Eikö olisi oikein että esim. bussissa puolitoista paikkaa vievän ylipainoisen ihmisen

Vierailija

tulisi myöskin maksaa puolestatoista paikasta, tai paremminkin kahdesta? Tuntuu oikeasti ikävältä tulla liiskatuksi normaalipainoisena ikkunaa vasten, kun oikein tuhti ihminen istuu ronskisti ja pyytämättä sille vapaalle käytäväpaikalle eikä selvästikään välitä siitä sivuttaisesta ja painostavasta kokovartalokontaktista mihin hän toimillaan satunnaisen vieraan ihmisen pakottaa.

Sivut

Kommentit (35)

pikkuinen matkaaja

Tai vaihtoehtoisesti voitaisiin vaatia indeksikorotusta penkkien kokoon vastaamaan paremmin meidän hyvinvoivien länsimaalaisten läskejä perseitä palvelemaan. Tähän asti suunta on ollut järjen vastainen, kun penkit on jopa pienentyneet samalla kun ihmiset ovat edellisiä vuosia isommat.

Kai siinä säästää kun vievät enemmän väkee kerrallaan. Bensa kun on niin mahottoman kallista.

Ei ole muutenkaan kivaa istua kenenkään vieressä ja kun on pienet penkit, se on pakollinen kosketuskontakti vierustoveriin vaikka olisi pienempää sorttia. Onneksi vielä edes pysäkeillä saadaan pitää kunnon hajurakoja toisillemme. Sehän on meidän maan tapa olla kohteliaita kanssaihmisiämme kohtaan, kun ei mennä liian lähelle.

Vierailija

Jaa, minä taas haluan vaatia lastenvaunuja ja -rattaita lykkäävien äityleiden maksavan omat JA lapsensa matkat. Siinä sitä vasta yhteiskunnan elättejä pahimmasta päästä, hyi olkoon. Jos kakaroita tekee, on syytä niistä myös maksaa eikä maksattaa toisilla!

Vierailija

Minusta voisi velottaa tuplahinnan tupakoijilta, koska on inhaa joutua hengittelemään semmoisten hajuja. Ja niiltä, jotka pölöttävät kovalla äänellä, koska he piinaavat kanssamatkustajiaan. Niiltä, jotka laittavat laukkunsa siihen viereiselle penkille. Niiltä, jotka pitävät jalkojaan harallaan ja vievät tilaa (miehet yleensä). Niiltä, jotka nostavat toisen jalan toisen päälle niin, että ohitse ei pääse omia sääriään likaamatta. 

Oikeasti ap, mitäpä jos siirtyisit työmatkapyöräilijäksi? Pysyt paremmin hoikkanakin, kun se on sinusta maailman tärkein asia.

t. viisikymppinen nainen, bmi 24,1

Vierailija

Mun mielestä vanhukset haisee enemmän kuin plösöt. Saisko vaatia ikärajoja?

Perhanan taaperot! Lopettaisivat loisimisen ja menisivät töihin ;-)

Vierailija

Minä en ymmärrä, miksi bussissa pitää olla niin kauhean ahdasta ja ne penkit ovat mielestäni hirveän pieniä kanssa. Itse en ole mikään jättiperseinen, mutta silti saa ujuttaa itsensä vaivalloisesti, jos tahtoo istumaan.

Vierailija

Isompi ongelma tuo on lentokoneessa. Tuntikausia jonkun puolellesi pursuavan tyypin vieressä. Jos vessaan yrität päästä, oi ja voi sitä huokailua ja puhinaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Hitler olisi ollut täällä vauvasivuilla pelkkä oppipoika.

Ai jos maksava asiakas toivoo että hän saa pitää sen oman matkan ajaksi maksetun penkkinsä omassa käytössään, eikä antaa siitä ilmaiseksi puolikasta matkan ajaksi jollekin elintasoläskipallolle. Lihavahan tavallaan röyhkeästi varastaa toiselta ihmiseltä siinä tilanteessa sen penkin puolikkaan, puhumattakaan siitä että normaali ihminen tahtoo kyllä itse valita kenen kanssa on suuremmassa vartalokontaktissa, joku pieni hipaisu ei haittaisi, mutta suuri likistäminen kyllä jo haittaakin. Natsikorttisi oli siis aivan asiaton ja turha, jos nyt itsekin hieman tarkemmin ajattelet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Isompi ongelma tuo on lentokoneessa. Tuntikausia jonkun puolellesi pursuavan tyypin vieressä. Jos vessaan yrität päästä, oi ja voi sitä huokailua ja puhinaa.

Puhumattakaan lihavuuden aiheuttamasta tunkkaisuudesta...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitler olisi ollut täällä vauvasivuilla pelkkä oppipoika.

Ai jos maksava asiakas toivoo että hän saa pitää sen oman matkan ajaksi maksetun penkkinsä omassa käytössään, eikä antaa siitä ilmaiseksi puolikasta matkan ajaksi jollekin elintasoläskipallolle. Lihavahan tavallaan röyhkeästi varastaa toiselta ihmiseltä siinä tilanteessa sen penkin puolikkaan, puhumattakaan siitä että normaali ihminen tahtoo kyllä itse valita kenen kanssa on suuremmassa vartalokontaktissa, joku pieni hipaisu ei haittaisi, mutta suuri likistäminen kyllä jo haittaakin. Natsikorttisi oli siis aivan asiaton ja turha, jos nyt itsekin hieman tarkemmin ajattelet.

Älä selitä, natsi, vajoat vain syvemmälle, jos se nyt enää on mahdollista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat