Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serkku huusi lapsilleen puistossa naama punaisena, nyt face-päivitys "Oli mukavaa kullanmurujen kanssa puistoillessa" :D

Vierailija

Huusi puistossa joka asiasta vaikka lapset oli nätisti. Lopettamassa tupakoinnin ja hermot lievästi sanottuna kireällä. Myös ruokapäivitykset on hänellä koomisia, esim. "Ja prinsessoille terveelistä välipalaa :)))" kuvassa on mandariinin palasia nätillä lautasella. Satuin olemaan sinä päivänä McDonalds-ateriat auton takapenkillä :D

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

En tiedä onko nää enemmän huvittavia vai jopa surullisia tapauksia, jotka yrittää todistella somessa kaikille jotain. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko jollekin yllätys, että somessa kerrotaan kaunisteltu totuus?

Miksi jotkut sitten kertoo noita, jos kerran kaikki tietää että kerrotaan kaunisteltua totuutta? Miksi joku haluaa nolata itseään tuolla tavalla?

Vierailija

Entäpä jos serkullasi oli kuitenkin mukavaa, huudosta huolimatta?

Niin ja jos söivät kuitenkin ne mandariinin palaset välipalaksi, niin mitä ne mäkin ateriat siihen  terveelliseen välipalaan liittyy?

On toki jokseenkin outoa jos tarvitsee omasta elämästään suoranaista paskaa kirjoitella, mutta ei aina ole kyse siitä. 

Vierailija

Saman todennut. Kaikkien facebook-päivitykset kertoo kuinka ihanaa elämä on, ei ikinä mitään vastoinkäymisiä.

Lisäksi tuodaan jatkuvasti esille omaa itseä. Useita kymmeniä selfieitä. "Olen hississä matkalla toiseen kerrokseen" (kuva omasta naamasta, taustalla hissin ovi), "Olin mäkkärissä parhaan ja ihgun ystäväni kanssa <3 <3 ..haleja Pirkolle, kivaa oli!<3" (kuva jossa oma poski on Pirkon poskea vasten, suut supussa) "Olen töissä" (kuva omasta  vakavasta naamasta, silmälasit päässä), "Olipa tosi hyvää pastaa"(kuva pasta-annoksesta ja itsestä), "Olen mussukan kanssa ulkoilemassa" (pusukuva), "Ihana koirani Kerttu <3, sä oot niin ihgu <3" (kuva jossa oma poski on Kertun poskea vasten) Ja parhaimmillaan tämä kaikki vain yhden päivän aikana.

Rehelliset päivitykset olisivat menneet näin: "Olen hississä ja haluan teiltä tykkäyksiä siitä kuinka kaunis omasta mielestäni olen ". "Katsokaa kuinka vilkasta mun sosiaalinen elämäni on, viis Pirkosta, kunhan tykkäätte ja annatte minulle paljon huomiota", "Mulla on ikävä teidän huomiota/tykkäyksiä, siksi kerron että oon töissä koska oon just nyt töissä enkä sille mitään voi mut tykätkää silti", "tää nyt on tällänen normiruoka mutta antakaa huomiota/tykkäyksiä ja samalla mä tiedän että tykkäätte myös mun ulkonäöstä", "katsokaa, mä oon niin mielenkiintoinen että oon saanu miehen", "mulla on koira, tykätkää koska se on niin ihana vaikka on useimmiten tosi rasittava".

Mulla on vaan yksi "tykkäys" ja se kuuluu näin: pitäkää tunkkinne.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko jollekin yllätys, että somessa kerrotaan kaunisteltu totuus?

Miksi jotkut sitten kertoo noita, jos kerran kaikki tietää että kerrotaan kaunisteltua totuutta? Miksi joku haluaa nolata itseään tuolla tavalla?

Ja miksi jotkut vatvoo niitä vauva.fi eikä suoraan somessa ihmettele, et miten mäkkipussit vaihtu mandariiniin ja hervoton huutaminen mukavaan päivään? Vai onks tää taas se naisvaltasilta työpaikoilta vakio: puukkoa selkään ja kissa pöydälle vasta kun on saatu pari vuotta myrkytettyä ilmapiiriä? Nimim ex-hoitsu

Vierailija

Kuulostaa vähän kaveriltani. Häneltä tulee monta kertaa päivässä face-päivityksiä, miten ihanaa perhe-elämä ja äidin kullanmurut ovatkaan. Voisi kuvitella, että siellä on oikein perheidylli pystyssä. Mutta kun olen nähnyt meininkiä heidän kotonaan, totuus on ihan muuta. Äiti välttelee lastenhoitoa kaikin keinoin laittamalla muksut isovanhempien tai miehen hoidettavaksi tai naapuriin leikkimään. Ruokailu hoidetaan eineksillä ja äiti lähinnä kiukuttelee ja tiuskii lapsilleen, eikä ole kiinnostunut esim. leikkimään näiden kanssa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat