Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos pystyisit palaamaan ajassa taaksepäin vain kerran, mihin tilanteeseen palaisit ?

Vierailija
05.11.2015 |

Saisit muuttaa vain yhden jutun, muuten kaikki muut muistot katoavat. Itse palaisin aikaan, kun tapasin ensirakkauteni, ja kohtelisin häntä paremmin.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi estettyä oman syntymän tai pikemminkin jo sen hedelmöityksen (yyh...).

Vierailija
22/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirtyisin siihen hetkeen kun peruskoulu loppui. Olisin tapellut isääni vastaan ja mennyt lukioon, sen sijaan että menin hänen käskystään töihin (ja antanut rahat hänelle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2.3.94 aamuun. En lähtisi töihin vaan selvittäisin asiat suuren rakkauteni kanssa. En tiennyt että hän tuli luokseni aloittaakseen oikean parisuhteen kanssani ja riitaannuimme yöllä. Aamulla lähdin töihin ja hän katosi selittämättä. Seuraavan kerran kuulin hänestä 16,5 vuotta myöhemmin. Silloin oli jo liian myöhäistä.

Menetimme intohimon, rakkauden, yhteiset lapset ja yhteisen elämän. Pikkujuttu....

Plääh..Sä olet nyt luonnut tosta jonkun romanttisen elokuvan mielessäsi missä oli traaginen loppu.Et voi tietää miten olis käynny vaikka olisitte yhteen päätynneet.Kaatuisko noin suuri rakkaus yhteen riitaan ja mies ajattelis että hyvästi elämäni nainen nähdään 16 ja puolen vuoden päästä?Nou,nou ei näin..

En tarkemmin halua kertoa mitä tapahtui yöllä mutta mies häpesi tekoaan niin paljon ettei voinut ottaa yhteyttä eikä edes halunnut puhua mun kanssani kun soitin muutamaa päivää myöhemmin. Kertoi sitten vuosien kuluttua kuinka kaikki se oli muuttanut hänen elämäänsä - esim vaikuttanut ammatinvalintaan yms. - oli tavallaan hyvittänyt toisille sitä mitä teki mulle. Vaikeatajuisesti sanottu... No, tulemme tietämään loppuelämämme että meidän välillä on rakkautta ja intohimoa mutta sille ei enää ole tilaa koska olemme jatkaneet elämäämme tahoillamme. Ei se 16,5v ollut mikään valinta vaan sattuma toi meidät uudelleen yhteen ja saimme tilaisuuden selvittää asiat.

Vierailija
24/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin takaisin siihen aikaan, kun isäni oli vielä elossa. Olisi kiva, että minulla olisi hänestä jotain muistoja. En jotenkin osaa ajatella että voisin sen onnettomuuden estää.

Vierailija
25/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen iltaan kun tapasin mieheni viimeisen kerran. Jäisin yöksi hänen sairaalahuoneeseen niin että olisin paikalla kun hän kuolee.

Vierailija
26/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin piipahtaa viime viikossa jättämässä sisään paremman lottorivin kuin jätin.

Vierailija
27/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin siihen hetkeen vuosien taakse, kun huomasin ettei eksäni kykene avoimuuteen ja rehellisyyteen. En uskoisi ja uskottelisi itselleni vaan lähtisin silloin jo omille teilleni, ehkä huonommille ehkä paremmille.

Vierailija
28/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi ekan poikakaverin kanssa yhteen, van lähtisin lukion jälkeen omille teilleni.

Tiesin jo silloin, että ajatus on huono, mutta se tuntui silloin ainoalta keinolta päästä muuttamaan äidin luota.

Mitään huonoa tuostakaan ei ole seurannut, vain turhan monta vuotta nuoruudesta heitetty hukkaan.

Luultavammin haluaisin käyttää tämän "paluumahdollisuuden" DBTLään 1999. Elämäni upein yksittäinen reissu :)

Vierailija
29/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin siihen hetkeen kun keskeytin lukion. Siitä lähti alamäki, joka jatkuu vielä tänäkin päivänä, 10v myöhemmin. Jatkaisin ja kirjottaisin. Ja pyrkisin siihen yliopistoon, johon oveni ovat nyt suljetut.

Vierailija
30/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin piipahtaa viime viikossa jättämässä sisään paremman lottorivin kuin jätin.

tää

Vierailija
31/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaisin siihen hetkeen kun keskeytin lukion. Siitä lähti alamäki, joka jatkuu vielä tänäkin päivänä, 10v myöhemmin. Jatkaisin ja kirjottaisin. Ja pyrkisin siihen yliopistoon, johon oveni ovat nyt suljetut.

Aikuislukioon mars! Olet vielä nuori, toteuta haaveesi!

Vierailija
32/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys,koska mennyttä ei voi muuttaa. Ratkaisun minkä tekisin toisin olisi voinut johtaa muihin tekijöihin tulevaisuudessa. Ehkä huonompaan suuntaan.

Ainut mihin itse voi vaikuttaa on elää nykyhetkessä ja itse vaikuttaa tulevaisuuteen.

Vierailija
33/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisin aikaan kun olin 30. Se oli parasta a-luokkaa

Vierailija
34/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi äitiä reissuun, koska ei sieltä koskaan palannut. Elämäni olisi todellakin toisenlaista.

Vierailija
35/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin palata vuoteen 2012. Toivon että olisin luottanut enemmän itseeni enkä antanut mielenterveyteni "hoitoa" ulkopuolisten käsiin. Nyt sairastan jo kohta neljättä vuotta ptsd:tä, koska arvon ammattilaiset eivät tienneet minkä kanssa työskentelivät(mielenterveysongelmat voivat pahentua jos niitä hoidetaan väärin). Ja tämä on sellainen ongelma että ei voi edes "elää" nykyhetkessä kun päähän on jäänyt jumittamaan sama levy.

Vierailija
36/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy 2003, jolloin tapasin mieheni. Olisi pitänyt olla tapaamatta häntä koskaan. Olisin säästynyt todella paljolta. Meillä on rakkaat lapset ja olemme edelleen yhdessä, mutta uskoisin olevani onnellisempi jos olisin valinnut jonkun toisen ja paremman miehen, kenen kanssa perustaa perheen. Nyt se on liian myöhäistä.

Vierailija
37/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi pitänyt lähteä neiti B:n kanssa suhteeseen, eikä neiti A:n. Ei se nyt ehkä elämäni suurin virhe ollut, mutta vuosien antama viisaus....noh, jos ei viisaus niin kokemus ainakin, on osoittanut että kaikella todennäköisyydellä paremmin olisi asiat tällä hetkellä. Pidin silloin molemmista sen verran että oli lähennä sattuma joka ohjasi toisen luo.

Mutta mistäs sen olisi voinut silloin tietää, kun ei halunnut kuunnella viisampiaan. 

Vierailija
38/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Ainut mihin itse voi vaikuttaa on elää nykyhetkessä ja itse vaikuttaa tulevaisuuteen.[/quote]

Ei mihinkään oleelliseen.

Vierailija
39/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä kysymys,koska mennyttä ei voi muuttaa. Ratkaisun minkä tekisin toisin olisi voinut johtaa muihin tekijöihin tulevaisuudessa. Ehkä huonompaan suuntaan.

Ainut mihin itse voi vaikuttaa on elää nykyhetkessä ja itse vaikuttaa tulevaisuuteen.

Typeriä kysymyksiä ei olekaan. Se on aivan varmaa ettei menneisyyttä voi muuttaa, mutta sen pohtiminen ja läpikäyminen voi tuoda uusia oivalluksia. Tai ratkaista jopa jotain nykyisiä ongelmia.

Vierailija
40/52 |
06.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin palata vuoteen 2012. Toivon että olisin luottanut enemmän itseeni enkä antanut mielenterveyteni "hoitoa" ulkopuolisten käsiin. Nyt sairastan jo kohta neljättä vuotta ptsd:tä, koska arvon ammattilaiset eivät tienneet minkä kanssa työskentelivät(mielenterveysongelmat voivat pahentua jos niitä hoidetaan väärin). Ja tämä on sellainen ongelma että ei voi edes "elää" nykyhetkessä kun päähän on jäänyt jumittamaan sama levy.

Kyllä sairaus keksitään, kunhan potilas löytyy. Monessa maassa näitä sairauksia ei ole olemassakaan, kun pitää tehdä 10 tuntia töitä päivässä. Ei ole aikaa sairastella.