Isot ja itsevarmat naiset pelottavat
Pakko se on myöntää. En voisi kuvitellakaan olevani 175 senttisen, suht leveäharteisen, kolkon katseen omaavan uranaisen kanssa. Muutenkin se, että nainen tienaa yli 3500 euroa kuussa on jotenkin epäilyttävää ja epänaisellista.
Ihannenaiseni on enintään 165cm pitkä, vähän pyöreäkasvoinen (mikä ei missään nimessä tarkoita ylipainoista), iloinen ja herttainen ja enintään pituus - 105 painava neito. Ikä tulee olla oma ikäni miinus 5-8 vuotta. Ahh, tämmöisen kun löytäisi niin olisin onnellinen mies.
Akateeminen, menestynyt mies, 33v
PS. vihaiset, epänaiselliset, lihavat, yli-ikäiset (so. >32v), menkää ulos nauttimaan raikkaasta ulkoilmasta kommentoinnin sijaan :)
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sai sinut kuvittelemaan, että me nuoret, hoikat ja vähän reilu parikymppiset haluttaisiin yli kolmekymppinen yli-ikäinen mies?
Meni varmaan baariin. Siellä ne parikymppiset ovat munaa vinkumassa kolmikymppisiltä.
Omassa kaveripiirissä yli kolmekymppisille miehille vain nauretaan. Saatetaan me antaa niiden tarjoilla meille koko illan ja sitten mennään jatkoille omalla porukalla ja jätetään yli-ikäiset ihmettelemään minne me kadottiin.
Toivoo 36-vuotias nainen. Älä välitä, sinullakin oli päiväsi. Keskity niihin viisikymppisiin nyt.
Onneksi 36. syntymäpäivääni on vielä reilusti yli 10 vuotta. :)
Ymmärtänet, että olet jo yli-ikäinen. 17-20-vuotiaat ovat panoikäisiä.
Ymmärtänet, että 30-vuotta täyttänyt mies on ollut panoikäinen kymmenen vuotta sitten? Ap 13 vuotta sitten.
Lihavien ja vanhojen akkojen itsepetos on hupaisaa. :D
Samoin vanhojen miesten itsepetos. :) itse en edes vilkaisekaan yli 30-vuotiasta miestä, koska ikäiseni nuoret miehet ovat paljon haluttavampia, eikä ole pelkoa, ettei vehkeet toimi, kuten teillä vanhoilla miehillä. :)
Ilmeisesti se kakkukin oli hapan. Syö keksejä.
Kyllä nyt kiukuttaa, kun joku kehtaa olla eri mieltä kuin yli-ikäinen vanha ukko. :)
Miksi haluat yli-ikäisiä ukkoja?
Enhän mä haluakaan. Sellainen 20-25 on mulle sopivan ikäinen, ja sellainen mulla onkin.
Yli kolmikymppisellä naisella muka kaksikymppinen mies. Et sinä ole mikään Vartiainen, av-mammaisen markkina-arvo on aina täysin pohjalla.
Joo enhän mä vartiainen ole. Se kun on mua huomattavasti vanhempi. :)
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ja ihania naisia taas kiinnostaa isot ja itsevarmat miehet, eli ei sellaiset kuin sinä, ap.
Sen jotenkin aina huomaa, kun kaunista ja ihanaa käytetään korvaamaan termejä läski ja vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita ja ihania naisia taas kiinnostaa isot ja itsevarmat miehet, eli ei sellaiset kuin sinä, ap.
Sen jotenkin aina huomaa, kun kaunista ja ihanaa käytetään korvaamaan termejä läski ja vanha.
Mulla on semmoiset 10kg ylimääräistä ja ikää se 40+. Mieheni mielestä olen täydellinen ja upea. Omasta mielestäni en täydellinen, mutta viehättävä kyllä. Ja arvaas mitä- nautimme toisistamme ja elämästämme täysillä. En viitsi edes eritellä millaisia iloja ja nautintoja kuuluu ihan perusarkeemme. En vaihtais osaani sun kanssa. Enkä varsinkaan tuhlaist ihanaa elämääni yrittämällä miellyttää jotain ääliötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesvihaajan provo, esiintyy miehenä ja yrittää mustamaalata miehiä
Näinhän se on. Me rationaaliset naiset kyllä näemme sen lävitse. Harmi, että olemme vähemmistöä.
Ai tämmöinen teoria täytyi keksiä :) Minä, AP, olen mies ja oikeasti tätä mieltä. Valitettavaa, jos totuuden kohtaaminen on noin raskasta. Enkä minä edusta vähemmistöä vaan roimaa enemmistöä.
Siis ihanko todella koitat väittää, että enemmistö miehistä ei halua naista, joka tienaa hyvin? Haluat siis naisen, jolla on pienet tulot ja jonka elämisen joudut ainakin jossain määrin kustantamaan? Nyt on hienoa logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
:D No ap, tiedät kai että nuo kommenttisi kertovat SINUSTA? Sun peloistasi ja lapsellisista ennakkoluuloistasi. Sun huonosta itsetunnostasi. En usko että kukaan itseään arvostava, hyvin toimeentuleva nainen (joka kolkkokatseisen uranaisen lisäksi voi olla esim. lämmin, viehättävä, perhekeskeinen nainen) olisikaan kiinnostunut tuollaisesta "pienimunaisuudesta". Yleensä itseään arvostava nainen haluaa rinnalleen itseään arvostavan miehen. Naisenpelkoisista miehistä ei oikeasti ole mitään iloa, purkavat vaan kumppaniinsa katkeruutta jota tuntevat äitiään kohtaan. Siinä menee hyvä nainen hukkaan. Sulla ei oikeasti ole mitään edellytyksiä seurustellakaan ns rotunaisen kanssa. Varma merkki tuosta henkisestä pienimunaisuudesta on myös tuollainen läskiangsti. Itsensä kanssa sinut oleva mies ei muutamia kuloja kyttää, vaan näkee kokonaisuuden.
Aina te tukevat naiset paljastatte itsenne niin helposti :) Koko tuo vuodatus ja viimeisissä lauseissa syy koko epätyytyväisyydelle: oma lihavuus. Kummasti aloitukseni ei tunnu haittaavan viehättäviä naisia.
Onpa taas luova aloitus. Sama kaava näkyy toimivan kerta toisensa jälkeen:
- ensin ap selittää, millaisista ihmisistä ei tykkää
- sitten ap selittää, millaisista ihmisistä hän tykkää
- sitten ap kuvailee niitä, joista ei tykkää, mahdollisimman epäkohteliaasti ja käskee suksimaan kuuseen
- lopuksi ap kertoo olevansa akateeminen ja menestynyt
Aiotkos laatia näitä aloituksia koko perjantain, kun olet jo muutaman kivan ketjunalun saanut aikaan? :)
(Ja kaavaanhan kuuluu myös se, että nyt ap vastaa minulle ja haukkuu minut vihaiseksi, epänaiselliseksi, lihavaksi ja yli-ikäiseksi ihan vastaukseni perusteella. Tirsk.)
Voin jotenkin ymmärtää, että 3 500 e/kk tienaavaa miestä ahdistaa 4 500 e/kk tienaava nainen. Mutta jos mies tienaa kymppitonnin, uskoisin hänen arvostavan korkeampaa kompetenssia enemmän kuin olla jotain höpöä luotsaava isähahmo. Ja lisäksi varakkaat tykkäävät kerryttää varallisuutta. Jos vaimokin tienaa ja vaikka pystyy bisneskumppaniksi, pystyy perhe vaurastumaan kun ei tarvitse ostella pienipalkkaiselle nukkevaimolle käsilaukkuja.
t. Nainen 5 500 e/kk
Voi ap rukka. Ei varmasti ole helppoa, kun latentti homoseksuaalisuus nostaa ihmisessä päätään. Ap:lla on varmasti hyvin hämmentynyt ja pelokas olo ja siitä johtuu tuo irrationaalinen pelko kuvatunlaisia naisia kohtaan. :(
Ok
T. 174 cm/ 60 kg erikoislääkäri (6800 e/kk)
Minä en pidä aroista miehistä. Siinä ei akateemisuus tai menestys auta mitään. Kun mietinkin miten aloittaja kyyristyy kasaan kun iso ja itsevarma nainen tervehtii firman pikkujoulubileissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D No ap, tiedät kai että nuo kommenttisi kertovat SINUSTA? Sun peloistasi ja lapsellisista ennakkoluuloistasi. Sun huonosta itsetunnostasi. En usko että kukaan itseään arvostava, hyvin toimeentuleva nainen (joka kolkkokatseisen uranaisen lisäksi voi olla esim. lämmin, viehättävä, perhekeskeinen nainen) olisikaan kiinnostunut tuollaisesta "pienimunaisuudesta". Yleensä itseään arvostava nainen haluaa rinnalleen itseään arvostavan miehen. Naisenpelkoisista miehistä ei oikeasti ole mitään iloa, purkavat vaan kumppaniinsa katkeruutta jota tuntevat äitiään kohtaan. Siinä menee hyvä nainen hukkaan. Sulla ei oikeasti ole mitään edellytyksiä seurustellakaan ns rotunaisen kanssa. Varma merkki tuosta henkisestä pienimunaisuudesta on myös tuollainen läskiangsti. Itsensä kanssa sinut oleva mies ei muutamia kuloja kyttää, vaan näkee kokonaisuuden.
Aina te tukevat naiset paljastatte itsenne niin helposti :) Koko tuo vuodatus ja viimeisissä lauseissa syy koko epätyytyväisyydelle: oma lihavuus. Kummasti aloitukseni ei tunnu haittaavan viehättäviä naisia.
Höpsis. Sinä se luulet olevasi niin nokkela :) Myönnän, jokunen ylikilo tässä elämän tuoksinassa on tullut. Muttei ole viehästysvoimaani vähentänyt ollenkaan. Enkä ole alkuunkaan tyytymätön. (Sellaista sanaa kuin epätyytyväinen ei taida tässä rakkaassa kielessämme olla) Mulla on hieno mies, joka rakastaa ja palvoo mua. Ja minäki häntä, tietysti. Saan runsaasti huomiota muiltakin miehiltä. Mutta en tarvitse heiltä yhtään mitään, koska oman mieheni kanssa kaikki on- lievästi sanottuna- ihanaa. Ehkä tulee yllätyksenä, mutta hahmotan maailmaa muutakin kuin oman napani kautta. Siksi kirjoitan muustakin kuin itsestäni.
Läskien kyyneleet, niistä minä nautin ja täällä niitä on!
Vierailija kirjoitti:
Ok
T. 174 cm/ 60 kg erikoislääkäri (6800 e/kk)
No sä ootkin hoikka, siksi miehet kiinnostuvat susta tuloistasi huolimatta.
Itsevarmat naiset kyllä karkottavat miehiä. Hiljainen ja alistuva nössykkä on ainakin monen heikkoitsetuntoisen miehen mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Itsevarmat naiset kyllä karkottavat miehiä. Hiljainen ja alistuva nössykkä on ainakin monen heikkoitsetuntoisen miehen mieleen.
Naiset yleensä luulevat, että itsevarma nainen tarkoittaa kusipäätä, joka "vaan kertoo totuuden". Eli narttua.
Minua pelottaa lesbot, niissä ei ole ihmisyyttä
Ap -kulta. Kannattais hakeutua terapiaan. Naisenpelko ja läskifobia kertovat siitä että sulla on aika isoja tunne-elämän vaikeuksia. Jonka lisäksi olet ihan vaan vittumainen ihminen. Siinä on sulla nidankehä. Ei kukaan jaksa tuollaista nillittävää typerystä.
Vierailija kirjoitti:
Ap -kulta. Kannattais hakeutua terapiaan. Naisenpelko ja läskifobia kertovat siitä että sulla on aika isoja tunne-elämän vaikeuksia. Jonka lisäksi olet ihan vaan vittumainen ihminen. Siinä on sulla nidankehä. Ei kukaan jaksa tuollaista nillittävää typerystä.
Itse asiassa se, että ei pidä läskeistä on ihan vaan evoluutiobiologiaa. Sitä luonnollisesti haluaa itselleen parhaan mahdollisen kumppanin, joka osaa metsästää ja keräillä ja joka jaksaa. Läski kumppani ei ole sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa se, että ei pidä läskeistä on ihan vaan evoluutiobiologiaa. Sitä luonnollisesti haluaa itselleen parhaan mahdollisen kumppanin, joka osaa metsästää ja keräillä ja joka jaksaa. Läski kumppani ei ole sellainen.
Tuohan on aivan kulttuuri-ja aikasidonnaista. Jos et oo huomannut, ei sen sun kultasi tänä päivänä ihan hirveesti tarvii metsästää ja keräillä. Osaatkos itsekkään metsästää? Saati metsästätkö? Tänä päivänä heikon statuksen omaava ihminen haluaa muotilehtien markkinoiman anorektikkobabyn kainaloonsa olematonta egoaan pönkittämään. Tajuamatta että se on vain pelkkä illuusio. Siinä sulle evoluutiobiologiaa. Typerimmän mukaan mennään. Sitäpaisti sanalla läski tarkoitetaan tänä päivänä myös lievästi ylipainoisia henkilöitä. Heille ylipaino ei aiheuta yhtään mitään evoluutioperäisiä ongelmia. Päinvastoin. Nälänhädän tullen se pikkumekossa söpöltä näyttävä anorektikko on kykenemätön pitämään edes jälkikasvua hengissä. Yritä nyt vaan hyväksyä se, että toi sun logiikkasi kertoo tasan omista tunne-elämäsi vammoista.