Pika-apua! Miten saa avattua Samsung-tvn ilman

Vierailija

kaukosäädintä? Punainen valo palaa alareunassa eli virtaa on mutta miten saa päälle?? Kaukosäädintä ei ole

Kommentit (14)

Vierailija

Löytyi takaa sellanen pikkunappi! Jes, mutta vain yksi, eli ilmeisesti kanavia vaikea vaihtaa. Onneksi on erillinen digiboksi jonka kaukosäädin on tallessa. 

Ja onko oikeasti kaukosäädinsovellus? :D tarkistan heti

Vierailija

Mun samsungin töllössä näppäimet on oikeassa sivussa alhaalla, alimpana käynnistys/sammutus-näppäin (ainoa mitä käytän koska kaks löytyy, mutta koira on syönyt siitä sen punaisen käynnistys-näppäimen.

Vierailija

Tossa ei ole mitään tuossa alareunassa tai missään reunoilla. 

Kaukosäädinsovellus löytyi mutta se vaatii että tv on samassa wifissä ja enhän mä sitä mihinkään saa nyt liitettyä.

ap

Vierailija

Ei meidän kippurasamsungista oo vielä tähän päivään löytyny mitään nappulaa? Edellisessä oli sellaiset hipaisu näppäimet vasemmassa alakulmassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tossa ei ole mitään tuossa alareunassa tai missään reunoilla. 

Kaukosäädinsovellus löytyi mutta se vaatii että tv on samassa wifissä ja enhän mä sitä mihinkään saa nyt liitettyä.

ap

'

Minun S5 puhelin toimii kaukosäätimenä ilman mitään wifiä, kai tuossa puhelimessa on infrapuna, en ole perehtynyt mutta toimii.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Onko ap:lla varastettu telkkari ja kaukosäädin unohdettu ottaa mukaan vai mikähän on alkutilanne :D 

Mikä siinä on niin vaikeaa, että ei voi säilyttää kaukosäädintä telkkarin vieressä kun on itse pois kotoa. Nyt pientä ryhtiä siihen touhuu, ***KELE!!!

t. murtovaras

Vierailija

Äiti napannut kersata kaukosäätimen takavarikkoon, kun läksyt on tekemättä, eikä malta mennä nukkumaan kun pitää töllätä telkkaria?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat