Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pystyisit palaamaan ajassa taaksepäin vain kerran, mihin tilanteeseen palaisit ?

Vierailija
05.11.2015 |

Saisit muuttaa vain yhden jutun, muuten kaikki muut muistot katoavat. Itse palaisin aikaan, kun tapasin ensirakkauteni, ja kohtelisin häntä paremmin.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syksy 2003, jolloin tapasin mieheni. Olisi pitänyt olla tapaamatta häntä koskaan. Olisin säästynyt todella paljolta. Meillä on rakkaat lapset ja olemme edelleen yhdessä, mutta uskoisin olevani onnellisempi jos olisin valinnut jonkun toisen ja paremman miehen, kenen kanssa perustaa perheen. Nyt se on liian myöhäistä.

Voi olla, että miehesi ajattelee sinusta samoin.

Vierailija
42/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin tilanteeseen, jossa minusta valehdeltiin ja se johti todella ikäviin tapahtumiin. Nyt osaisin selittää asiat jäsentyneesti ja saisin valheet todistettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin palata vuoteen 2012. Toivon että olisin luottanut enemmän itseeni enkä antanut mielenterveyteni "hoitoa" ulkopuolisten käsiin. Nyt sairastan jo kohta neljättä vuotta ptsd:tä, koska arvon ammattilaiset eivät tienneet minkä kanssa työskentelivät(mielenterveysongelmat voivat pahentua jos niitä hoidetaan väärin). Ja tämä on sellainen ongelma että ei voi edes "elää" nykyhetkessä kun päähän on jäänyt jumittamaan sama levy.

Kyllä sairaus keksitään, kunhan potilas löytyy. Monessa maassa näitä sairauksia ei ole olemassakaan, kun pitää tehdä 10 tuntia töitä päivässä. Ei ole aikaa sairastella.

Sul on aika samanlainen asenne kun mun äidilläni et mielenterveysongelmia ei ole olemassakaan. Muuten en tiedä miten minun pitäisi kommenttisi ymmärtää.

Vierailija
44/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt jälkikäteen ajateltua huonojakin ratkaisuja, mutta aina siinä tilanteessa parhaan ymmärrykseni mukaan. Vaikka nyt en tavallista onnellisempi olekaan, mitään ratkaisujani en muuttaisi. Tämä on ihan oman näköiseni elämä.

Vierailija
45/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesään ja syksyyn 1992. Rakensimme taloa ja meille tuli töihin mies, johon minulta meni ihan heti jalat alta. Haluaisin tuntea ne tunteet uudelleen, se oli hienoa aikaa. Kaikkine tuskineenkin, koska olimme molemmat naimisissa.

Vierailija
46/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin aikaan 9kk ennen kohdunpoistoa ja hankkisimme lapsen

Vierailija
47/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisit muuttaa vain yhden jutun, muuten kaikki muut muistot katoavat. Itse palaisin aikaan, kun tapasin ensirakkauteni, ja kohtelisin häntä paremmin.

Joko tuo, tai sitten se kohta kun päätin kosia nykyistä vaimoani. Sanoisin itselleni, että älä vain tee sitä.

Vierailija
48/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesään ja syksyyn 1992. Rakensimme taloa ja meille tuli töihin mies, johon minulta meni ihan heti jalat alta. Haluaisin tuntea ne tunteet uudelleen, se oli hienoa aikaa. Kaikkine tuskineenkin, koska olimme molemmat naimisissa.

Hutsu.

Mihin tuo johti?

Vierailija
49/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hutsu.

Mihin tuo johti?

Kiitos. Se johti kahden kolmilapsisen perheen rikkoutumiseen. Meistä neljästä aikuisesta ainoastaan minulla on tällä hetkellä asiat paremmin kuin koskaan. Olen ollut 8 vuotta naimisissa aivan upean miehen kanssa. Tuon työmiehen kanssa oli on-off -suhde 7 vuotta avioeroni jälkeen.

Vierailija
50/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin aikaan kun ei ollut nettiä.

Vierailija
51/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaisin aikaan kun ei ollut nettiä.

Mä en ikipäivänä haluaisi takaisin jonottamaan lipputoimistoon, pankkiin ja verotoimistoon ja ramppaamaan ympäri kaupunkia vaatekaupoissa joissa kaikissa on myynnissä sama yksivärinen portugalilainen t-paita eikä muuta. Puhelinluettelokin painoi kilon.

Vierailija
52/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on outoa väkeä, jotka haukkuvat entisiä kumppaneitaan.

Jos heihin ette olisi törmänneet, niin asianne voisivat olla kaksinverroin huonommassa jamassa. 

Ei mulla muuta.