Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jouluaamuna klo 7 töihin, mutta bussit ei kulje

Vierailija

Työmatka parikyt km. Miten ratkaisette ongelman? Ei autoa. En ole koskaan ollut jouluna töissä.

Sivut

Kommentit (123)

Vierailija

Kysy voiko työnantaja maksaa taksin. Tai sit täytyy yrittää vaihtaa vuoroa. Itselläni oli sama aikoinaan, mutta vain hiukan yli 4 km kävelyä. Piti sit osua ennätyspakkaset :-)

Vierailija

Työnantaja ei maksa, työkavereista kukaan ei ole vuorossa, jotka ehkä voisivat heittää. Jos vaihdan vuoron, olen sitten 1.1. vuorossa ja silloin olisi bussin kanssa sama juttu.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Osta auto ja lopeta typerien kysely palstalla.

Jos pienipalkkaisella on auto, yleinen mielipide on että se pitää myydä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja ei maksa, työkavereista kukaan ei ole vuorossa, jotka ehkä voisivat heittää. Jos vaihdan vuoron, olen sitten 1.1. vuorossa ja silloin olisi bussin kanssa sama juttu.

ap

Onko 1.1 sit vuorossa joku joka voisi ajaa?

Vierailija

Olisiko samassa suunnassa jotain kauppaa, niin että joku olisi menossa kauppaan? Moni kauppahan aukeaa jouluaattona juuri klo 7, vai onko juuri tämä, että kauppaan pitääkin mennä töihin? Jouluaatto on kyllä paha, mutta olisiko ketään, joka voisi viedä jotain vastapalvelusta vastaan, tai onko sinulla ajokorttia ja jotain läheistä, jolta kehtaisit pyytää autoa lainaan? 

Vierailija

No kukaan ei takuulla halua edes vaihtaa joulupäivän vuoroa kanssani, kun minulla ei ole pieniä lapsia, muilla on. Joten se mahdollisuus on jo häviävän pieni muutenkin.

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Pystytkö kävelemään tai pyöräilemään tuota matkaa?

Ihan tosissasiko ehdotat, että ap kävelee 27 km/suunta ennen töitä ja niiden jälkeen? Tiedätkö kauan sellaiseen menee aikaa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat