin, jotka pitää maksaa käteisellä eli rahalla.

Vierailija
19/22 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pankki lukitsee verkkopankkitunnukset automaattisesti, kun poliisin myöntämä henkilökortin tai passin voimassaoloaika päättyy, koska pankki ottaa kopiot asiakkaiden henkilöpapereista. Lukituksen voi avata, kun on hakenut poliisilta uuden henkilökortin tai passin, jotka pitää maksaa käteisellä eli rahalla.

Meinaatko, että tämä tieto 9 vuotta liian myöhään auttaa AP:n miestä jotenkin?

Vierailija
20/22 |
17.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakannut tunnukset väärin. Ei niitä kovin monesti voi kirjoittaa väärin kun lukitus tehdään. Näitä tulee eteen koko ajan. Myös SIM kortin koodin ja muiden vastaavien kanssa.

Ei sen puoleen, itsellekin on pari kertaa käynyt niin, että ei muista automaatilla PIN koodia, vaikka sama koodi ollut vuosia. Pieni kävelylenkkki, niin jo muistuu. Yrityksiä on vain kolme, joten sitkeästi ei kannata yrittää.

t. Vapaaehtoinen digiapu.