Jakoon uusavuttomien vitsaukset!

Vierailija

Mitä hauskoja/ "hauskoja" uusavuttoman tilanteita olet kuullut tai olet ollut todistamassa?

Ekana tulee mieleen tällä hetkellä palstalla oleva aihe, kuinka päästä töihin joulupäivänä kun julkiset kulkuyhteydet ei toimi. Vielä parempi on aikoinaan palstalla ollut pullataikinaohje. Joku siis laittoi taikinan kohoamaan veteen. Ei astiassa vaan kaatoi sen taikinan veden joukkoon..

Itse täydellisyys en ole minäkään, joten otetaan opiksi tästä ketjusta. ;) Antakaa palaa!

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Mulle soitti yks vanha kaveri vuosien takaa. Jutteli niitä näitä ja sit kysy et kauanko keitän perunoita. Vastasin vähän hämilläni et riippuu niiden koosta. Sano keittäneensä niitä tunnin ja ajatteli kysyä joltain olisko ne jo kypsiä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulle soitti yks vanha kaveri vuosien takaa. Jutteli niitä näitä ja sit kysy et kauanko keitän perunoita. Vastasin vähän hämilläni et riippuu niiden koosta. Sano keittäneensä niitä tunnin ja ajatteli kysyä joltain olisko ne jo kypsiä.

Hekotan täällä ääneen. :):):)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hekotan täällä ääneen. :):):)

Minäkin! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vain perheen mies käy kaupassa, koska nainen ei tiedä mitä kaikkea ruuanlaittoon tarvitsee. Menisi liiaksi eineksiin..

Ja jos olisi toisinpäin niin olisi valitettavasti ihan normaalia.

Vierailija

Ei saanut pastakastikepurkkia auki, heitti roskiin ja otti kaapista uuden. Olisin voinut pyyhkeen avulla avata sen tai tehdä kanteen pienen reiän pienellä, terävällä veitsellä tai vaikka saksilla. Vedessä liottaa josko aukeaa mutta ei roskiin. Monestikohan tehnyt noin?

Vierailija

Googletin, että miten keitetään perunoita. Googletin myös, että mistä tietää perunan olevan kypsä.

Paistoin jauhelihaa ja säikähdin, kun siitä tuli nestettä. Luulin, että tästä nesteestä pitää päästä eroon, joten paistoin sitä niin kauan, että neste katosi kokonaan. Tuli ns kuivaa jauhelihaa.

Vierailija

Useita kertoja seurannut vierestä kaupassa, kun kysellään puhelimella neuvoja ilmeisesti kotijoukoilta: "Täällä on nyt kuutta lajia näitä lihapullia, mikä se näistä on"? "Ei tämä tilli paina mitään, mitä nyt teen"? "Rosamunda, siikli, rikea, matilda, mitä mä otan, sanoit vaan että pottua"? Voi kiesus.

Vierailija

Eräs tuttava oli keittämässä riisiä. Luki paketista, että miten paljon tulee vettä ja miten paljon sitä riisiä. Mitat lukivat paketissa desilitroina. Hän noukki mittakannun kaapista ja huomasi, että mitat lukevat siinä kuppeina. Kirosi tätä aikansa ja pyöri ja pohti ja pohti. Haukkui miehensä, joka oli ostanut tuollaisen mittakannun. Lopulta etsi kaapista toisen desimitan...

Koko prosessiin meni aikaa noin 20 minuuttia. Ja kyseisessä riisissähän oli ohjeena, että 2dl vettä, 1dl riisiä.

Vierailija

Aika avutonta on myös nää ihmispolot jotka kulkee marraskuussa ympäri asuntoa topissa ja minihameessa ja valittaa että kylmä, hui. Villapaita ja sukat päälle, haloo. Koska syksy. Tai talvi.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat