Onko 28 sänkykumppania ihan hirveän paljon?
Olen 27-vuotias nainen. En koe olevani mitenkään kevytkenkäinen. Päin vastoin tuntuu, että mulle ei kelpaa ketään. Pari kertaa vuodessa nykyään saatan tavata sellaisen tyypin, jonka kanssa haluan jotain enemmän. Seurustelusuhteet eivät ole koskaan olleet muutamaa kuukautta pidempiä. Nuorempana oli satunnaisia loma-/känni-/harhapanoja, mutta ei kyllä enää vuosikausiin.
Kommentit (86)
Sitä ei kukaan muu päätä kuin sinä itse. Mun mielestä ihan ok :)
Vierailija kirjoitti:
Kolme uutta kumppania vuodessa kymmenen vuoden ajan tekee 30. Uutenavuotena yksi, vappuna yksi ja festareilla yksi.
Niinpä, tuo ei todellakaan tunnu paljolta. Täällä kirjoittavista iso osa on ollut varattuja suurimman osan aikuisiästään, silloinhan 28 tuntuu suurelta jos on ollut vapailla markkinoilla vain hetken.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle on, kenelle ei. Minusta kuulostaa paljolta, mutta olenkin ollut vain yhden kanssa (ja hän vain minun), viimeiset seitsemän vuotta oltu kimpassa.
N24
ootpa aikaisin aloittanut. No, sulle tullee se menomono jossain vaiheessa...tai sitten ei.
joku löytää nuorena, joku ei koskaan joku myöhemmin. Joku panee kerran, joku useemmin joku ei koskaan. Joku pihtaa ja toinen ei. Joku raiskataan ja joku ei.
Ei tossa aapee kuule ole muuta sanottavaa, että hyvä luku. Hyvä noin. Ja saa olla. Jokaisella on oma elämä. Ei noita kannata ruveta vertailemaan. Mitä kellekin elämässään tapahtuu....paljon on sattumasta kiinni. Pääasia, että itse olet sinut sen asian kanssa. Jaos et ole, niin opettelet olemaan. Ne asiat on menneet, mitkä on menneet ja nyt sä elät tätä päivää. Ne menneet on tapahtuneet niissä olosuhteissa mitä silloin oli. Niillä tunteilla ja tiedoilla ja tapahtumien kuluilla mitä silloin oli. Se on ok.
Laskeekohan joku vielä panojenkin määrään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa, että syyllistät itseäsi. Ei ole jotain tiettyä lukua, mikä olisi hyvä.
jollakin ei ole sinun ikään ollut yhtään. Joillakin paljon enemmän. Selvität oman mielesi kanssa, että ne on oppia ikä kaikki. Sitähän suhteet ovat. Nehän on jokatapauksessa olleet ja menneet ja nyt on tämä tilanne.
eikä sinun sitä lukumäärää tarvi kenellekään tilittää. Se on ihan oma asiasi. Voit kertoa, että on ollut monenlaisia....sekoiluja ja ei. Teet itsesi kanssa menneen kanssa sinunkaupat...hyväksyt itsesi. Toi muiden moralisoinnin kuuntelu on kyllä turhaa.
ei sänkyjuttuja muutenkaan huudella. Se ei ole hienotunteista. Moralisoida ja paheksua voi IHAN MISTÄ VAAN. Pääasia on, että itse opettelet hyväksymään itsesi ja tekemiäsi, etä turhaan syyllistä itse itseäsi. Olet hyvä just noin.
.
Kaikesta itselleen ikävästä asiasta valehtelu tai kertomatta jättäminen on hyvä perusta onnelliselle parisuhteelle. Voit saada huijattua miehen rakastumaan aivan erilaiseen naiseen mitä oikeasti olet.
valehtelu? No, itse en kyllä haluaisi tietää puolisoltani tarkkoja seksiraportteja enkä kumppanien nimiä enkä kumppanien määrää enkä mitä on tehty ja milloinkin. Ne eivät kuulu minulle. En koe salaamisena sellaisten asioiden jakamattomuutta. Minulle riittää se tieto, että onko kumppaneita ollut. On ollut. Ja kyllä me jutellaan. Pikkusieluisuus ei ole kumppanini ihanneominaisuus. Luotettavuus on. Ja kai sitä ihmisessä muutakin on kuin panojen määrä? Kai kuitenkin? Minusta ainakin. Muista en tiedä. Eikä tarvitsekaan.
Kuka kulkee tutustumassa ihmisiin..."hei minulla on 35 koko panoa ja sit mulla on 10 melkein, mut ei ihan mennyt loppuun asti ja sit mulla on pussailua viiden kanssa. Mites sulla? Ai jaa...ai silleen...ni ei se sit tuu natsaamaan, kun sulla on noin vähän... Ja sulla on liian paljon. Ei mulla muuta. Siinähän ne tärkeimmät. Olennaiset."
Onnee vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kolme uutta kumppania vuodessa kymmenen vuoden ajan tekee 30. Uutenavuotena yksi, vappuna yksi ja festareilla yksi.
Niinpä, tuo ei todellakaan tunnu paljolta. Täällä kirjoittavista iso osa on ollut varattuja suurimman osan aikuisiästään, silloinhan 28 tuntuu suurelta jos on ollut vapailla markkinoilla vain hetken.
Miten niin varattuja? Olen melkein ap:n ikäinen ja oma luku on 2. Olen myös ollut koko ikäni vapailla markkinoilla. Ap:n luku tuntuu itselleni yhtä utopistiselle, kuin lottovoitto.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on. En ole eläessäni tavannut noin montaa miestä, joihin olisin voinut koskea. Siis edes suudella, puhumattakaan muusta.
N47 ja 3 kumppania
sä et olis voinut koskea. Se on sun juttu. Ei aapeen. Aapeella on erilainen tilanne. Ehkä se on myös ollut useemman mielestä koskettava. Sulle kolme on ookoo. Sun naapurille neljä on ookoo. Tuolle vastantulijalle kymmenen on ookoo. Toi ei halua kerään. Toi ei saa vaikka haluais.
Toi yks sai kerran.
Paljon on ja kertoo sustakin paljon olet pelkkä turha patja.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin varattuja? Olen melkein ap:n ikäinen ja oma luku on 2.
Siellä luki iso osa on ollut varattuja, ei lue kaikki on varattuja.
Täti vainaa minulla aikanaan antoi yhden kullan arvoisen ohjeen. Hän oli itse mennyt naimisiin ja hankkinut lapset ensimmäisen miehen kanssa, jota tapaili tuolloin 18-vuotiaana. Hän sanoi, että "Älä missän nimessä ota ensimmäistä miestä, joka sinulle kukkia ostaa vaan valitse mielummin joku herran nro 175". Hänelle "elämänsä mies" osoittautui elämänsä suurimmaksi virheeksi mutta sinnitteli kuitenkin avioliitossa melkein 30 vuotta ja katui sitä. Olen itse ottanut neuvosta vaarin, vaikken ihan tuohon 175:een päässytkään niin useamman miehen kautta opin tietämään kuka olen ja mitä elämältä haluan. En ole katunut pätkääkään ja aion omille lapsilleni opettaa saman elämän viisauden.
Vierailija kirjoitti:
Täti vainaa minulla aikanaan antoi yhden kullan arvoisen ohjeen. Hän oli itse mennyt naimisiin ja hankkinut lapset ensimmäisen miehen kanssa, jota tapaili tuolloin 18-vuotiaana. Hän sanoi, että "Älä missän nimessä ota ensimmäistä miestä, joka sinulle kukkia ostaa vaan valitse mielummin joku herran nro 175". Hänelle "elämänsä mies" osoittautui elämänsä suurimmaksi virheeksi mutta sinnitteli kuitenkin avioliitossa melkein 30 vuotta ja katui sitä. Olen itse ottanut neuvosta vaarin, vaikken ihan tuohon 175:een päässytkään niin useamman miehen kautta opin tietämään kuka olen ja mitä elämältä haluan. En ole katunut pätkääkään ja aion omille lapsilleni opettaa saman elämän viisauden.
Onnea vaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljon on ja kertoo sustakin paljon olet pelkkä turha patja.
Olen huolestunut tuollaisten ihmisten ajatusmaailmasta, jotka ajattelee, että nainen on seksin aikana jokin "patja" tai muu väline, jolla mies vain tyydyttää tarpeensa. Millaista seksiä itse oikein olet saanut?
Minulle olisi aivan liikaa. En halua mitään kiertopalkintoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle olisi aivan liikaa. En halua mitään kiertopalkintoa.
Sama ja jotain vikaa naisessa, kun ei ole mitään pidempiaikaista suhdetta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan.
Kiitos. Sitä samaa sinulle. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan.
Totta tämä pätee naiseenkin? Mitä jos ei pääse tuonne naiseen nro. 175 asti? Onko hyväksyttävää kasvattaa lukua rahan avulla vai pitääkö jäädä koko iäksi sinkuksi ja kerätä vain kertapanoja?
Mun mielestä kuulostaa paljolta, mutta mä oonkin kamalan nirso :) Nuorempana varsinkin tilaisuuksiahan olisi ollut jatkuvasti, mutta loppuun asti kelpuutin vain aniharvan. Ja kun mieheni tulikin sitten vastaan en ole muita sen koommin vilkuillut. Mutta ihmiset on niin erilaisia!
Eihän se oikeasti ole kuin luku, eikä pitkään sinkkuna olleelle ole paljoakaan. Ja mitäs sitä miettimään, turhaa sellainen syyllistyminen tms. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan.
Totta tämä pätee naiseenkin? Mitä jos ei pääse tuonne naiseen nro. 175 asti? Onko hyväksyttävää kasvattaa lukua rahan avulla vai pitääkö jäädä koko iäksi sinkuksi ja kerätä vain kertapanoja?
Ehkä tätini ei ihan sitä tarkoittanut, että sen luvun pitää olla täsmälleen 175 :D Pointti oli se, että tärkeintä on katsella ja kokeilla rauhassa ennen kuin tekee elämänsä suurimman päätöksen.
No ei tuo paljoa ole, kun et ole seurustellutkaan. Oon samanikäinen ja 16 sänkykumppania ja seurustellut vajaa 5 vuotta aikoinaan. Ei kai sitä näin vanhana enää kelpaakaan kuin pelkäks pilluksi :D
Ikää 47 ja kumppaneita 1. Naimisissa. Revi siitä.
Vähän sama kuin onko 2,8 miljoonaa paljon rahaa. On ja ei. Moni keskituloinen voinee päästä tuollaiseen omaisuuteen määrätietoisella sijoittamisella, samoin 28:een seksikumppaniin voinee päästä melkein huomaamattaan. Kolme uutta kumppania vuodessa kymmenen vuoden ajan tekee 30. Uutenavuotena yksi, vappuna yksi ja festareilla yksi.
Silti harvinaisen korkeaksi tuota lukua luulen, ja sillä saanee kyllä kovan paneskelijan maineen, aivan kuten kolmen miljoonan omaisuudellakin pidetään rikkaana.