Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 28 sänkykumppania ihan hirveän paljon?

05.11.2015 |

Olen 27-vuotias nainen. En koe olevani mitenkään kevytkenkäinen. Päin vastoin tuntuu, että mulle ei kelpaa ketään. Pari kertaa vuodessa nykyään saatan tavata sellaisen tyypin, jonka kanssa haluan jotain enemmän. Seurustelusuhteet eivät ole koskaan olleet muutamaa kuukautta pidempiä. Nuorempana oli satunnaisia loma-/känni-/harhapanoja, mutta ei kyllä enää vuosikausiin. 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luku on mielestäni aika korkea. Pakkoko se on heti naida, eikö voi ensin tutustua? Kuinka usein alkoholi ja naiminen ovat kulkeneet käsi kädessä? Miksi et kelpaa kunnon parisuhteeseen?

Vierailija
82/86 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi tuollaisen naisen kanssa, koska meillä ei olisi mitään yhteistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ole. Mulla 70. N40.

No siinäpä on makkaraa pistetty piiloon metritolkulla.. :D

Vierailija
84/86 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme uutta kumppania vuodessa kymmenen vuoden ajan tekee 30. Uutenavuotena yksi, vappuna yksi ja festareilla yksi.

Niinpä, tuo ei todellakaan tunnu paljolta. Täällä kirjoittavista iso osa on ollut varattuja suurimman osan aikuisiästään, silloinhan 28 tuntuu suurelta jos on ollut vapailla markkinoilla vain hetken.

No minä olin vapailla markkinoilla 25-vuotiaaksi asti, enkä harrastanut seksiä yhdenkään miehen kanssa. Nytkin luku on yksi, koska olen ollut saman miehen kanssa siitä lähtien. Ei sinkkuus siis ole yhtä kuin irtosuhteiden harrastaminen.

Minulle 28 on ihan utopistinen luku, koska en saa nyt päähäni edes viittä miestä, joihin olisin tuntenut lähellekään tarpeeksi vetoa, mutta toki ymmärrän, ettei kaikki ole samanlaisia ja joillekin tuo on ihan normaali määrä.

Tuo on taas sitten jo liiankin tiukkapipoista.

Kai ymmärrät, ettei tuo sinusta ainakaan parempaa ihmistä tee kuin muista..

Vierailija
85/86 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme uutta kumppania vuodessa kymmenen vuoden ajan tekee 30. Uutenavuotena yksi, vappuna yksi ja festareilla yksi.

Niinpä, tuo ei todellakaan tunnu paljolta. Täällä kirjoittavista iso osa on ollut varattuja suurimman osan aikuisiästään, silloinhan 28 tuntuu suurelta jos on ollut vapailla markkinoilla vain hetken.

No minä olin vapailla markkinoilla 25-vuotiaaksi asti, enkä harrastanut seksiä yhdenkään miehen kanssa. Nytkin luku on yksi, koska olen ollut saman miehen kanssa siitä lähtien. Ei sinkkuus siis ole yhtä kuin irtosuhteiden harrastaminen.

Minulle 28 on ihan utopistinen luku, koska en saa nyt päähäni edes viittä miestä, joihin olisin tuntenut lähellekään tarpeeksi vetoa, mutta toki ymmärrän, ettei kaikki ole samanlaisia ja joillekin tuo on ihan normaali määrä.

Tuo on taas sitten jo liiankin tiukkapipoista.

Kai ymmärrät, ettei tuo sinusta ainakaan parempaa ihmistä tee kuin muista..

Olenko väittänyt, että tekisi? Juuri sanoin, että kaikki eivät ole samanlaisia. Itse kutsut minua tiukkapipoiseksi, vaikka kyse on vain luonne-eroista.

Vierailija
86/86 |
05.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo melko paljon, mutta toisaalta mitä väliä.