Jos lihoisit 20kg nykypainosta, jättäisikö miehesi sinut?

Vierailija

Otsikossa kysymys.

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

No varmasti jättäisin jo 15kg lohdallakin. Suunta olisi selvä jo tuossa vaiheessa, ja olen vielä niin hyvässä kunnossa ja iässä ettei mihin tahansa tarvitse tyytyä. Mies 31v

Vierailija

Ei jättäisi, olen painanut enemmänkin. Mies on itse lihonut pitkän suhteemme aikana lähes 50 kiloa, tosin oli tavatessamme alipainoinen.

Vierailija

ei. 20kg on tullut ja toinenkaan 20 ei häntä haittaisi. Tykkää nyt ylipainoisena musta, kun yritän laihduttaa sanoo, et olen sopivan kokoinen, mut väliin sanonut liian laihaksi vaikka vielä ollut ylipainoinen.

Vierailija

Mun ex jätti kun lihoin. No laihdutin nopeasti ja ex jäi kuolaamaan perään, kun muut miehet piirittivät mua ja piirittävät edelleen. Nyt vaan odotan, kenet valitsen.

Vierailija

Ei jättäisi, miehessäni on fattyloverin vikaa. Tess Hollidayn kaliiberi on kuitenkin liikaa jopa hänen makuunsa, joten varmaan 20 kilon lihomisen jälkeen rohkaisisi vähentämään suklaan syömistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mun ex jätti kun lihoin. No laihdutin nopeasti ja ex jäi kuolaamaan perään, kun muut miehet piirittivät mua ja piirittävät edelleen. Nyt vaan odotan, kenet valitsen.

Joopa joo. Kyllä kyllä. Kaikki kuolaa varmasti ja kun on niiiin varaa valkata niin siksi olet sinkku, vain siksi että olet ronkeli vaikka kaaaaiiikki sua haluu.Tottakai.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat