5-vee ois kauhian kiinnostunu musasta!

Vierailija

Mitä vois hakee vaikka sinäputkesta..saisivat kattoo musavideoita.Itellä lyö tyhjää..

Kommentit (5)

Vierailija

Minä soitan alle 2-vuotiaalle mm.Doorsia, Creamia, Santanaa, Deep Purplea, Hazmat Modinea, Jethro Tullia ja monenlaista jazzia sekä klassista.

Kuuntelee erittäin keskittyneesti ja mielellään.

Soitin tuossa Jethro Tullin Boureen ja se jälkeen saman  klassisena versiona. Reaktio oli mielenkiintoinen ja selvä, eli tunnisti biisin hetken kuunneltuaan ja kasvoille levisi tyytyväinen hymy:)

Ihan sama, mitä soitat, pääasia, että lapsi kuulee musiikkia. Kyllä se lapsi sitten itse kertoo, mistä pitää ja ei pidä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä soitan alle 2-vuotiaalle mm.Doorsia, Creamia, Santanaa, Deep Purplea, Hazmat Modinea, Jethro Tullia ja monenlaista jazzia sekä klassista.

Kuuntelee erittäin keskittyneesti ja mielellään.

Soitin tuossa Jethro Tullin Boureen ja se jälkeen saman  klassisena versiona. Reaktio oli mielenkiintoinen ja selvä, eli tunnisti biisin hetken kuunneltuaan ja kasvoille levisi tyytyväinen hymy:)

Ihan sama, mitä soitat, pääasia, että lapsi kuulee musiikkia. Kyllä se lapsi sitten itse kertoo, mistä pitää ja ei pidä.

Hyviä valintoja. Lapsi oppii arvostamaan hyvää musiikkia. ++

Vierailija

No soita sitä mistä tykkää. :) Meillä 5-vuotias tykkää kuunnella suomenkielisiä lastenlauluja ja katsoa MTV:n tanssimusaa, Katy Perryä tms. Yhtenä kriteerinä kannattaa pitää sitä mitä itte jaksaa kuunnella 150 kertaa päivässä + loilottelut päälle...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat