Vierailija

Vai ottaako liikaa luonnon piälle

• ylös 12
  • alas 23

Sivut

Kommentit (31)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä lailla ne sua häiritsee?

Keinotekoista.

Onko muita keinotekoisia asioita, mitkä häiritsee sinua, ja mistä muiden tulisi luopua?

• ylös 39
  • alas 0
Vierailija

Ikävä kyllä en aio luopua pidennyksistäni siksi, että joku random-av-mamma pitää niitä keinotekoisina. Jatkan myös meikkausta ja kynsilakan käyttöä. Deal with it.

• ylös 33
  • alas 7
Vierailija

En aio luopua, aion heilutella harjaani huomenna näyttävästi kaupungilla kulkiessani.

• ylös 27
  • alas 4
Vierailija

Mua suututtaa kun omat vaivalla kasvatetut karvat on nyt ihan kenen vaan saatavilla tosta vaan :D Oon siis pitkätukka, ja kauan näitä on kasvatettu.

Mutta toisaalta, pidennysten huolto kuulostaa hankalalta joten ei mua kauheana haittaa. Vähän vaan kateutta kun omat kasvaa niin hitaasti ;D

• ylös 34
  • alas 9
Vierailija

Ei magoja tarvitse huoltaa. Ne vain laitetaan päähän, puolessa tunnissa ja that's it.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En aio luopua, aion heilutella harjaani huomenna näyttävästi kaupungilla kulkiessani.

Heiluta vaan sitä rumaa tekoreuhkaas niin varmasti kaikki huomaa niiden olevan feikit

• ylös 21
  • alas 15
Vierailija

Ei se kateus ollut vakavalla naamalla kirjoitettu. Tietenkin mukavaa että jokainen saa hiuksia päähänsä, onhan niillä suuri merkitys itsetuntoon jne nyky-yhteiskunnassa. Aika turha joku "haista vittu" siihen sähähtää.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mua suututtaa kun omat vaivalla kasvatetut karvat on nyt ihan kenen vaan saatavilla tosta vaan :D Oon siis pitkätukka, ja kauan näitä on kasvatettu.

Mutta toisaalta, pidennysten huolto kuulostaa hankalalta joten ei mua kauheana haittaa. Vähän vaan kateutta kun omat kasvaa niin hitaasti ;D

Klipsipidennyksiä ei tarvi edes huoltaa ;) buahhahahaha

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei se kateus ollut vakavalla naamalla kirjoitettu. Tietenkin mukavaa että jokainen saa hiuksia päähänsä, onhan niillä suuri merkitys itsetuntoon jne nyky-yhteiskunnassa. Aika turha joku "haista vittu" siihen sähähtää.

No mua ei kyllä naurata pätkääkään tää puolikaljuus. Naama on vakava. Rahan vois käyttää johonkin kivaan, mutta mä käytän sen paskojen ominaisuuksieni korjaamiseen.

Vierailija

Pitäkää vaan hiustenpidennyksenne. Mutta on ne karseet koskettaa, siis ne kiinnityshommat. Eikö teitä häiritse ne? Katoin kerran ohjelman, jossa joku brittiläinen akka kulki pitkin köyhiä venäläiskyliä ja osti 20 eurolla tyttöjen pitkiä hiuksia. Siinä mielessä hyvä, että perheet saivat sillä rahalla ostettua ruokaa, mutta jotenkin tuli etova olo, että hyvinvoivat länsimaiset porsaat ostelee köyhien tyttöjen hiuksia ihan vaan huvikseen. No, sellainen on maailma, aniharva välittää mistään mitään.

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pitäkää vaan hiustenpidennyksenne. Mutta on ne karseet koskettaa, siis ne kiinnityshommat. Eikö teitä häiritse ne? Katoin kerran ohjelman, jossa joku brittiläinen akka kulki pitkin köyhiä venäläiskyliä ja osti 20 eurolla tyttöjen pitkiä hiuksia. Siinä mielessä hyvä, että perheet saivat sillä rahalla ostettua ruokaa, mutta jotenkin tuli etova olo, että hyvinvoivat länsimaiset porsaat ostelee köyhien tyttöjen hiuksia ihan vaan huvikseen. No, sellainen on maailma, aniharva välittää mistään mitään.

Kestääkö kaikki sun elämään liittyvät asiat eettisen tarkastelun? Mikään, mitä teet, ei orjuuta ketään?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama siinä vaiheessa kun kyse on musta ja mun ulkonäöstä. Kyllä, minäminäminä. Halusin upeat hiukset

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.