Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvalla ravistelun oireet mutta mitään ei löytynyt

Vierailija
05.11.2015 |

Tiedän, olen tehnyt aikaisemminkin aloituksen aiheesta. Jäänyt vaan vaivaamaan asia ja olen ihan paniikissa. Vauvalta otettiin siis aivosähkökäyrä, magneettikuva ja röntgenit ja kaikki oli ok. Ravistelun oireita vaan on edelleen ja olen lähes varma että jotain vaurioita on. Miten on mahdollista että mitään ei löytynyt mistään?

Kommentit (371)

Vierailija
321/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi oikeasti totta, ap ei roikkuisi täällä kokoajan selittämässä jokaista liikettään. Kuka sitä lasta hoitaa silloin kun av:lle raportoidaan ?

Vierailija
322/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää uskoko mitään mitä joku kirjottaa tänne. Jollain on kova halu esittää minua.

Oikea ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakastan vauvaa yli kaiken, olen vain niin nössö, tiedän.. Mutta tosiaan tutkimuksissa ei näkynyt mitään.. Mitä se neuvola enää auttaa.

Ap

No tässä on kyllä totuuden siemen. Mikäli kuvissa ei näy mitään ja vamma on silti tullut, niin sille ei enää voi mitään tehdä vaikka kuinka ravaisi päivystyksessä. Diffuusi aksonivaurio nimittäin paranee vain ajan kanssa jos paranee. Mutta provohan tämä toivottavasti silti on, sillä äidin reaktiot ovat hivenen pelottavia.

-Se aimmin kirjoittanut, diffuusin aksonivaurion saanut-

Vierailija
324/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen menossa neuvolaan mutta pelkään etten varmaan saa sielläkään suutani auki.

Oikea ap

Vierailija
325/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kirjoita paperille mitä asiaa sulla on ja näytä se tädille?

Vierailija
326/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää uskoko mitään mitä joku kirjottaa tänne. Jollain on kova halu esittää minua.

Oikea ap

Mulla on vaikeuksia uskoa mitään, mitä sinä tai sivupersoonasi kirjoitatte. Jos tää ois totta, et ois märehtinyt asiaa av:lla sivukaupalla. Koko ajan käänteet vaihtuu.

Vierailija
327/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos neuvolareissu onkin turha, eikä mitään selviä, olen ihan turhaan kertonut asiasta. Ja pilaan miehenkin viikon.

Oikea ap

Vierailija
328/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin juuri että en raportoi tänne enää mitään kerta joku esittää minua koko ajan ja ei tästä saa enää selvää mikä on minun kirjoittamaa ja mikä ei.

Ap

Vierailija
329/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kirjoittaa paperille...

Oikea ap

Vierailija
330/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin juuri että en raportoi tänne enää mitään kerta joku esittää minua koko ajan ja ei tästä saa enää selvää mikä on minun kirjoittamaa ja mikä ei.

Ap

Joopa. Helppo keino lopettaa provo, kun ei enää uskottavuus riittänyt raportoida olemattomia juttuja. Nolo.

Vierailija
331/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti kerron asiasta vielä jollekin mutta teille en raportoi enää kun ette selvästi usko minua ja nyt aloitte vielä kiusaamaankin.

Ap

Vierailija
332/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joopa. Helppo keino lopettaa provo, kun ei enää uskottavuus riittänyt raportoida olemattomia juttuja. Nolo.

Näin ei ole. Ei vaan huvita kertoa mitään jos joku tulee pilaamaan ketjun.

Ap

Vierailija
333/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Näin ei ole. Ei vaan huvita kertoa mitään jos joku tulee pilaamaan ketjun.

Ap

Jos puheesi ois totta, oisit voinu rekkautua.

Vierailija
334/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä teetkin niin toivotan onnea matkaan! Syyllisyyden kanssa on mahdoton elää, joten suosittelen suun avaamista neuvolassa tai minne nyt päätätkään mennä. Jos lapsessa on myöhemmin kehityshäiriöitä, vaikka ravistelusta riippumattomia, kasvaa syyllisyys elämää suuremmaksi. Minäkin olen nössö ja pelkään avata suutani. Kerran hankalassa tilanteessa avasin enkä ole katunut pätkääkään!

Vierailija
335/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kerron asiasta vielä jollekin mutta teille en raportoi enää kun ette selvästi usko minua ja nyt aloitte vielä kiusaamaankin.

Ap

Joopajoo. Siihenpä lässähti tämä tarina. 

Vierailija
336/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ollut oikean Ap:n tekstiä. Heads up.

Vierailija
337/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ollut oikean Ap:n tekstiä. Heads up.

Mikäpäs näistä olisi?

Vierailija
338/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No (oikea) Ap, miten meni neuvolassa?? Kerroitko miehellesi? Miten vauva voi? Tulethan kertomaan..!

Vierailija
339/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu Ap?

Vierailija
340/371 |
09.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä me odotellaan sua jo. Olet ollut aktiivinen ennen. Mitä tapahtui? Mitä neuvolassa sanottiin/tehtiin?