Vahentunut lääke

Vierailija

Kamala niskajumi, aiemmin määrättyjä Sirdaludeja olisi, mutta vanhentuneet 7/2015. Uskaltaisko ottaa, vai voiko olla jotain haittaa, muuta uin että teho ehkä laskenut? Yksityislääkäri ottaa käynnistä monta kymppiä ja julkisella jonotus tuntikausia, töissä kuitenkin pakko olla huomena.

Kommentit (7)

Vierailija

No tuskin siihen kuolet. Varmaan lääkeyhtiöt ovat laittaneet sellaiset turvamarginaalit, ettei noin pieni vanheneminen tee pahaa. Lisäksi luulen, että nämä turvarajat ovat osaltaan myös myynnin editämistä, ettei kukaan vaan hamstraa lääkettä pahan päivän varalle, vaan joutuu ostamana uutta. Itse käytän herpesvoidetta huuliherpekseen, vaikka on päiväykseltä jo reilustu yli vuoden vanhaa ja yhä toimii hyvin. Mutta tietysti vastuu on aina käyttäjän.

Vierailija

Itse ottaisin, ylitys on aika lyhyt. Mutta muuten huuliherpesvoiteessa suurin hoitovaikutus on itse rasvalla, ei lääkkeellä. Lisäksi sitä käytetään käytännössä ulkoisesti, jolloin ei ole niin tarkkaa. Periaatteessa lääkkeissä ei ole turvarajoja, mutta käytännössä toki on. Eli lääketehdas takaa turvallisuuden ja tehon viimeiseen käyttöpäivään saakka. Ei sen yli.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat