^^LOKALAHJOJEN PERJANTAIPULINAT^^
Nyt ei sitten enää mitään riitoja jookos?
Meillä ei meinattu taaskaan nukahtaa millään ku se olikin isi joka syötti viimeisen aterian. No, vein pojan sitten hereillä sänkyyn ja sinneppä simahti.
Nyt lähden itsekin tutimaan
Öitä
Misuli ja Roope
Kommentit (83)
ja minähän luin. Aivan oikein; täysin järjetöntä! ilkeää seläkään puukottamista sanoisin! varsinkin nuo tietyt nimimerkit saisivat tosisaan katsoa peliin! Miten te voitte nyt vain täällä olla ja kirjoitella niitä näitä kun itse olette aiheuttaneet kahtia jakautumisen. ettekä edes häpeä. saati sitten pyytele anteeksi asianosaisilta. ja kaikenkukkuraksi, heti alsku perjantain pinosta lähtien jauhoitte samaa mollaamista. Puhuitte hänestä yms. todella ilkeää ja sydämetöntä.
anteeksi että puutun, mutta tehkää nyt asialle jotain. pyytäkää anteeksi.
T: Päikke
VIIHTEELLÄ olemisesta... Juu olen uskaltautunut jo viihteilemään, kun tämän kuun alussa käytiin kuuntelemassa Deep Purpleja. Ja äidillä oli ollut suurempi ikävä kuin Sannilla, joka oli naureskellut koko illan nukahtaen yöunille jo ennen yhdeksää.
JÄNNÄn juttuja on todellakin mukava kuulla! Muistan kun ihan ensimmäisinä viikkoina ajattelin kaksosten äitejä ja mietin miten he oikein selviävät.. Itse tunsin olevani jo niin kiinni ja kädet työtä täynnä yhdenkin pienen vauvan kanssa. Hatunnosto siis täältäkin!
PUKLUILU jatkuu myös täällä :( Että osaa todellakin ärsyttää! Meilläkin on nuita päiviä ettei puklaile juuri ollenkaan ja sitten kun iloitset pukluilun loppumisesta niin sieltähän sitä lähtee tulemaan. Vaatteet on tosiaan kivoilla länteillä ja kotosalla ollaankin ihan ryysyt päällä. Jokunen päivä takaperin kyselinkin millä tuo porkkana oikein irtoaa vaatteista? GRH!
**** ja nyt tulee sitten tekstiä ärsyyntyneenä****
Siis minkä ihmeen takia kaikkien täytyy käydä tätä pinoa ruotimassa? Joukot on nyt jakautuneet sille ei kai enää voida mitään ja itse olen siitä hyvin suruissani kuten ihan varmasti kaikki muutkin :( Ärsyttää kun pitää koko ajan nostaa kissa uudestaan pöydälle!
Eikö asian siis voisi jo antaa olla?
- Minski -
meillä ainakin th sanoi perunan vähentävän puklaamista.Meillä kyllä vähentynyt mutta ei loppunut läheskään kokonaan.Kai se sit kun ikää tulee enempi niin rupee vähenemään.Ja jotkut joilla puklailu todella valtavaa eikä mikään auta on saaneet neuvolasta jotain sellaista lääkettä mikä auttaa.