Minkälainen mies pyörittää samaan aikaan monia naisia?
On entistä avovaimoa, jotka vielä haikailevat perään ja sitten tapailee samaan aikaan 2-3 naista.Pitää näihin jokaiseen yhteyttä. Eikö vähemmästäkin mene ihmismieli sekaisin? Itselläni kun parisuhde loppunut syystä tai toisesta, en pidä mitään yhteyksiä entisiin kumppaneihin. Voi kyllä tervehtiä, mutta ei ole muu kommunikointi tarpeen. Toki jos yhteisiä lapsia olisi, niin sitten pitää puheissa olla. Olen eronnut kesällä ja ex-avomies kyseli perääni pari kertaa. Ei ole enää mitään puhuttavaa hänelle.
Kommentit (257)
Pelimiehellä on hellassa kaikki 4 levyä kuumana 😎
Sellanen mies, joka ei saa sitä yhtä, hyvää naista. Joutuu tyytyä moneen huonoon.
Pelimiehet, psykopaatit ja narsistit. Noista on syytä pysyä kaukana jos haluaa rehellisen, terveen ja vastavuoroinen parisuhteen johon sisältyy myös aito rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Alfauros. Tuo kaikkien naisten himoitsema miehen malli.
Eihän se mies niiltä naisilta PUHUMISTA(kuten ap oletti) kaipaakaan...😄😄
Tunnevammainen, epäkypsä. Ei kykene sitoutumaan vaan hakee pikavoittoja. Ei se kovin onnelliselta vaikuta vaan jatkuvilta ongelmilta.
Semmoset, jotka ei arvosta toista ihmistä yhtään. Ei mua se rieponut, että naiskenteli toisen kanssa mutta se harmittaa vieläkin, että aikaa meni hukkaan moisen äijän takia. Olen kyllä sanonut, että musta pääsee kyllä eroon ihan sillä, että sanoo ettei homma enää kiinnosta mutta eipä ollut munaa tähän. Aikaa mä en saa takaisin, miehiä löytyy kyllä
Vierailija kirjoitti:
Hyvännäköisten narsistit joilla on kulissit kunnossa. Heille ei mikään riitä. Sitä ihailua on saatava kokoajan lisää. Siksi pyöritetään useampaa naista tai on ainakin yksi salasuhde siltä varalta ettei jää vaan yksin. Kun ongelmat alkaa nykyisen kanssa niin se nykyinen on helppo siirtää sivuun ja hypätä seuraavaa rallauspommituksella koukuttamaan. Siinähän sitä saa sitä huomiota ja ihailua osakseen. Pettäminen on narsisyeille tyypillistä. Kyllästyvät nopeasti. Narsisti kiinnostaa kumppani niin kauan kun siitä jotain hyötyy. Kun elämä.muuttuu arkipäiväisemmäksi niin narsisti kyllästyy ja hakee jännitystä elämäänsä. Hyvännäköiselle narsistille se on niin helppoa kun saavat helposti naiset uskomaan ne valheet. Narsistit ovat todella sairaita ja taitavia pelaajia. Jättävät rikkinäisiä ihmisiä.taakseen. omatunto ei kolkuta eikä empatiakykyä ole. Tunsin yhden tällaisen miehen.
Minäkin tunnen.
Pahin yhdistelmä on se, mikäli narsisti sattuu olemaan ulkoisesti hyvännäköinen. Pystyy pyörittämään monia naisia yhtä aikaa, kaikille livertelee samat rakkaushöpinät, vitsit sun muut.
Usein nämä naiset vielä kuvittelevat olevansa ainoita, joita tämä rakkauspommittaa.
Kertokaapa miehet jos harrastatte tällaista muiden kanssa ja olette lisäksi parisuhteessa. Jos naisesi on sanonut että se ois ok jos hän saisi samat oikeudet mutta se ei kävisi sinulle. Niin mistä syystä? Eikö tuo kerro ainakin siitä että itsetunto ei ole kovin hyvä..
Sääliksi käy naiset jotka näihin haksahtaa. Eikö tuu vähän käytetty olo?
Jonkinlainen tyhjiö sisällä, jota riippuvuudella paikataan. Addiktio ihailluksi tulemiseen ja valloittamiseen. Ajattelen, että eivät osaa eivätkä uskalla olla aitoja omia itsejään ja kohdata mitään ikävämpiä tunteita, joten aina pitää olla jokin jännittävä ihmissuhdeviritys meneillään.
Olen tällaisten kanssa ollut tekemisissä sekä kaverina miehen kuvioita kuuntelemassa että itsekin lyhyen aikaa vastaavien (eri) miesten pyöritettävänä.
Vierailija kirjoitti:
Jonkinlainen tyhjiö sisällä, jota riippuvuudella paikataan. Addiktio ihailluksi tulemiseen ja valloittamiseen. Ajattelen, että eivät osaa eivätkä uskalla olla aitoja omia itsejään ja kohdata mitään ikävämpiä tunteita, joten aina pitää olla jokin jännittävä ihmissuhdeviritys meneillään.
Olen tällaisten kanssa ollut tekemisissä sekä kaverina miehen kuvioita kuuntelemassa että itsekin lyhyen aikaa vastaavien (eri) miesten pyöritettävänä.
Näitä olen nähnyt. Yksikin vanheni ulkonäöltään yllättävän nopeasti noin viisikymppisenä ja on nyt sellainen säälittävä reppana, joka ei enää naisia saa isketyksi, ja kämppää varmaan itsekseen jossain murjussa. Hieno loppuelämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta ihmettelen millaiset naiset mahdollistavat kuvatun kaltaisen käytöksen. Luulisi että naisilla olisi hitunen itsekunnioitusta, vai onko monen naisen suosiossa oleva mies jotenkin "parempi"?
No jos naiset eivät tiedä, että mies pyörittää useita samaan aikaan.. olen kyllä nähnyt ja mistä ne naiset tietäisivät toisistaan jos ovat eri puolilta maata, mies kai haluaa vain yhtä asiaa...Niin. Kuten tämä yksi julkisuudessa nyt oleva herra.
Vonkasi tyyliin kaikkia naisia. Naiset eivät taatusti alussa tienneet, että pyörittää muitakin. Luulivat olevansa ainoita fantasioiden kohteita tälle jo varatulle miehelle.
Tässä totuus. Usein nämä vielä aloittavat vuorovaikutuksen muka arasti, ujosti ja anteeksipyydellen, että eivät koskaan ota tällä tavalla ihmisiin yhteyttä, mutta nyt nainen vaikuttaa niin kiinnostavalta ja ainutkertaiselta että oli pakko.
Naisillahan ei koskaan ole tarvetta tulla ihailluiksi tai retostella sillä... :D
Vierailija kirjoitti:
Naisillahan ei koskaan ole tarvetta tulla ihailluiksi tai retostella sillä... :D
Ihan samanlaisia naisiakin on, mutta ketjussa nyt satuttiin kysymään miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen mies, joka ei saa sitä yhtä, hyvää naista. Joutuu tyytyä moneen huonoon.
Jos hän aidosti haluaisi jonkun tietyn Pirjon, niin ei häntä kiinnostaisi tippaakaan leikkiä kenelläkään muulla. Tämän luonteinen mies tekisi sille unelmien Pirjolle lopulta ihan saman tempun kuin muillekin.
Sitoutumiskammoinen, pitkään sinkkuna ollut, huonoitsetuntoinen playeri. Itse olen nyt kohta vuoden tavannut silloin tällöin tuollaista miestä, viestittelee ahkerasti, mutta näkemiset ei oikein tahdo onnistua, kun on kovin kiireinen. Aivan varmasti hänellä on muitakin naisia, koska tarvitsee sitä ihailua oman egonsa buustaamiseen.
Mies on kivaa seuraa ja fiksu livenä. Yllättäen seksiä emme ole koskaan harrastaneet, vaikka viestit ovat usein seksuaalispainotteisia. Olen kuitenkin itsekin pelimuija ja pyörittelen näitä kyllä ihan mennen tullen. Tätä ei välttämättä uskoisi, kun ulospäin vaikutan kiltiltä, mutta koska mulla on hyvä itsetunto, enkä tarvitse miehiä itseni pönkittämiseen, olen tämänkin pelimiehen yläpuolella.
Hyvännäköisten narsistit joilla on kulissit kunnossa. Heille ei mikään riitä. Sitä ihailua on saatava kokoajan lisää. Siksi pyöritetään useampaa naista tai on ainakin yksi salasuhde siltä varalta ettei jää vaan yksin. Kun ongelmat alkaa nykyisen kanssa niin se nykyinen on helppo siirtää sivuun ja hypätä seuraavaa rallauspommituksella koukuttamaan. Siinähän sitä saa sitä huomiota ja ihailua osakseen. Pettäminen on narsisyeille tyypillistä. Kyllästyvät nopeasti. Narsisti kiinnostaa kumppani niin kauan kun siitä jotain hyötyy. Kun elämä.muuttuu arkipäiväisemmäksi niin narsisti kyllästyy ja hakee jännitystä elämäänsä. Hyvännäköiselle narsistille se on niin helppoa kun saavat helposti naiset uskomaan ne valheet. Narsistit ovat todella sairaita ja taitavia pelaajia. Jättävät rikkinäisiä ihmisiä.taakseen. omatunto ei kolkuta eikä empatiakykyä ole. Tunsin yhden tällaisen miehen.