Tarkoittaako karkkipäivä=päivä jolloin saa mässätä rajattomasti?

Vierailija

Eilen tv:n lihavuuskeskuselusta sai sen kuvan ja siksi karkkipäivää vastustettiin. Meillä se on kyl jotain muuta.

Kommentit (9)

Vierailija

Minä en kyllä ymmärrä noita karkkipäivä. Jos tekee mieli karkkia niin sitä syödään eikä kituutella karkinhimossa neljää päivää.

Vierailija

Ei tarkoita ainakaan meillä. Karkkia ostetaan n 150g ja lisäksi syön Lidlin maalaiscroissantin hillon kanssa. Siinäpä mun herkuttelut.

Tosin syön viikollakin jäätelöä joka päivä mutta toisaalta on varaa siihen.

bmi23

Vierailija

Ei, lapsille ostetaan ikätason mukainen määrä karkkia. Nyt esiteinit saavat suklaalevyn tai 150g irtiksiä tai Pringlespötkön.

Vierailija

Lapsuudenkodissa karkkipäivä oli se päivä jolloin sai kaupasta valita kohtuullisen kokoisen karkkipussin, muina päivinä ei karkkia saanut. Keksiä ja jäätelöä yms sai arkenakin lähes päivittäin pieniä määriä.

Kun karppasin niin pidin ns. karkkipäivän joka viikko jolloin sai hiilaripitoista ruokaa mässätä niin paljon kuin jaksoi. Kai se määritelmä on jokaiselle ihmiselle vähän erilainen, tai vaihtuu tilanteen mukaan.

T: bmi 19

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei, lapsille ostetaan ikätason mukainen määrä karkkia. Nyt esiteinit saavat suklaalevyn tai 150g irtiksiä tai Pringlespötkön.

Ikätason mukainen määrä karkkia! Mikäköhän se sellainen ikätaso on, ja missä se on määritelty? Kyllä on kurit kohdallaan tällä supermutsilla. Varo vaan ettei tule vahingossa 155 g, lapsihan tukehtuisi siihen. Nouseeko grammamäärä syntymäpäivänä vai koska seuraavalle tasolle?

Vierailija

Meillä ei oikeastaan kukaan muu herkkuja mässäile kuin lapsi. Eli hänellä on karkkipäivä, ja saa tällöin lähes kaiken haluamansa. Aamiaiseksi munkki tai donitsi, päivällä karkkia, illalla jätskipuikko. Tällainen aika tyypillinen lauantai. Sunnuntaina saa pienen herkun, esim. muutamia karkkeja tai mehujään jälkkäriksi. Arkena ei herkkuja. Alipainoinen on.

Itse syön herkkuja silloin kun tekee mieli. Karkkia tai suklaata en juuri koskaan osta, joskus ostan sipsejä. Esim. viime la ostin pussin mutta huomasin eilen, että unohdin syödä sen. Mies avasi sen ja maistoin muutaman. Hoikkia ollaan molemmat.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat