Veljen kaveri saa minut aina itkemään

Vierailija

Tämä on poistettu nyt kaksi kertaa, kokeillaan kolmatta.

Olen 14-vuotias tyttö, veli ja kaverinsa 17v. Tämä kaveri läpsii minua (ei kovaa) painaa sormiaan kylkiini niin että on jäänyt mustelmia.

Olen ylipainoinen ja kun kävelen niin matkii sellaista norsu-töminää ja kun istun niin tekee sellaisen "Futumm-äänen" Pakotti kerran minut menemään vaa'alle ja uhkasi että hakkaa minut jos en mene. Sitten otti kuvan lukemasta ja jakoi sen facebookissa.

Kerran hän otti minua "ylävartalosta" (en sano sitä ruumiinosaa ettei tätä poisteta) kiinni mutta isäni näki tilanteen ja poika sai niin kovat huudot ettei enää ole uskaltanut koskea.

Veli sanoo että minun ei kannattaisi ottaa niitä juttuja henkilökohtaisesti.

Aiemmin kirjoitin jo että pelkään isäni reaktiota jos kerron hänelle koska hän on äkkipikainen ihminen ja silloin suuttui ihan tosissaan kun näki pojan koskevan minua "ylävartaloon"  Mietin mitä kuraattori sanoisi asiaan jos kertoisin? 

Ps. Jos poistatte tämän niin voisitteko edes perustella miksi? Haluan apua tilanteeseen.

Kommentit (9)

Vierailija

2 hän on sanonut että edes hänen 8v pikkuveljensä ei kantele vanhemmille joten he varmaan pitäisivät soittoani liioitteluna tai muuten aiheettomana. En tiedä. Hänen äitinsä olen tavannut ja hän on mukava. Jakaa postia lähistöllämme.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

2 hän on sanonut että edes hänen 8v pikkuveljensä ei kantele vanhemmille joten he varmaan pitäisivät soittoani liioitteluna tai muuten aiheettomana. En tiedä. Hänen äitinsä olen tavannut ja hän on mukava. Jakaa postia lähistöllämme.

AP

Ei jatkoon. Kukaan lapsi ei sano lähistöllämme. Selvästi aikuisen kirjoittama.

Vierailija

Pelkäätkö siis että isäsi suuttuu SINULLE vai tälle pojalle? Jos jälkimmäinen niin kerro isällesi, jos ensimmäinen niin lastensuojeluimoitus. Missään tapauksessa sinua ei saa kohdella noin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

6, siis molemmille. Minuun hän ei käsiksi ikinä kävisi mutta poikaan saattaisi käydä.

AP

No ei kai sinulla sitten mitään pelättävää ole. Mutta ilmoita koulukuraattorille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat