Onko täällä naisia jotka "kesyttäneet" pelimiehet?

Vierailija

kertokaa miten se tapahtui.
Millainen olet luonteeltasi ja ulkonäkö ja vaikka ikäkin?
Millainen pelimies mies oli?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mä olen valitettavasti kesyttänyt tällaisen. Tai miehen jolla on enemmän kuin 20 suhteen tynkää, ties kuinka monta kymmentä yhdenillan suhdetta. Vaikkakin sanoi että vain etsi sitä jotain.

Olen pienikokoinen ja hyvin muodokas, nyt en puhu mistään läskistä vaan sellasesta isotissisestä ja leveälanteisesta naisesta jolla kapeahko vyötärö. Kaiketi ihan nättikin kun on saanut miehiä karistaa kannoilta.

Luonteeltaan oon määrätietoinen siis että mulla on päämääriä joitten eteen teen töitä että saavutan ne. Osaan myös pyöritellä miehiä, kaiketi olisin hyvä pelinainen.

Ja mä en todellakaan kenellekään suosittele playerin kesyttämistä. On syynsä miksi nämä ei oo pitkissä suhteissa viihtyneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jokainen nainen uskoo kykenevänsä tuohon.

Jep, ja sitten jättävät kun huomaavat ettei sitä pysytkään pakottamaan toteuttamaan naisen ahneita vaatimuksia. Koettu monet kerrat.

Vierailija

Kesytin lähes 10v ajaksi. Alkoi kyllästyttää jatkuva biletys ja pinnallinen elämä. Jatkoin matkaa. Se mies kyllä oli hulluna muhun, ulkopuolisetkin näki sen. Mutta ei oikea suhde toimi noin, vaan lähtee tasavertaisesta ihmissuhteesta.

Vierailija

minä aloin seurustella veljeni kaverin kanssa jolla oli naisia joka sormelle. Avuksi tais olla vain tuo, että mies ei uskaltanut satuttaa kaverin siskoa. No kuitenkin palattiin takaisin yhteen ja olen 164cm 52kg käyn salilla ja lihasta löytyy alaselkään asti tummat hiukset rusketus ympäri vuoden, olen melko ujo mutta posiivinen ja isot tissit joita kyllä häpeän koska kaikki luulee mun käyttävän pushuppeja sen takia kuljen urheilu rontsikoissa ja miehen entiset säädöt viihaa mua ovat haukkuneet veljelleni ja poikaystävälleni minut kännissä. Kiitos siitä nyt pelimieheni huomasi itsekin millaisia mustasukkaisia ämmiä olette. t pelimiehen vaikeuksien kautta kesyttänyt nainen 24v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

minä aloin seurustella veljeni kaverin kanssa jolla oli naisia joka sormelle. Avuksi tais olla vain tuo, että mies ei uskaltanut satuttaa kaverin siskoa. No kuitenkin palattiin takaisin yhteen ja olen 164cm 52kg käyn salilla ja lihasta löytyy alaselkään asti tummat hiukset rusketus ympäri vuoden, olen melko ujo mutta posiivinen ja isot tissit joita kyllä häpeän koska kaikki luulee mun käyttävän pushuppeja sen takia kuljen urheilu rontsikoissa ja miehen entiset säädöt viihaa mua ovat haukkuneet veljelleni ja poikaystävälleni minut kännissä. Kiitos siitä nyt pelimieheni huomasi itsekin millaisia mustasukkaisia ämmiä olette. t pelimiehen vaikeuksien kautta kesyttänyt nainen 24v.

Tämä oli vakuuttava puheenvuoro.

Vierailija

Tavallaan ehkä joo. Ihan hirveä pelimies ei ollut, ei niinkään pelannut kun kenet vaan sai tosta vaan, mutta tajuttoman hyvännäköinen, iso, lihaksikas ja vielä kookas elin, jonka käyttö hallussa, mies jolla vientiä siis riitti, myös sänkyyn eksymisen jälkeen. Mies vaan ei tuntunut haluavan ketään. Paitsi minut, jostain aivan käsittämättömästä syystä. Olen pieni, ei mikään loistokroppa, ei mitään suoranaista silmiinpistävää vikaa, mutta treenamaton ja kevytkurvinen, eikä erityistä kauneutta kasvoissa, olin ehkä jopa aika kolho. Ainoa nätimpi juttu oli pitkät, paksut, tummat hiukset ja jäänsiniset silmät. Muttei kuitenkaan mitään erityistä minussa. Jokin kuitenkin kolahti mieheen, koska yhdenillan seikkailu johti useampaan kertaan (miehen tiesin entuudestaan eikä yleensä yhtä kertaa useammin koskenut kehenkään) ja lopulta mies oli jotenkin todella hullaantunut. En ottanut pitkään aikaan tosissaan, mutta kaiken piirityksen jälkeen siitä tuli yhdeksän vuoden mittainen rakastava ja lämmin parisuhde, jossa kumpikaan ei tietääkseni pettänyt tms. Ero tuli minun aloitteestani, mies oli todella murtunut, ero oli vaikea vaikka kaikki meni sovussa. Mietin joskus miksi edes halusin erota. Jotenkin epäilen etten koskaan kestänyt sitä, että mies oli niin 'out of my league', jossain alitajunnassa. Varsinainen syy oli etten halunnut lapsia, mies olisi tähän tyytynyt eikä asia ollut riitoja aiheuttava. Mutta halusin että hän saa sen mahdollisuuden. Nyt useampi vuosi erosta olemme parisuhteissa kumpikin ja hänen tyttöystävänsä on raskaana. Minun miehelläni on lapsi eikä lisää tahdo. Jollain tapaa tuo "pelimies" on elämäni rakkaus ja vieläkin läikähtää kun hän vaikka laittaa fb:n uuden kuvan. Mutta asiat on nyt hyvin ja olen onnellinen että hän pääsee kokemaan oman lapsen tuoman rakkauden.

En tiedä oliko tämä liian kesy tapaus tähän aiheeseen, liian vähän pelimies? Olihan hänellä hirvittävästi niitä yhdenillan suhteita, mutta ehkä pelimiehen täytyy olla jotenkin...paatuneempi? En tiedä mutta siinä oli minun tarinani.

Vierailija

Kesyttäminen voi onnistua ainakin hetkeksi jos on oikeaan aikaan paikalla, eli pesänrakennusvietin tullessa. Mutta oikeaoppinen pelimies on kuin kauppamies, jännitys ja toiminta sekä uudet ihmiset ja tilanteet, kiehtoo, ei niinkään se mitä kauppaa. Eli ajatus että oikea nainen voi kesyttää on sama jos ajattelisi että bisnesmies lopettaisi kaiken toimintansa tarpeeksi ison kaupan myötä. Istukelisi vain kiikkustuolissa töppöset jalassa eikä seuraisi enää aikaansa ja maailmaa eikä yrittäisi olla koko ajan askeleen toisia edellä. Tuskin. Eli vähintäänkin se naisten kaataminen muuttuu joksikin toiseksi, samankaltaiseksi lähes maaniseksi, toiminnaksi. Jos yrität pakottaa rauhallisiin koti-iltoihin, voinee se pahimmillaan johtaa esim. juoppouteen. Vapaat sielut tarvitsee tilaa villeille seikkailuille.

Vierailija

Olen naimisissa ex pelimiehen kanssa. Tai uskon, että on ex sellainen, eikö määritelmään kuulu, että ei voi varmasti tietää.

En tehnyt mitään, hän tavoitteli mua. eli olin kai äärimmäisen vaikeasti saatava itse asiassa. Mussa ei ole mitään ihmeellistä. keskiverto ulkonäkö jne. Ehkä se, että olen ns kiltti, vähemmän kokemusta ihmissuhteista kuin hänellä, hieman palvova ja ihaileva asenne mieheen, jolla taas sanotaankp hyvinkehittynyt itsetunto. Ehkä olen vähän alistuva, mies kokee olevansa vahvemmassa asemassa. Seksiä on aina kun mies haluaa ja hänen tavallaan jne.

En usko, että pelimiestä voi saada tietoisesti, hän ottaa jonkum, jonka haluaa, eikä siihen voi vaikuttaa. paitsi tietty käänteisesti eli karkottaa pois tietoisesti pihtaanalla, alkamalla määriällä sitä, nalkuttanalla, ryhtymälkä kiukkuiseksi, lihomalla, pettämällä jne.

Vierailija

En tiedä onko sama asia kuin pelimies, mutta mun mies oli ennen mua todella sitoutumiskammoinen. Ei halunnut seurustella kenenkään kanssa, eikä aluksi minunkaan. Kyllästyin siihen säätöön ja lähdin kävelemään - mies tajusi ettei voi päästää minua karkuun ja nyt ollaan onnellisesti jo 10. vuotta naimisissa. Miehen ystävistä moni suuttui minulle - olivat itsekin hänen kanssaan joskus aikanaan vuorollaan kokeilleet ja mies lempannut päivän parin jälkeen jokaisen. En tiedä, mikä minussa sai aikaan sitoutumisvietin. Olen hoikka (169/51kg), urheilullinen ja kaikille mukava ihminen. Monet sanoneet kauniiksi vaikka omasta mielestäni olen melko tavis.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat