Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä on tasokkaimmat nettideittimiehet? Eliittikumppani oli persuksista.

Vierailija
04.11.2015 |

Luusereita ja maalaissetiä täynnä. 

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa tasokas?

No ainakin sitä, että käy töissä tienaamassa, jotta nainen saa suhteesta tarpeeksi ison rahallisen hyödyn.

Ai, mä päälle parikymppisenä luulin, et toi meinaa et on homonnäkönen ananastukka ja vatsalihakset

Vierailija
22/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko mahdollista, että ketjuun vastaisivat ne, joilla on kokemusta asiasta, ja joilla ei ole tarvetta esiintyä minuna. Vastaukset voisivat kiinnostaa montaa muutakin. 

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko mahdollista, että ketjuun vastaisivat ne, joilla on kokemusta asiasta, ja joilla ei ole tarvetta esiintyä minuna. Vastaukset voisivat kiinnostaa montaa muutakin. 

ap

Karma.

Vierailija
24/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24:llänaiset on fiksumpia ja normaalimpia kuin miehet. Valitettavasti. 

Vierailija
25/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Suomi24:n akat ovat ihan samanlaisia ahneita rahan perässä juoksijoita kuin vauva-palstankin aat.

Vierailija
26/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Suomi24:n akat ovat ihan samanlaisia ahneita rahan perässä juoksijoita kuin vauva-palstankin aat.

Mene pois. 

ap

Vierailija
27/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene pois. 

ap

Sun ahneuteshan ei ole mu vika. Turhaan sä siitä mulle avaudut.

Vierailija
28/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa kyllä että luuseriäijät ylilaudalta ja hommafoorumilta ovat alkaneet majailla täällä vakituiseen, vaikka rasismipropagandaa on saatu suitsittua aika hyvin. Naisvihaansa voivat silti yhä ulostaa ketjuihin. 

Vierailija
29/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo katkerat miehet eivät viihdy jossain miesten palstalla? 

Vierailija
30/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaansa voivat silti yhä ulostaa ketjuihin. 

Mulla on kyllä ihan samat kriteerit miehen ja naisen ahneudelle. En vaan ole homo, joten se ei tule ilmi.

Joten se siitä "naisvihasta".

Vierailija
31/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderiä haukutaan turhaan. Minulla oli kai satumainen tuuri kun tapasin sitä kautta vain mukavia ja fiksuja akateemisia miehiä. Kannattaa vähän panostaa omaan profiiliin niin ääliöt karsiutuu pois. Ja olen muuten myös yli 40 ja ikäistäni seuraa hain.

Vierailija
32/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Helsingin baariin tai kahvilaan suoraan tyrkylle. Netistä on turha etsiä mitään. Tosin teinimestoja kannattaa vältellä kuin syöpää.

Vierailija
33/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ei ole ongelmani mutta oon kai liian vanha Tinderiin (yli 40). 

ap

Kyllä se vaan on ongelma kun ollaan jo yli 40.

Vierailija
34/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen ahneusteeman nämä miesasiamiehet saivat tästäkin aiheesta väännettyä? Kyllä nyt naisella on oikeus jonkinlaisiin kriteereihin kumppania hakiessaan ja oikeus haluta laadukasta miestä. Ei se mitään lompakon paksuutta tarkoita. Menkää lässyttämään siitä tekemäänne ketjuun. 

Mä luulen, että kivoimmat ja tasapainoisimmat miehet löytyvät harrastusten parista, eivätkä deittipalstoilta - toki sieltäkin voi helmiä löytää.  Aktiivisesti mukaan eri harrasteporukoihin ja yhdistyksiin. 

Vierailija
35/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen ahneusteeman nämä miesasiamiehet saivat tästäkin aiheesta väännettyä?

Lue topikin avausvestin ensimmäinen sana. Kertoo kaiken oleellisen aloittajan rahanaheudesta.

Vierailija
36/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokas=rikas? Kuka niin sanoi, ei ainakaan ap.

Itse ajattelin, että ap tarkoittaa fiksua, ystävällistä, normaalia miestä, jolla arvot kohdallaan ja terveet elämäntavat. Ja aikuinen nainen varmasti myös olettaa, että aikuinen mies on löytänyt mieluisan työn. Tai että jos sattuu juuri olemaan työtön, siihen on järkevä syy.

Vierailija
37/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja aikuinen nainen varmasti myös olettaa, että aikuinen mies on löytänyt mieluisan työn.

Toisin sanoen vaatii mieheltä työssäkäyntiä, jotta miehellä on rahaa tarpeeksi.

Vierailija
38/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasokas=rikas?

Eka sana oli kyllä luuseri eikä tasokas.

Vierailija
39/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja aikuinen nainen varmasti myös olettaa, että aikuinen mies on löytänyt mieluisan työn.

Toisin sanoen vaatii mieheltä työssäkäyntiä, jotta miehellä on rahaa tarpeeksi.

Itse kyllä ajattelisin, että elämä vaatii yli 30-vuotiaalta työssäkäyntiä. Kun eläminen maksaa ja jokaisella aikuisella on velvollisuus huolehtia niistä kuluista itse, jos vain mitenkään pystyy.

Täällä tosielämässä on siis aivan normaalia ja kohtuullista olettaa, että aikuinen ihminen on töissä. Ensisijaisesti toimeentulon ja toissijaisti elämän sisällön ja itsekunnioituksen takia.

Vierailija
40/44 |
04.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kyllä ajattelisin, että elämä vaatii yli 30-vuotiaalta työssäkäyntiä. Kun eläminen maksaa ja jokaisella aikuisella on velvollisuus huolehtia niistä kuluista itse, jos vain mitenkään pystyy.

Täällä tosielämässä on siis aivan normaalia ja kohtuullista olettaa, että aikuinen ihminen on töissä. Ensisijaisesti toimeentulon ja toissijaisti elämän sisällön ja itsekunnioituksen takia.

Taas sama tekosyy. Ei siinä mitään jos olet ahne akka, joka kiinnostaa miehessä eniten tulot, mutta myönnä nyt se sentään rehellisesti ja lopeta naurettava teeskentelly.