Mitkä ovat sinun "hyvänmielen"-tv viihdeohjelmasi?

Vierailija

Omat suosikit, mistä tulee hyvä mieli ovat:

1.Hittikärpänen (hyvä fiilis siinä aina meneillään sillä porukalla kun he arvuuttelevat näitä biisejä).

2. Antti Holma-show ( leppoisaa jutustelua ja loppulaulun esittäjä aina yllätys ja laulu kaunis).

3. Kaverille ei jätetä-sarjan jaksot.

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Tällä hetkellä tulee katsottua niin vähän telkkaa, mutta Uusi Päivä tulee katsottua joka jaksolta. Olen myös ihastunut Ylen uuteen Haamukirjoittaja sarjaan, tosi hyvä. Puoli seitsämän ja Hehku kans hyviä.

Vierailija

Kurjat kuppilat. Tulen aina hyvälle mielelle, kun jollakin toisella menee vielä huonommin kuin minulla. Etenkin jos velkaa on satoja tuhansia, niin nautintoni lisääntyy huikeasti.

Vierailija

Yleltä tulee 17.07 (ja seuraavana päivänä uusinta 10.00) englantilaisia vanhoja (tai vanhan oloisia) poliisisarjoja ja minusta nuo on leppoisia. Murhia joo, mutta ei väkivallalla mässäilyä ja jotenkin sellaisia "Miss Marple" -tyyppisiä juttuja.

Nyt tulee Murha Paratiisissa ja jossain vaiheessa Neiti Fisherin Etsivätoimisto, nämä olleet omat suosikkini (olen nyt puolisen vuotta seuraillut...).

Vierailija

Mulla mikään edellämainituista ei toimi, mutta noi eläintensuojeluyksikkösarjat liikuttavine tarinoineen on hyvää viihdepuuduketta.

Vierailija

Frasier uusinnat, suomen paras leipomo - uusinnat, top gear - uusinnat, vain elämää.

Nämä tällä hetkellä.

Suomalaisesta tv-viihteestä tuntuu tulevan pikemminkin huonolle tuulelle kun jutut, ja varsinkin nää 10 sekuntia kehitystyötä vaatineet "hahmot" on niin surkeita että katsojaa lähinnä vituttaa.

Vierailija

Sellaisten vanhojen sarjojen uusinnoista jää hyvämieli kuten esimerkiksi Columbo.

Pieni talo preerialla -sarja uusittiin myös joskus (siitä on jo aikaa) mutta katsottiin sitä joka jakso uudestaan ihan hartaana tippa linssissä kimpassa.

Frasier tulee katsottua aina kun mahdollista ja mukavaa kun niitä jaksoja näytetään juuri nytkin kiitettävästi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

80-luvulla tehtiin parhaat hyvänmielen sarjat. ihmemies, matlock...

Silloin panostettiin käsikirjoitukseen ja näyttelyyn. Nykyään ne voi olla huonoakin koska kaikki on ns. tosi-tv:ta joten mokat voi kuitata sillä.

Vierailija

Cougar town eli Puumanainen, tosin ei tule tällä hetkellä Suomen tv:stä. Ihana komediallinen sarja kauniissa ympäristössä ja kauniissa taloissa, ja sarjassa juodaan paljon viiniä, mistä ainakin mulle tulee hyvä mieli, mene ja tiedä miksi. Tosin usein alkaa kyllä itsekin tekemään mieli viiniä.. o.O

Modern Family, myös tätä komediallista aikuistensarjaa (tosin varmaan nuorisokin voi tykätä), se kolumbialainen tms. naisnäyttelijä on aivan huippu. Tätä tsiigailen aina Netflixistä kun on flunssa tai sunnuntaisohvailu.

Frasier, sen nyt varmaan kaikki tuntee, sitä voi katsoa monta jaksoa putkeen ja aina naurattaa ja on hyvä fiilis.

How I met your mother, tosin viimeinen tuotantokausi alkaa olla aika kökkö.

Ja sitten last but not least Downton Abbey, mutta siinä on kyllä ollut melkoista tragediaa ja draamaakin, joten ei aina mene hyvän mielen kategoriaan.

Vierailija

Mä tykkään brittiläisestä Hotellit haltuun -sarjasta. Alex Polizzi on mukava ja jämpti nainen. Fast'n loud on hyvä, samoin Wheeler dealers. Autojen rakentelu on mielenkiintoista katsottavaa. Tulen hyvälle mielelle, kun vanhat romut kunnostetaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat