vauvalla ravistelun oireet mutta mitään ei löytynyt
Tiedän, olen tehnyt aikaisemminkin aloituksen aiheesta. Jäänyt vaan vaivaamaan asia ja olen ihan paniikissa. Vauvalta otettiin siis aivosähkökäyrä, magneettikuva ja röntgenit ja kaikki oli ok. Ravistelun oireita vaan on edelleen ja olen lähes varma että jotain vaurioita on. Miten on mahdollista että mitään ei löytynyt mistään?
Kommentit (371)
Ap toivottavasti teillä kaikki hyvin!
Ap on putkassa tai suljetulla, siksi ei kuulu mitään.
Arvatenkin, en saanut suutani auki neuvolassa. Tiedän että olen raukka ja en ymmärrä miten on näin vaikeaa. Onneksi sain edes sen verran aikaseksi että kerroin äidilleni. Lupasi tulla kanssani lääkäriin huomenna tai mennä yksin vauvan kanssa jos minusta ei siihen ole.
ap
Vierailija kirjoitti:
Arvatenkin, en saanut suutani auki neuvolassa. Tiedän että olen raukka ja en ymmärrä miten on näin vaikeaa. Onneksi sain edes sen verran aikaseksi että kerroin äidilleni. Lupasi tulla kanssani lääkäriin huomenna tai mennä yksin vauvan kanssa jos minusta ei siihen ole.
ap
Tosin neuvolatäti tarkisti vajvan ja sanoi että hänen mielestään on normaali ikäisekseen. Onhan hän nähnyt monia vauvoja mutta eihän hänkään tästä tiennyt niin menisi luottamaan että kaikki pään sisällä kunnossa.
Ap
Korjaus *vauvan jopa ei vajvan
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tein nettivinkin
Mikä se on?
Surullista niin surullista, kun ei ihmiset saa aikaiseksi haettua apua tarpeeksi ajoissa.
En ollut minä taaskaan tuo äskönen ap. En halua kommentoida asiaa enempää. Meni aikaisemmin niin plörinäksi koko ketju.
Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
ap
Hyvä että kerroit äidillesi! Miten hän otti sen? Sanoitko miehelle mitään?
Vierailija kirjoitti:
En ollut minä taaskaan tuo äskönen ap. En halua kommentoida asiaa enempää. Meni aikaisemmin niin plörinäksi koko ketju.
Oikea ap
Ketju on plörinä joo, mutta arvon oikea Ap voi kommentoida nyt loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Korjaus *vauvan jopa ei vajvan
Ap
Kiva että vastaat Ap! Täällä on muitakin ap:itä, mut me tunnistetaan sut.
Vierailija kirjoitti:
Vauva on kunnossa!
Ap
?
Rakas taivaallinen Isä. Sinä, joka olet ihmisen luonut, jokaisen nähnyt jo pienellä idullaan (Ps. 139), mutta jonka luota me ihmiset olemme niin usein kääntyneet pois.
Auta tätä äitiä, jolla on suuri huoli, häpeä ja syyllisyys siitä, mitä hän on tehnyt.
Anna hänelle voimia ja rohkeutta toimia nyt oikein, ettei tämä enää toistuisi, mutta myös niin, että tämän saisi myös selvitettyä.
Auta näkemään tulevaisuuteen, tämän yli, yli hormonihuurujen ja väsymyksen ja voimattomuuden.
Anna rauha.
Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi, mutta nyt ja tässä hetkessä voi yrittää toimia niin, että kaikki kääntyisi parhain päin: hakea apua, kertoa läheisille, pyytää tukea. Anna vapautus häpeästä anteeksiannon kautta, jotta hän ei jäisi sen vangiksi, vaan saisi voimia toimia oikein ja lapsen ja itsensä parhaaksi.
Anna toivo.
Että tästä pienestä ihmisen taimesta, vauvasta, saa kasvaa juuri sellainen hieno Mestariteos, jollaiseksi hänet hyvä Jumala on luonut. Varjele häntä maailman tuulien keskellä, varjele vanhempiaan. Auta vanhempia varjelemaan lastaan, mutta samalla luottamaan siihen, että kaikki ei ole ihmisten omissa käsissä, vaan siihen saa pyytää apua Taivaan Isältä. Kiitos, että tämän lapsen ja äidin suhteesta voi kehittyä vielä hyvä ja kantava.
Anna anteeksi.
Anna luottamus siihen, että meidän pahat tekomme on jo sovitettu kerran Jeesuksen ristinpuulla. Vaikka olemme jokainen syntisiä, syntisistä vanhemmista syntyneitä, Sinä pyyhit rikkomuksemme pois rakkautesi tähden. Haluat johdattaa elämämme kerran taivaan riemuun, jossa syntiä ja sairautta ei enää oel. Olet antanut oman poikasi Jeesuksen syntiemme puolesta, jottei yksikään joutuisi hukkaan. Kiitos, että Hän nousi kuolleista ja elää . Lähetä pyhät enkelisi varjelemaan jokaista lasta ja vanhempaa.
Auta myös kaikkia niitä, joilla on vaikeaa hoitaa lapsiaan tai elämä on raskasta eri syistä. Ja niitä, jotka sotkeutuvat tähänkin juttuun esittämällä jotain toista kuin itseään. Ja meitä, että osaisimme kohdata apua tarvitsevan lähellämme, ja auttaa, jos jotakin voimme.
Minä saatoin nyt rukoilla.
Jeesuksen nimessä, aamen.
”Unohtaako äiti rintalapsensa, unohtaisiko hoivata kohtunsa hedelmää? Vaikka hän unohtaisikin, minä en sinua unohda”, sanoo Herra, sinun Jumalasi.
Jes. 48:15
(Huom, en ole kirjoittanut aiemmin tähän ketjuun.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se otetaan minulta pois heti. En halua menettää pientä ja en kestä jos niin käy. Mutta se riski on varmaan otettava että saadaan pieni kuntoon.
ApMieluummmin leikit lapsen hengellä ?? Olet kyllä melkoinen ihmis paska, etkä ansaitse lastasi millään tavalla, tappamaan kyllä tulet vielä, ota saatanan tissiposki vastuu teostasi ja vie lapsi LÄÄKÄRIIN ja kerto mitä olet tehnyt !! Saatetaan saada edes yksi ihmishenki pelastettua !!
En ole perehtynyt ravistelu syndroomaan ja sikispä haluaisin tietää, mitä lääkärit voivat tehdä asialle.
Vierailija kirjoitti:
Rakas taivaallinen Isä. Sinä, joka olet ihmisen luonut, jokaisen nähnyt jo pienellä idullaan (Ps. 139), mutta jonka luota me ihmiset olemme niin usein kääntyneet pois.
Auta tätä äitiä, jolla on suuri huoli, häpeä ja syyllisyys siitä, mitä hän on tehnyt.Anna hänelle voimia ja rohkeutta toimia nyt oikein, ettei tämä enää toistuisi, mutta myös niin, että tämän saisi myös selvitettyä.
Auta näkemään tulevaisuuteen, tämän yli, yli hormonihuurujen ja väsymyksen ja voimattomuuden.
Anna rauha.Tekemätöntä ei saa tekemättömäksi, mutta nyt ja tässä hetkessä voi yrittää toimia niin, että kaikki kääntyisi parhain päin: hakea apua, kertoa läheisille, pyytää tukea. Anna vapautus häpeästä anteeksiannon kautta, jotta hän ei jäisi sen vangiksi, vaan saisi voimia toimia oikein ja lapsen ja itsensä parhaaksi.
Anna toivo.
Että tästä pienestä ihmisen taimesta, vauvasta, saa kasvaa juuri sellainen hieno Mestariteos, jollaiseksi hänet hyvä Jumala on luonut. Varjele häntä maailman tuulien keskellä, varjele vanhempiaan. Auta vanhempia varjelemaan lastaan, mutta samalla luottamaan siihen, että kaikki ei ole ihmisten omissa käsissä, vaan siihen saa pyytää apua Taivaan Isältä. Kiitos, että tämän lapsen ja äidin suhteesta voi kehittyä vielä hyvä ja kantava.
Anna anteeksi.
Anna luottamus siihen, että meidän pahat tekomme on jo sovitettu kerran Jeesuksen ristinpuulla. Vaikka olemme jokainen syntisiä, syntisistä vanhemmista syntyneitä, Sinä pyyhit rikkomuksemme pois rakkautesi tähden. Haluat johdattaa elämämme kerran taivaan riemuun, jossa syntiä ja sairautta ei enää oel. Olet antanut oman poikasi Jeesuksen syntiemme puolesta, jottei yksikään joutuisi hukkaan. Kiitos, että Hän nousi kuolleista ja elää . Lähetä pyhät enkelisi varjelemaan jokaista lasta ja vanhempaa.
Auta myös kaikkia niitä, joilla on vaikeaa hoitaa lapsiaan tai elämä on raskasta eri syistä. Ja niitä, jotka sotkeutuvat tähänkin juttuun esittämällä jotain toista kuin itseään. Ja meitä, että osaisimme kohdata apua tarvitsevan lähellämme, ja auttaa, jos jotakin voimme.
Minä saatoin nyt rukoilla.
Jeesuksen nimessä, aamen.
”Unohtaako äiti rintalapsensa, unohtaisiko hoivata kohtunsa hedelmää? Vaikka hän unohtaisikin, minä en sinua unohda”, sanoo Herra, sinun Jumalasi.
Jes. 48:15
(Huom, en ole kirjoittanut aiemmin tähän ketjuun.)
Ihana kirjoitus! Toivon myös että Ap:llä ja vauvalla kaikki hyvin!
Nyt on pakko pyytää anteeksi. Tyhmä provo oli, karkasi vähän käsistä. Olen kyllä tosissani vauvan voinnista huolissani mutta ravistellut en ole. Minä olen se joka tässä apua tarvitsee.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko pyytää anteeksi. Tyhmä provo oli, karkasi vähän käsistä. Olen kyllä tosissani vauvan voinnista huolissani mutta ravistellut en ole. Minä olen se joka tässä apua tarvitsee.
Ap
Heti nettivinkki-viestin jälkeen... Näinköhän on.
Eipä kuulu ei