Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^^LOKALAHJOJEN PERJANTAIPULINAT^^

10.02.2006 |

Nyt ei sitten enää mitään riitoja jookos?

Meillä ei meinattu taaskaan nukahtaa millään ku se olikin isi joka syötti viimeisen aterian. No, vein pojan sitten hereillä sänkyyn ja sinneppä simahti.

Nyt lähden itsekin tutimaan

Öitä

Misuli ja Roope

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskis: mua rupes naurattamaan toi omiin hapatuksiin...vaikka eihän se ole naurun asia jos omia murheita vuodattaa. Lähinnä sana hapatus sai hymyn huulille =)

Misuli: punoittaako iho muualta kuin kasvoilta? Meillä pojan suun ympärys lehahtaa yks' kaks punaiseks ja iholla muuallakin punoittavia kuivia läikkiä. Niin, osittaisimetyksellä vielä mennään. Parin viikon päästä ois 4kk täynnä, jospa sitten viimeistään aloittais kiinteiden maistelut.

Waimo72: olipas varmasti mukavaa ,kun lapset yllätti aamupalalla :)

Coppola taitaa koisia pienokaisensa kanssa vielä *miettii*

Meidän pikku-ukko on nukkunut ulkona jo 1½ h ! Vau! Sitten iltapäivällä laitan uudestaan ulos päikyille. Jospa vaikka itsekin lähtis sitten ulos.

Hemulii_i

Vierailija
22/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli selvennän tota aikasempaa sekavaa sepustusta niistä kerhoista :D

Se löytyy sivulta www.nestlebona.com/fi

Eipäs sit tällä erää muuta!

[b][color=darkviolet]Perjantain jatkoja kaikille!!![/b][/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sit juttuihin :)

Mä ainakin haluan olla täällä " vanhassa" pinossa koska muistan teidät kaikki ja tulis paha ikävä jos menisin puis :(

Kiitos olikohan se Vallu ku toivotteli meille eilen hyvät yöt ja KIITOS se toimi ;) -> Mimosa antoi mun nukkua aamuulla puol kymmeneen tosin vaikka heräiltiinkin ihan ne normaalit yö heräämiset...Paljon on pirteämpi mieli ku eile kun sai hyvin nukuttua :)

Jahka toi mies tulee töistä niin Mimosa menee mummolaan hoitoon (tien toiselle puolelle) ja me lähetään tonne Selloon ostoksille -> Mimosalle vaatteita ja hyppykiikku olis tarkoitus ostaa ja se lusikka ku sunnuntaina ajattelin alottaa perunalla näin 4kk synttärien kunnisaks :)

Eilen kävi yks hauska juttu -> Hmm mitenköhön tän alottais,kerron eka tausta tietoja...Me muutettiin tänne nykyiseen asuntoon viime huhtikuussa ja kaikki naapurit jotka tuli vastaan toivotti tietty tervetulleiks meiät..No noi alakertalaiset sit osottautui kovin äänekkäiksi ja kännäsivät yms meteliä...Asia korjaantui ku Mimosa synty ja siellä ollaan oltu paljon rauhallisempia...Sinä päivänä ku lähin yliaikais kontrolliin ja lähin pihalle odottaa taksia ni näin ton alakerran vanhimman tyttären ja se sit napakkana totes mulle et : Sulla taitaa olla vauva tuolla mahassa kun sä kävelet niin hassusti ;) Mä sit vastasin et joo mä taidan tässä olla lähössä sitä nyt hakemaan (oli jo supistuksia)...Mua rupes niin naurattamaan...

No eilen meillä soi sitte ovi kello ja mies meni avaamaan...se oli sitte alakerran tyttö oven takana ja tuli kysymään Mimosaa ulos vaikka keinumaan pihalle ;) Jukka sit sano et kuule kun se on vielä niin pieni et ei se voi vielä tulla,tyttö tähän et kuinka pieni? Täyttää sunnuntaina 4kk...Sitte se tokas et se taitaa itkeä aika paljon ku se kuuluu mun huoneeseen ;) Sitte Mimosa inahti tos lattialla ja Jukka pääs oven välistä pois....

Tämmönen hauska meille tapahtui eilen ;) Toi tyttö on jo ala-asteen 2 tai 3 luokalla....Kyllä pisti naurattamaan...

Mut pätkäsen nyt tän viestin ja palailen kyllä vielä moneen kertaan ;)

Hyviä viikonloppuja kaikille tasapuolisesti,älkääkä kadotko mihinkään kukaan!!!!

Pulina ja nukkuva rinsessa ruusunen ;)

Vierailija
24/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää mamma on ollut tosi ahkerana, oon jo imuroinu ja luutunnu pessy pari konetta pyykkiä. Vielä pitäs raparperisoppa tehdä ennen kuin haen esikoisen koulusta.

Poju nukuskelee ulkona. Ihanaa, että pakkaset loppu niin saa ulkoilla koko poikalauman kera. Tänään miehekkeellä on saunailta ja ktoio tulosta ei oo tietoa, taitaa mennä huomisen puolelle. Nyt voin sitten hyvällä omalla tunnolla ostaa iiiiiiison karkkipussin ja mussutella sen ihan ite. Mun mies, kun ei syö karkkia.

Kynsien leikkuusta kyselen, kuin te sen homman hoidatte. Pojulla oli aamulla naama hurjan näkönen, kun oli raapinut yöllä itseään. En muista että vanhemmat pojat olis nuin raapineet itseään.

häätyypi mennä sopan tekoon.

Waimo: teijän tenavat sentään tekee herkullisia aamupaloja. meijän 5 vee teki iltapalaksi ruisleipää ja väliin ketsuppia. Ihmetteli miksen syö hänen tekemää " hampurilaista" . Äidillä on hiukan mahakipee niin ei nyt voi.....

-messam-

Vierailija
25/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä vielä yöpaidassa koikkelehdin, joten nopsan pari riviä...

Harmittaa kyllä, että tämä homma meni näin. Kaikkein eniten harmittaa se, että porukka jakaantui vakkarit-taustailijat, koska kaikki vakkarit ei edes kuuluneet yhteisöön, josta koko kohu aiheutui, eikä kaikki yhteisöläiset osallistuneet muuhun kuin kuvien jakamiseen. En ainakaan itse koe itseäni tervetulleeksi kirjoittelemaan taustailijoiden pinoon. En siis tästä pinosta olisikaan siirtymässä mihinkään, mutta mielelläni joskus tuohon toiseenkin nippuun jonkun värssyn kirjoittaisin, jos jostain mielenkiintoisesta puhuvat.

No, ei mahda mitään. En halua kuitenkaan vaihtaa paikkaa tms, kun tästä pinosta löytyy niitä, joiden kanssa on jaettu kokemuksia jo yli vuoden ajan. NASULIn ainakin muistan jo ihan alusta saakka, ikävää jos nyt lähdet! Ja sitten on niitä, joiden kanssa on ystävystynyt mm. tapaamisen merkeissä Ä3, Hemuli, Nuuskis, Suzu ja Pupu...

Jatketaan me nyt sitten tässä " ilkeitten ihmisten pinossa" , jollei meitä kokonaan savusteta ulos.

Mutta pidetään lippu korkealla!

Onhan se kuitenkin niinkin, että kun vilkaisee tuota omaa lokalahjaa, niin tärkeysjärjestys konkretisoituu, mitä sitä yhtä yhteisöä surkuttelemaan. Varsinkaan kun osa ihanista ihmisistä on edelleen paikalla :)

-Coppola ja Möttönen

Vierailija
26/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivottavasti iloisemmissa merkeissä kuin eilen. Itse aion ainakin jatkaa kirjoittelua täällä ja niin toivon KAIKKIEN muidenkin jatkavan! Ja eikös me nyt aikalailla sopuisasti oltu keskusteltu tähänkin saakka, kunnes sitten eilinen päivä koitti?

Jos kuitenkin NASULI78 päättää lähteä niin *halaan* ja toivotan hyvää jatkoa sinulle ja pikku-Auroralle! Ja saattaapi olla, että joskus nakkaan teitä s-postilla :)

Äh ei ajatus kulje nyt kyllä ollenkaan...

Niin se piti vielä sanomani, että nyt kun on tuo taustailijoiden oma pino perustettu niin ei sitten halaistua sanaa heidän jutuistaan täällä jookos? Kuitenkin sitä käydään puolin toisin lukemassa ja ainakin alkuun tuota eilistä kärhämää purraan paloiksi niin eihän takerruta enää niihin? *ymmärtiköhän kaikki mitä tarkoitin*

Lähtee hörppimään kaffetta..

- Minski & Sanni -

Vierailija
27/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä äkkiä MESSAMille.. Juuri äsken leikkasin tytsin kynnet, kun kasvavat ihan hurjaa tahtia ja osaa jo muitakin niillä nipistellä ja raapia. Meillä kynnet leikataan aina nukahtaessa, hereillä ollessakin olen yrittänyt mutta huitoo vielä niin mahdottomasti ettei hommasta tule mitään.

Nyt sitä kaffetta..

Vierailija
28/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho punoitti jaloista ja hieman käsitaipeista, ei siis kasvoista laisinkaan. Jaloissa oli kuivaa jo ennen ku kiinteät alotettiin, ku oltiin 3 päivää syöty perunaporkkanaa, alkoi jalkojen kuivat alueet punoittaa. En tiedä oliko sattumaa vai mitä... epäilen kyllä noiden pakkasten osuutta vahvasti tähän kuivuusasiaan myös.

Misuli

Vierailija
29/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!

Kävin jo tuolla " taustailijoidenkin" pinossa!

En oo PITKÄÄN AIKAAN ehtiny koneelle lukemaan piiiitkiä pinoja saati kirjoittamaan niihin.

Jotain kamalaa lienee tapahtunut kun täällä on aivan tulikiven käryä..

Surullista.. Liian monta naista samassa paikassa?

Noh, palaillaan taas, täytyy hoitaa tyttösten pottuhommat valmiiks ennen nälkää=)

Jännä.

Vierailija
30/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut pitkään mietteissä kuinka teillä immeiset lapsokaiset nukkuvat päivällä? Meillä ei oikein tahdota nukkua päivisin, jos nukutaan niin ei pitkään...(paavo on ensimmäinen lapsi)...

vain ja ainostaan milloin nukkuu pitkään 3-4 h niin ulkona..

Illalla nukahtaa 9 herää kerran yöllä syömään ja aamulla herää sit 8-9,30 väliin.

*hödej a paavo 4kk 1vk*

Vierailija
31/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla sinusta pitkästä aikaa... ai et mitä tapahtuu. Jos ehdit lukaiseppa eilinen pino niin selviää kyllä sinullekin... ikävä kyllä.

Vierailija
32/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei pahemmin päikkäreitä nukuta jos niin vaan 30min kerralla sisällä :( Vaunuissa liikkeessä nukutaan 3 tai jopa4 tuntia. Yö unille mennään noin 20-21 ja herätään sit 8-9.30 aikoihin ja yöllä on kaks herätystä...

T. Pulina ja Mimosa (sunnuntaina 4kk)

Vierailija
33/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajoitus sulla, just sain laitettua ruoan kun tyttö uppailee ulkona. Ajattelin tulla vilkaiseen ennen kuin lähden kävelylle. Ihana ilma ulkona; aurinko paistaa ja vain -8 pakkasta! :)

HÖDE meidän tyttö nukkuu päivällä suurinpiirtein näin: n. klo 10.00 puoli tuntia, n. klo 13.00 2-3 h ja taas iltatorkut n.19.00 puoli tuntia. Mutta yöllä nukkuu vain jotain 8 tuntia. Yhteensähän se tekee vain 11-12 tuntia!!!! ONKO SE NORMAALIA?? Tuntuu, että kaikkien muiden vauvat nukkuu 15-17 tuntia vuorokaudessa...

Montako tuntia vuorokaudessa teidän vauvat nukkuu?

Vierailija
34/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika simahti just vaunuihin, joten tulen pikaisesti kirjottelemaan.

ÄIPPÄLIkös se eilen kertoi että teidän tytön kun laittaa lattialle niin heti kääntyy masullensa? Meillä aivan sama juttu. Heti pyörähtää masulle ja sitten menee pienet hermot kun ei osaa kääntyä takaisin. Voi toista, saa olla koko ajan kääntelemäs.

ELOKUVISTA on ollut myöskin puhetta. Meillä taitaa miehen kans olla oikein harrastuksena noi elokuvat. Hyviä elokuvia on mun mielestä tosi paljon, mut suosikkeja on mm. Vihreä maili ja joidenkin mielestä niin ällö, mut mun mielestä niin ihana Titanic.

Täällä ollaan vähän surullisissa fiiliksissä, tai siis aika paljonki. Kuulin hetki sitten että yks miehen sukulainen on kuollut. Nuorena meni. En oikein osaa vielä ajatella ettei häntä enää ole. Tuntuu taas niin pieneltä omat ongelmat, kun joillakin on niin suurta surua nyt. En voi edes kuvitella miltä hänen vanhemmistaan nyt tuntuu, apua, itkettää... :(

Nyt lähden esikoisen kans hiihtelemään tohon pihaan (tai siis esikoinen saa hiihtää, meikälainen ei varmaan enää suksilla pystys pysyisikään!)

Emily ja lapsoset

Vierailija
35/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä. Piti lähteä asioille, mutta pikkuniitti päätti nukahtaa. Pöh!

Jännä: Sä et edes halua tietää mitä on tapahtunut. Olisi kiva kuulla miten teillä on kaksoselämä mennyt. Välillä on kädet täynnä tosta yhdestäkin, saati että niitä olis kaksi. Hattua nostan sinulle.

Höde: Nukkumisista. Meidän herra saattaa nukahtaa ihan kesken touhuamisen. Välillä hän nukkuu paritkin 2-4 tunnin päikkärit ja välillä taas useammat 30min. päikkärit. Ei mitään säännöllisyyttä niissä. Ne entiset jonkinlaiset säännölliset päikkärit ei oo enää ollenkaan säännölliset.

Jos menis laittaan ittensä valmiiksi, niin päästäis liikkeelle kun herra on herännyt. Tsau!

T:nuuskis ja nukkuva nassutin-nassutin

Vierailija
36/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin et käytätkö meseä ja jos niin huvittaisko joskus jutella siellä?

Vierailija
37/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole paljoakaan käyttänyt.. mutta voin pyytää miestä opastamaan kunhan tulee töistä!

Vierailija
38/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan sulle sähköpostia...

Vierailija
39/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Lotta nukkuu ulkona, kohta on puoli tuntia koisaillut. Toivottavasti pakkaset ny lopulta hellittää kokonaan, nii saadaan ehkä tähän taloon jotain RYTMIÄ päikkäreihin.

Mä olin tos aiemmin laittamassa Lottaa puuhamatolle ni kauhistus, IIISOOOOO ja PAKSU hämähäkki vilisti matolta pois! YÖKS!!!!!!! Inhoon hämppiksiä enemmän ku mitään, äkkii hain purkin ja heitin sen hämppiksen päälle. Nyt se siel purkis juoksee ympyrää ku en uskalla tehä mitään ettei se hyppää päälle iiikkkks! Mies ku tulee kotiin ni saa hävittää sen. Naurettavaa mut hyrrrrrrrrr.....Mä ihan tärisen.

Jaahas, eipä täs muu auta ku laittaa pyykkäri päälle ja sitä rataa. Enköhän palile vielä.

Nelliina

Vierailija
40/83 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖDE: Teillähän nukutaan loistavasti! *kateellisena täällä* Ei meilläkään nukuta kunnolla muuten kuin ulkona. Siellä herra vetelee just ton 3-4h. Yöllä meillä mennään niin et nukkumaan 22-23, syödään 03 ja 06 aamulla viim.08 ylös ja taas syödään. Äiti tosin syö ja palstailee ensin;) Niin ja aamupv. nukkuu 30min ja illalla toisen mokoman ennen yöunia.

EMILY: Voi kamala. Se on niin lopullista. Nuoren ihmisen kuolemaa ei koskaan ymmärrä saati hyväksy. osaanotot sun perheelle.

JÄNNÄ: Juu tuus paremmin kertoileen kuin tyttösten kanssa menee, kivaa kuulla sustakin.

ÄIPPÄLI: Unohda koko homma, pus pus

PULINA: Mä repesin aivan täysin;) On ne lapset niin aitoja ja ihania...

MESSAM: Laitappa puhelin numerosi josta voin tilata siivoojan;) Oletpa ollut tosi reipas tyttö, hyvä hyvä. Meillä poika antaa vaihtelevalla menestyksellä leikkaa kynnet, ihan hyvin yleensä menee kun juttelen ja hyssytän samalla, varpaan kynnet onkin vähän vaikeempi juttu.

COPPOLA: Yhdyn sanoihisi, oma lokalahja tärkein.

PÄIPPY: Otetaan samalla kisapino mammoille joiden vauvat kiukuttelee eniten;)hih

NIKKEH: Hyvä kun alkavat tutkia, musta tuntuu et nykyään aina vaan puhutaan ja kaikki asiat vaan seisoo, tsemii tein pikku rinssille. Ei meilläkään ole tartuttu esineisiin ennen kuin ihan viikon kaksi vasta. Hiljaa hyvää tulee;)

HEMULII: Mä luulen et se on vanhemmista kiinni nukkuvatko lapset, siis jos äiti ja isä hermoilee koko ajan ja miettii et nukkuis nyt ym. ni ei varmaan nuku. Kiva kun teillä on mennyt hyvin. Olen Aleksista sen huomannut et jos ressaan esim.kyläilemään lähtöä, poika ei syö kunnolla ja kiukuttelee. Kun itse olen rauhallinen ja meen pojan " ehdoilla" ni kaik menee hyvin.

WAIMO72: Sinullekin, rauha maahan, jookos?? Ihania sun lapset. Tekispä mun mieheni joskus noin, ainoo huono puoli et mä herään viikonloppuisin aina aikaisemmin:(

MISULI: Teit hienosti ja osoitit olevasi järkevä aikuinen nainen kun pyysit anteeksi. Nyt voit hyvällä omalla tunnolla mennä eteenpäin. Sinä olet tullut vastaan, nyt on heidän vuoro. Paan meilii taas kun kerkeen...

NUUSKIS: Ei karata beibe...Ja täällä vartoon et mamma tulis töistä et pääsis sinne kirpparille;) Aleksi nukkuu pihalla ja mä, missäs muualla kuin täällä, hih

MELLI ja PUOLUKKA: Älkääs nyt mihkään hävitkö. Tänne vaan takasin ja pian, eikös vaan?

Ä3:lle: Iso hali ja märkä pusu poskelle (aleksilta;))

VALLU: Vai meinaa se esikko väkisin sut töihin ajaa, ihana pikku veitikka.

HENNAJO: Juu vie ihmeessä uudelleen lääkäriin, eihän korvatulehdus parana itsestään.

BLACKA: No olitko vaunuilemassa? Mä olen viä hieman räkänen joten en uskalla lähtee ulos suuremmin.

Tulis nyt se äitee et pääsis kirpparille....

Huomenna Aleksi menee mummille ja papalle yökylään, me mennään koittamaan jos nyt päästäis sinne leffaan viimeksihän kaikki oli loppuunmyyty ja me pelattiin bilistä paikallisessa ja mä otin ne ekat " kännit" (4 siideriä). Eli leffaonnea tännepäin;)

Mä olen niistänyt jo niin monta päivää et ihan verta tulee, ja koko pää sattuu. Inhottava vaiva, mut onneksi Aleksi on jo parempi.

PIIPI: jos luet tän ni sulle on oma viesti tuolla vauva sivulla jossain, jos haluut ni etsi se tai jotain.

nyt niistämään ja oottoo mammaa

annu