Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskallanko värjätä hiukset?

sff

Värjäsin hiukset 3 viikkoa sitten. Nyt viikko sitten tein raitoja mutta niistä tuli ihan punaiset, eli vielä kerran pitäisi raitakohdat värjätä niin tulisi vaaleat.
Ihan normaali vaalea väri, ei värinpoisto.
Milloin uskallan värjätä raitakohdat uudelleen? :S hiukset hyvässä kunnossa.

Kommentit (10)

dddd

ei ole varaa ja osaan kyllä itsekin. yhtä myrkkyä se kampaajienkin väri on. ei vastauksesi oikein vastannut kysymykseeni.

apd

Vierailija

No ei kai tossa mitään, jos hiukset ovat hyväkuntoiset. En voi käsittää kuinka joillain ihmisillä menee parista vaalennuksesta tai värinpoistosta tukka pilalle :D Itse olen enimmilläni värjännyt 9 kertaa viikonlopun aikana (värinpoistoja ja vaalennuksia) eikä hiuksiin tullut mitään vikaa.

Vierailija

Vaalennus ottaa hiuksista värin pois, suojakalvon, ohentaa ja haurastaa niitä. Ei vaalentaminen ole värjäämistä, vaan värin poistoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
vaalea väri ja värinpoisto on eri asia

Niin ja vaalea väri, värinpoisto ja vaalennus ovat myös kolme eri asiaa. Värinpoisto kun ei ole tarkoitettu vaalennukseen, eikä vaalea väri vaalentamiseen. Ainostaan vaalennusaineella voi vaalentaa hiuksia.

aappad

Joo, olen 25v. Perheellinen.

Minua vaan sattuu kiinnostamaan ulkonäköni, mitä pahaa siinä on?

Jos haluan käyttää kampaajarahan esimerkiksi lapseeni, onko siinä jotain väärää?

Voi että. Ehkä minä sitten lauantaina uskaltaudun värjäämään kerran ja sitten pitkä tauko.
Hyvää joulun odotusta! <3
Ja hei, muistaa että vaikka kauneus tulee sisältäpäin niin minusta ainakin on henkisesti parempi olla, kun tiedän näyttäväni hyvältä myös ulkoisesti. :) sen takia ei kannata toista tuomita.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei kai tossa mitään, jos hiukset ovat hyväkuntoiset. En voi käsittää kuinka joillain ihmisillä menee parista vaalennuksesta tai värinpoistosta tukka pilalle :D Itse olen enimmilläni värjännyt 9 kertaa viikonlopun aikana (värinpoistoja ja vaalennuksia) eikä hiuksiin tullut mitään vikaa.

Samaa minäkin aina ihmettelen että miten hiukset voi mennä muka pilalle parista värjäyksestä. Itse olen kans parhaimmillaan värjännyt viikon aikana 5 kertaa ja vetänyt mustasta vaaleaksi ja takaisin mustaksi,  ja pitkät hiukset pysyi hyvässä kunnossa. Muutenkin koko pohtiminen että uskaltaako vai eikö...Haloo kyseessä on vain hiukset, jotka kasvaa kyllä takaisin vaikka tekisit niille mitä. Jos kaikki menee värjäyksen kanssa totaalisen pieleen niin sitten vetäistään kaljuksi, mikäpä siinä, tuleepahan sellainenkin kerran elämässä kokeiltua, koskaan ei oo kyllä tarvinut siihen ryhtyä.  Ja joidenkin raitojen vaalentamisen pohtiminen, ei ois käynyt edes mielessä mietiä että uskaltaako, väri vaan raitoihin, siinä on vain pieni osa hiuksista vaikka ne joutuis leikkaan kokonaan pois.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat