Jos lihoisit 20kg nykypainosta, jättäisikö miehesi sinut?
Kommentit (59)
Uskoisin, että ei jättäisi, on oltu niin pitkään yhdessä ja paino vaihdellut sinä aikana enemmän kuin 20kg.
Jättäisinkö mieheni jos hän olisi 20 kg painavampi / tulisi kaljuksi / menettäisi hampaansa / saisi ison palovamman kroppaansa / joutuisi onnettomuuteen jälkeen pyörätuoliin / hänelle tulisi avanne / ei saisi enää munaansa pystyyn / tykkäisi käyttää naistenvaatteita ... Nyt ollaan perimmäisten kysymysten äärellä. Huokaus.
Vierailija kirjoitti:
Jättäisinkö mieheni jos hän olisi 20 kg painavampi / tulisi kaljuksi / menettäisi hampaansa / saisi ison palovamman kroppaansa / joutuisi onnettomuuteen jälkeen pyörätuoliin / hänelle tulisi avanne / ei saisi enää munaansa pystyyn / tykkäisi käyttää naistenvaatteita ... Nyt ollaan perimmäisten kysymysten äärellä. Huokaus.
Vain paino ja pukeutuminen ovat noista valinta.
En minä naistani jättäisi palovamman takia, mutta jos hänelle suklaalevyjen ahmiminen olisi tärkeämpää kun itsestä ja minusta huolehtiminen, enkä saisi häntä tulemaan järkiinsä, niin pakkohan siinä olisi johtopläätös tehtävä: Suhteella ei ole enää merkitystä hänelle.
31:n on oikeassa, oli mukava lukea että jotkut arvostaa vielä kumppaniaan.
Ei jättäisi, mutta olisi varmasti huolissaan jo +10kg:n kohdalla, että mikä mulla on hätänä.
Ei jättänyt, ei ole edes huomannut. Ja kiloja on tullut joku 50.
En usko, mutta alkaisi tarkkailla syömisiäni ja käskisi laihduttaa. silti kantaisi kotiin viinejä ja juustoja ja loukkaantuisi, kun en syö.
En usko, olisin silloin vielä "normaalipainoinen"
Jättäisin, paitsi jos oltaisiin oltu 20 vuotta naimisissa, niin sitten painaisivat muut asiat ja historia enemmän vaakakupissa. M
Vierailija kirjoitti:
Mun ex jätti kun lihoin. No laihdutin nopeasti ja ex jäi kuolaamaan perään, kun muut miehet piirittivät mua ja piirittävät edelleen. Nyt vaan odotan, kenet valitsen.
Ei se tilannetta mihinkään muuta. Sitten kun lihot taas, niin sekin mies lähtee.
Turha näitä tarinoita on meille miehille kertoa. Itse välttelisin naista, joka on ollut liikalihava. Uusi mahdollisuus odottaa oven takana, eikä se hyviä jälkiäkään jätä kroppaan. M
Vierailija kirjoitti:
Testattu on: ei jättäisi. Painoin viime talvena 106 kiloa ja nyt 75 kiloa. Enkä laihduta miehen takia, vaan verensokerit oli koholla. .
Miehesi toivoo, että laihdutat vielä 20 kg.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin, se on niin kiltti ja taitaa rakastaa minua oikeasti.
Mutta itse en voisi elää itseni kanssa, jos lihoisin edes 10 kg. Painan nyt 65 ja olen 163 cm pitkä. Mieheni tykkää normaalipainoisista ihmisistä, kuten minäkin, siis ulkonäöllisesti. Olemme molemmat visuaalisia ihmisiä enkä usko, että kumpikaan kokisi lihavaa kumppania haluttavana.
Ja ymmärrän hyvin, että jotkut pitävät. Mutta emme me, emmekä ole mielestäni pinnallisia. Meistä lihava ihminen ei ole terve.
Minusta lihominen suhteessa on petos kumppania kohtaan. Ensin kahlitaan toinen ja sitten ei välitetä enää mistään. Niin ja olen viisikymppinen nainen.
Se on aivan sama kuin menisi naimisiin ja alkaisi alkoholistiksi.
Täysin samaa mieltä kanssasi. M
Vierailija kirjoitti:
Olin 20kg painavampi kun tavattin. Nyt ihan normi. :) tykkää kun on jotain mistä otta kiinni kuulemma.
Höpöhöpö. Olisi ottanut nuoren vetävän isorintaisen naisen, jos olisi vain saanut. Ei niitä höpinöitä kannata uskoa. Markkinat ne asiat ratkaisevat.
Olisin vielä normaalipainon sisällä, tuskin :D
Pitäisikö alkaa lihottamaan itsensä niin pääsisi ehkä tuosta miehestä eroon? Onnistuisikohan? No joo, jos lihoisin 20 kg, niin jotain olisi terveydessäni pahasti vialla ja se ei miestä karkottaisi, päinvastoin.
Tein tämän kysymyksen hänelle: ei todellakaan jättäisi ja ihmetteli onko oikeasti niin pinnallisia ihmisiä olemassa, joille puolison paino on noin iso ongelma!
Läski nainen on ruma. Kyllä mies lähtee, jos saa paremman näköisen ja hoikemman. Ei kannata uskoa täällä noita "lihoin 50 kg eikä mies huomannut" -juttuja.
Joten tossua toisen eteen, naiset. Harva mies oikeasti tykkää sotanorsuista.
Vierailija kirjoitti:
Läski nainen on ruma. Kyllä mies lähtee, jos saa paremman näköisen ja hoikemman. Ei kannata uskoa täällä noita "lihoin 50 kg eikä mies huomannut" -juttuja.
Joten tossua toisen eteen, naiset. Harva mies oikeasti tykkää sotanorsuista.
Ja läski mies on nam!!! Omani on lihonnut yli 20kg, seksielämä on todella vilkasta! Tosin itsekin olen lihonut 10kg ;)
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13920722/jattaisitko-naisen-jos
miehillä hyvin toisenlaiset näkemykset. Kysyin omalta avopuolisolta, että jättäisikö jos lihoisin 20kg, ja sanoi että jättäisi, olen todella pettynyt. :( Pidän terveellisiä elämäntapoja tärkeänä, mutta kyllä puolison pitäisi olla tukemassa ja auttamassa vaikka siinä laihduttamisessa sitten.. Taitaa tulla ero..