Ahdistaako muita sinkkuja toisten parisuhde-onni?

Vierailija

-

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Tietysti, en kyllä näytä sitä mitenkään. Perjantaina on tympeä käydä tekemässä ostokset, kun pariskunnat on tekemässä yhdessä viikonloppu ostoksia. Käyn yleensä viikolla ja päivällä, jos mahdollista, niin on vain eläkeläisiä suurimmaksi osaksi ostoksilla.
Sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tietysti, en kyllä näytä sitä mitenkään. Perjantaina on tympeä käydä tekemässä ostokset, kun pariskunnat on tekemässä yhdessä viikonloppu ostoksia. Käyn yleensä viikolla ja päivällä, jos mahdollista, niin on vain eläkeläisiä suurimmaksi osaksi ostoksilla.
Sinkkumies

Kiva tietää, että en ole ainut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies

Kiva tietää, että en ole ainut.

Minusta olisi ikävissä asioissa kivempi tietää että olen ainut, ettei muiden tarvitsisi kärsiä. Tai kuten tässä tapauksessa, ahdistua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei mua yleensä. Yleensä ne ketkä ovat parisuhteessa ovat sellaisia, että en oikeasti osaa olla kateellinen mistään.

Eli millaisia?

Vierailija

Ei mua ahdista yhtään. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, eikä mulla ole mitään pakkohinkua olla parisuhteessa koko aikaa. Jos joskus sattuu joku sopiva löytymään niin kiva juttu, mutta ei haittaa yhtään olla yksin. Olen iloinen jos muilla on mukavia parisuhteita.

Vierailija

Kyllä ahdistaa.

Useamman vuoden jaksoin olla ns. ylimääräisenä sinkkuna kaveri-illoissa kun kaikki raahaavat miehensä paikalle, vuosia jaksoin olla parisuhdeterapeuttina ja kuunnella "se jättää mut tai mä jätän sen ihan varmasti jätän juupas-eipäs-juupaa"-vuodatusta.

Lopulta päätin että voin paremmin jos katkaisen välit kaikkiin edellämainittuihin ystäviini ja niin tein. Nykyään välttelen katsomasta pariskuntia päin enkä halua lukea romanttisia tarinoita.

Toivon etten katkeroidu aivan kokonaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ahdistaa.

Useamman vuoden jaksoin olla ns. ylimääräisenä sinkkuna kaveri-illoissa kun kaikki raahaavat miehensä paikalle, vuosia jaksoin olla parisuhdeterapeuttina ja kuunnella "se jättää mut tai mä jätän sen ihan varmasti jätän juupas-eipäs-juupaa"-vuodatusta.

Lopulta päätin että voin paremmin jos katkaisen välit kaikkiin edellämainittuihin ystäviini ja niin tein. Nykyään välttelen katsomasta pariskuntia päin enkä halua lukea romanttisia tarinoita.

Toivon etten katkeroidu aivan kokonaan.

Ota nuorempi mies toyboyksi.

Vierailija

Pöh. Muistakaa, että kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.

Olen eronnut puolitoista kuukautta sitten. Kulissit oli kunnossa. Uusi, täydellisesti sisustettu omakotitalo, olimme näyttävä pari jne. Kulissien takana mies pelasi koko ajan selkäni takana. Minä voin niin huonosti suhteessa, että itkettää vieläkin, miksi en lähtenyt aiemmin.

Vierailija

En, en ole koskaan ollut hyvässä suhteessa joten en tiedä mistä jään paitsi. Pariskuntia en kadehdi, paitsi toki taloudellisesti heillä on helpompaa ja kotona on aina apua saatavilla vaikka kirjahyllyn kokoamiseen tai siirtämiseen. Tiedän sen etten pystyisi seurustelemaan useimpien tietämieni kaunotarten kanssa, heillä on korkea vaatimustaso elämän suhteen, ja ukko voi lähteä äkkiä vaihtoon jos kotona ei ole enää kivaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pöh. Muistakaa, että kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää.

Olen eronnut puolitoista kuukautta sitten. Kulissit oli kunnossa. Uusi, täydellisesti sisustettu omakotitalo, olimme näyttävä pari jne. Kulissien takana mies pelasi koko ajan selkäni takana. Minä voin niin huonosti suhteessa, että itkettää vieläkin, miksi en lähtenyt aiemmin.

Varmaankin juuri noiden hienojen asioiden (ja korkean statuksen miehen?) takia?

Vierailija

Minä rakastin sitä paskiaista, sitä kaunista talon, jonka olimme yhdessä suunnitelleet. En ymmärrä, miksi kukaan alkaa rakentamaan yhteistä kotia ja pettää samaan aikaan? Olin täysin valmis elämään hänen kanssaan loppuelämäni.

Kerrottakaan, että nyt olen ikionnellinen epätäydellisessä vuokra-asunnossamme lasteni kanssa. Ei tarvitse enää epäillä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat