Minkä asian olet luullut olevan kaikille itsestäänselvyys, mutta huomannut, ettei olekaan?
Olen aina kuvitellut, että on itsestään selvää, ettei vessasta vedetä tamponeja, siteitä, topsipuikkoja ja ruokaa alas.
Kommentit (303)
So can you get pregnant from pre-ejaculatory fluid (pre-cum)? Well...... as this fluid does not contain sperm it can't by itself cause a pregnancy. However as the purpose of this fluid is to flush out the penis it will bring any sperm left in the penis from the last ejaculation to the tip of the penis.
Touhutipoista voi siis tosiaan tulla raskaaksi ja muistakaa, että kondomi on ainoa ehkäisymuoto joka suojelee sukupuolitaudeilta!
T: sairaanhoitaja-opiskelija
Vierailija kirjoitti:
Kertotaulu, yksinkertaisten tautien kotihoito, yhdyssanat, Euroopan maiden sijainti, leipätaikinan ohje, sään mukaan pukeutuminen...
Leipätaikinan ohje??? Siis pitäisi osata ulkoa leipätaikinan ohje, vaikka ei ole eläissään leiponut leipää kuin yläasteella teeleipää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että sossun rahoilla ei elä mukavasti. Monen joka huutelee että tuet on liian hyvät on hyvä oikeasti itse elää vaikka toimeentulotuen minimisummalla vaikka vuoden (yhden kuukauden kokeilu ei kerro mitään) tai mielummiin vaikka useita vuosia ja katsoa kuinka mukavaa se elämä loppujen lopuksi on... Kyllä sitä masun saa täyteen ruokaa varmaan mutta kyllä siinä keskiluokkainen, keskituloinen aika nopeasti joutuisi huomaamaan että paljon muuttuuisi jos oma elämä vaihtuisi sossun elätin elämään. Nimittäin omistusasunto vaihtuu vuokra-asunnoksi, ulkomaanmatkohin ei ole varaa, auto vaihtuu uudehkosta perheautosta romuksi tai tod. näkö sitä ei ole varaa ostaa tai pitää ollenkaan, uusia huonekaluja ei ole varaa ostaa kun edelliset vanhenee tai hajoaa jne...
Ketkä elävät sossun rahoilla? Itse olen työttömysjaksoina elänyt työmarkkinatuella. Anteeksi, en vain oikeasti tiedä miksi joku elää työttömyysjakson toimeentulotuella.
No saivarrella aina voi. Asiaan vihkiytyneet tietävät kuitenkin että monesti puhutaan sossun rahoilla elämisestä vaikka oikea kaavio on se että suurin osa rahoista työttömälle tulee Kelalta (esim. työttömyystuki, asumistuki, lapsilisät...) ja pieni summa tulee sitten toimeentulotukena tuohon päälle jos laskelmien mukaan jää vajetta asumiskulujen jälkeen.
Vaikka kaikki työttömät eivät saa toimeentulotukea totuus on se että esim. työmarkkinatukea saava joutuu yleensä myös hakemaan toimeentulotukea koska muuten rahat eivät riitä edes siihen minimitason elämiseen minkä sossu on määritellyt mitä ihmiselle pitäisi jäädä asumiskulujen jälkeen.
Joo, näin on yleensä sinkkuihmisillä. Puolison kanssa yhdessä elävällä harvemmin näin on, yleensä edes puoliso on töissä, ja silloinhan ei saa kuin sen kelan päivärahan, asumistukea tai sossurahaa on turha pyydellä.
Että ei tarvitse olla ilkeän ihmisen kanssa tekemisissä.
Että roskia ei heitetä kadulle.
Koirankakka maatuu n.3viikossa. Mutta jos se laitetaan pussiin ja heitetään luontoon maatumiseen menee noin kymmeniä vuosia lisää. Parempi jättää se mehtään keräämättä kun heittää muovia luontoon.
Itse kun olin teini-ikäinen vanhempaa sukupolvea kunnioitettiin, nykyään nuoriso on todella töykeää ja huutelee ilkeitä asioita ihan kaikelle; iästä tai sukupuolesta riippumatta.
että toisen ihmisen ilosta, onnesta ja onnistumisesta iloitaan :) 4 vuotiaana oppiessani lukemaan, opin äitini reaktioista, että ei, sellaisesta ei kaikki olekaan iloisia, vaan jotkut ovatkin vain kateellisia. Opin mitätöimään onnistumisiani ja pitämään osaamiseni piilossa. Seuraava lipsahdukseni johtikin siihen, että heitti minut pihalle.
terv. narsistin tytär
Että se luku nopeusrajoituskyltissä tarkoittaa suurinta sallittua nopeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että laskut, vuokra jne pakolliset menot maksetaan ennen kuin lähdetään shoppailemaan jotakin turhaa.
Olen periaaatteessa samaa mieltä (enkö ole se yksi joka on alapeukuttanut) mutta näin pienituloisena pisti miettimään että joskus tilanne on sellainen että vuokranmaksupäivän tienoilla tai ennen sitä on pakko shoppialla jotain tärkeää ja välttämätöntä ja jo senkin takia voi jäädä vuokra tai laskuja maksamatta eli niitä ei ehdi maksaa ajallaan. Eri asia tosiaan shoppailla ylimääräisiä mutta jos tilillä on vain x summa ja ostettavana on juuri nyt ruokaa, pakolliset talvikengät tai takki lapsille koska odottaa ei voi enää ja lisäksi laskut ja vuokra niin minulla nuo ostot menee juuri tuossa järjestyksessä eli en voi maksaa vuokraa ja laskuja jos sen jälkeen tili on lähes tyhjä.
Köyhänä on vaikea tasapainoilla silloin kun kuluja voi olla joku kuukausi enemmmän.
Joskus on tilanne se että voisin maksaa osan vuokrasta eräpäivänä mutta en koko vuokraa koska tilille ei jäisi mitään sen jälkeen. Maksan sitten koko vuokran kerralla hieman myöhässä kun on riittävästi rahaa tilillä maksaa koko summa kerralla koska osassa maksaminen ei varmaan olisi kovin järkevää tai sekoittaisi vain minut ja vuokranantajan. Pikku myöhästymisistä maksan toki korkoja mutta ei siitä sen pahempaa ja korotkin ovat mielestäni tosi pienet. Enkä toki joka kuukausi maksa myöhässä, vain silloin on ollut vaikeuksia kun samalle kuukaudelle on kertynyt poikkeuksellisen paljon menoja tai pakollisia ostoja.
Sitä en ymmärrä miten nykymaailmassa joku ihminen voi kuvitella asuvansa ilmaiseksi ts. jättää vuokraa maksamatta ajoissa. Ei ole sen ihmisen vika joka luottaa saavansa vastikkeen omistamastaan asunnosta että vuokralainen on kädetön tumpelo raha-asioissa. Silloin pitää hakea apua jos ei rahanhallinta ole hanskassa eikä laittaa viattomia sivullisia kärsimään
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia hämmästyttää,tiedän monia naisia jotka ei millään opi kumpi on oikea ja kumpi vasen.
Yhtäkään miestä en ole koskaan tavannut jolle tämä olisi epäselvää.
Puuttuuko naisten aivoista joku osa-alue.
Ei se kaikilla tule mitenkään automaattisesti. Mun pitää yleensä katsoa kummassa kädessä on vihkisormus että tiedän että se on vasen. Tytär kysyi että no etkö sä siitä muista että kummalla kädellä kirjotat, no en, jos joku yhtäkkiä vaikka kun ajan autoa kysyy että kummalla kädellä kirjotat, niin en silläsekunnilla kyllä osaa sanoa, hetki menee miettiessä. Luultavasti se on yleisempää naisilla että se ei tule automaattisesti. Olen lukenut että miehillä on yleistä kyky tietää missä on pohjoinen ja missä etelä, vaikka olisivat ikkunattomassa huoneessa, se on vaan ihmisen ensimmäisten miljoonien vuosien aikana kehittynyt taito kun miehet sitä ovat tarvinneet. Naisilla taas on muita kykyjä jotka eivät ole miehillä niin kehittyneitä, se on täysin luonnollista, ei me olla apinasta kehitytty ihan muutamassa vuodessa tähän moderniin aikaan.
Minä ihme kyllä osaan lukea kartaa, siis kaupunkikarttaa ja maantiekarttaa, suunnistuskarttaa en.
Vierailija kirjoitti:
Että se luku nopeusrajoituskyltissä tarkoittaa suurinta sallittua nopeutta.
Nimenomaan, muista se, kun seuraavan kerran ajelet alle.
Vierailija kirjoitti:
Siskot ensin (ennen miehiä)
Mitä tarkoitat tällä? Jokaisella aikuisella on oma perhe joka tulee ensin. Sulla ei varmaan ole miestä.
Vierailija kirjoitti:
Että vanupuikot ovat vanupuikkoja eikä topsipuikkoja. Aivan kuten olen pitänyt itsestään selvyytenä, että vessapaperi on vessapaperia eikä empoa. Tai että juomalasit ovat laseja eikä ikeoita.
Kun tuote muuttuu brändiksi ajankuluessa, tuotteen nimeä käytetään muistakin saman asian ajavista tuotteista. Vrt särkylääke - Burana. Yleisesti sanotaan, että "täytyy ottaa burana", kun tarkoitetaan vain mitätahansa päänsärkylääkettä.
Vierailija kirjoitti:
Että ei tarvitse olla ilkeän ihmisen kanssa tekemisissä.
Mitenkä vältät työelämässä? Mutta joo, nämä jotka valittelee että kun kaveri kiusaa ja ilkeilee - en ymmärrä, ei sellaisten kanssa todellakaan tarvitse hengata. Jotenkin avutonta olla älyämättä tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että persut on natsipuolue
-Kyllä se vaan niin on
-Fakta on näin
-Jokainen tietää että niin on
-Järjellä kun miettii niin se asia on näin
-Jos on erimieltä niin tyhmä ja rassisti
:D loistavat perustelut :D
Virtsaputki en edessä, pillu keskellä ja peräreikä takana, eikä mitään saisi vetää pillua kohti, ettei tulisi tulehduksia. Eli pissa eteenpäin ja kakka taaksepäin.
Vierailija kirjoitti:
Että roskia ei heitetä kadulle.
Koirankakka maatuu n.3viikossa. Mutta jos se laitetaan pussiin ja heitetään luontoon maatumiseen menee noin kymmeniä vuosia lisää. Parempi jättää se mehtään keräämättä kun heittää muovia luontoon.
Itse kun olin teini-ikäinen vanhempaa sukupolvea kunnioitettiin, nykyään nuoriso on todella töykeää ja huutelee ilkeitä asioita ihan kaikelle; iästä tai sukupuolesta riippumatta.
Tulipahan roskaa! Missä lähteesi, että "kymmeniä vuosia lisää"? Tiedäthän, että teinit on aina huudellut ilkeitä asioita ihan kaikelle, ja aina vanhemmat ihmiset on siitä valitellut. On se ihme, että vuonna 2015 tämäkin urbaani legenda vielä elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että laskut, vuokra jne pakolliset menot maksetaan ennen kuin lähdetään shoppailemaan jotakin turhaa.
Olen periaaatteessa samaa mieltä (enkö ole se yksi joka on alapeukuttanut) mutta näin pienituloisena pisti miettimään että joskus tilanne on sellainen että vuokranmaksupäivän tienoilla tai ennen sitä on pakko shoppialla jotain tärkeää ja välttämätöntä ja jo senkin takia voi jäädä vuokra tai laskuja maksamatta eli niitä ei ehdi maksaa ajallaan. Eri asia tosiaan shoppailla ylimääräisiä mutta jos tilillä on vain x summa ja ostettavana on juuri nyt ruokaa, pakolliset talvikengät tai takki lapsille koska odottaa ei voi enää ja lisäksi laskut ja vuokra niin minulla nuo ostot menee juuri tuossa järjestyksessä eli en voi maksaa vuokraa ja laskuja jos sen jälkeen tili on lähes tyhjä.
Köyhänä on vaikea tasapainoilla silloin kun kuluja voi olla joku kuukausi enemmmän.
Joskus on tilanne se että voisin maksaa osan vuokrasta eräpäivänä mutta en koko vuokraa koska tilille ei jäisi mitään sen jälkeen. Maksan sitten koko vuokran kerralla hieman myöhässä kun on riittävästi rahaa tilillä maksaa koko summa kerralla koska osassa maksaminen ei varmaan olisi kovin järkevää tai sekoittaisi vain minut ja vuokranantajan. Pikku myöhästymisistä maksan toki korkoja mutta ei siitä sen pahempaa ja korotkin ovat mielestäni tosi pienet. Enkä toki joka kuukausi maksa myöhässä, vain silloin on ollut vaikeuksia kun samalle kuukaudelle on kertynyt poikkeuksellisen paljon menoja tai pakollisia ostoja.
Sitä en ymmärrä miten nykymaailmassa joku ihminen voi kuvitella asuvansa ilmaiseksi ts. jättää vuokraa maksamatta ajoissa. Ei ole sen ihmisen vika joka luottaa saavansa vastikkeen omistamastaan asunnosta että vuokralainen on kädetön tumpelo raha-asioissa. Silloin pitää hakea apua jos ei rahanhallinta ole hanskassa eikä laittaa viattomia sivullisia kärsimään
Voi pyhä sylvi! Kun opintoni loppuivat, niin olin puilla paljailla. Menin työkkäriin ja KELAan, mutta ennen kuin rahaa tuli, niin meni ainakin 2 kuukautta. Oli siis pakko laittaa viaton sivullinen opiskelija-asuntolasäätiö kärsimään, kunnes sain rahaa maksaa vuokran.
Vierailija kirjoitti:
että toisen ihmisen ilosta, onnesta ja onnistumisesta iloitaan :) 4 vuotiaana oppiessani lukemaan, opin äitini reaktioista, että ei, sellaisesta ei kaikki olekaan iloisia, vaan jotkut ovatkin vain kateellisia. Opin mitätöimään onnistumisiani ja pitämään osaamiseni piilossa. Seuraava lipsahdukseni johtikin siihen, että heitti minut pihalle.
terv. narsistin tytär
Masentavaa.
Kuinkahan paljon vaikkapa esimerkiksi Suomessa on heitetty hukkaan loistavaa potentiaalia, joka hyödyttäisi kollektiivisesti meitä jokaista, vain sillä että on lytätty, latistettu ja tasapäistetty lahjakkaita ihmisiä jo pienestä pitäen.
Miten upea maailma voisi olla, jos älykkäämpiä, luovempia ja nopeampi aivoisempia lapsia olisi aina tuettu yhtä suurella intensiteetillä kuin hitaampia tapauksia on paapottu.
Vierailija kirjoitti:
Virtsaputki en edessä, pillu keskellä ja peräreikä takana, eikä mitään saisi vetää pillua kohti, ettei tulisi tulehduksia. Eli pissa eteenpäin ja kakka taaksepäin.
Väärin, niitä tulehduksia tulee sinne virtsa-aukkoon eikä "pilluun". Sitä niillä ohjeilla suojellaan. Mutta hyvä ohje kuitenkin. Tärkeintä että virtsa-aukkoon ei joudu emättimen tai perseen eritteitä. Se ei nimittäin puhdistu se aukko ennenkuin seuraavan kerran pissaat. Emätin puhdistaa itseään jatkuvasti ja perseessä ei elä edes demoni.
Ei ole liikenneympyrä, vaan kiertoliittymä. Mutta joo, tunnetaan liikenneympyränä.