Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ärsyttää ne miehet, jotka tulevat juttelemaan minulle ja kavereilleni, kun ollemme jossain baarissa tai yökerhossa. Minä ainakin olen siellä bilettämässä ja viettämässä aikaa kavereiden kanssa en juttelemassa vieraille miehille. Ettekö te miehet tajua että tuo on törkeää ahdistelua. 

Joskus miehet alkavat juttelemaan minulle jopa bussipysäkeillä tai ruokakaupassa.
Eikö missään saa olla rauhassa?

Eniten toki ärsyttää ne miehet, jotka ovat sitä mieltä, että nainenkin voi tehdä aloitteen eivätkä itse uskalla tehdä niitä. Kyllä aloitteiden teko on aina miehen tehtävä.

• ylös 1
  • alas 12

Kommentit (13)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onko ap nainen, joka latasi videon nettiin " turha tulla mulle lässyttämään"?  ; )

Miksi miesten tulisi ylipäätään tehdä sinua kohtaan muuten aloitteita, kun asenteesi on noin miesvastainen?

Vierailija

No, vielä tulee aika, jolloin ei takuulla ahdistella. Yllättävän pian. Lohduttaudu sillä.

Vierailija

Toivon sydämestäni että tämä oli vilpittömässä mielessä tehty provokatiivinen fantasia. Muutoin luoja meidät armahtakoon!

AP.

Vierailija kirjoitti:

No, vielä tulee aika, jolloin ei takuulla ahdistella. Yllättävän pian. Lohduttaudu sillä.

Milloin? Oen nyt 27v.

Vierailija

Provon tunnistaa siitä että vika kappale kumoaa täysin kaiken edellä kerrotun ;) olkaa hyvä

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kyllä kiteytyy hyvin naisten ajatukset aloitteiden tekemisestä.

Kyllä. Lisäksi valitetaan, ettei löydy miestä ja kukaan ei lähesty.

Tämäkin pätee edelleen:

Vierailija

Baarissa ja yökerhossa on ihan ok tulla juttelemaan, voi sanoa että on tyttöjen ilta.

Sen sijaan kadulla ahdistelevat, en voi sietää. Toivon että näille uusille tulijoille opetetaan ettei kuulu suomalaisiin tapoihin. Lirkuttelu ja huutelu ei ole kivaa, ahdistaa vaan.