Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen mies pyörittää samaan aikaan monia naisia?

Vierailija
03.11.2015 |

On entistä avovaimoa, jotka vielä haikailevat perään ja sitten tapailee samaan aikaan 2-3 naista.Pitää näihin jokaiseen yhteyttä. Eikö vähemmästäkin mene ihmismieli sekaisin? Itselläni kun parisuhde loppunut syystä tai toisesta, en pidä mitään yhteyksiä entisiin kumppaneihin. Voi kyllä tervehtiä, mutta ei ole muu kommunikointi tarpeen. Toki jos yhteisiä lapsia olisi, niin sitten pitää puheissa olla. Olen eronnut kesällä ja ex-avomies kyseli perääni pari kertaa. Ei ole enää mitään puhuttavaa hänelle.

Kommentit (257)

Vierailija
241/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on jonkinlainen harrastus? Luulisi ainakin vievän niin paljon kapasiteettia noin monien suhteiden ylläpitäminen, että itsellä ei ainakaan riittäisi energia.

Vierailija
242/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etenkin jos sattuu olemaan vapaa tai reissuhommissa, tosi yleistä. Kun ei ole sovittu eksklusiivisuudesta tai siitä vasta ollaan alettu puhumaan, hyvinkin ok olla usempi. Itsellä ollut tyyliin 3-5 ihan normaalia ja pientä rotaatiota tietty siinä. Sehän on sellainen hyvin orgaaninen valintaprosessi ja etenkin siltä varalta, ettei ole varsinaisesti mitään yhtä spessua siitä nousemassa esiin, on hyvä olla just noin. :)

Tarkoitatko kyrvän syylää nousemassa vai kukkakaalia ? Syynääppä välillä tarkasti esinahan alta jos kovin käyt uittelemassa . 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on jonkinlainen harrastus? Luulisi ainakin vievän niin paljon kapasiteettia noin monien suhteiden ylläpitäminen, että itsellä ei ainakaan riittäisi energia.

Toisaalta hyvin usein täälläkin ketjuja lukiessa kuulostaa siltä, että naiset alistuvat tekemään suhteissa kaiken ns. työn. Eli sovittavat elämänsä miehen aikatauluihin ja oikkuihin. Ei kai siinä miehen sitten tarvitse kuin siirtyä naisen A luota naisen B luokse.

Vierailija
244/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkoitsetuntoinen reppana.

Juu, lassukathan tunnetusti pyörittää useita naisia juuri tästä samasta syystä.

No kyllä juuri heikko itsetunto vaatii tätä. Suuri ego siihen vielä niin valmista on. Ongelma on, että suurin osa naisista ei osaa erottaa itsetuntoa egosta. Hyvä itsetuntoinen ihminen ei hae toisten hyväksyntää, eikä käytä toisia ihmisiä hyväkseen.

Vierailija
245/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tietämättäni ollut mukana tällaisessa kuviossa. Tai toki se kuvio lopulta paljastui, mutta vuoden me tapailtiin, ennen kun hän jäi sattumalta kiinni.

Hän oli hyvännäköinen, huumorintajuinen, hauska, mukava ja välillä ehkä hieman liioitellun itsevarma. Hän oli ns. "liian hyvä ollakseen totta". Piti mua kuin kukkaa kämmenellä. Paljon kauniita sanoja, piti mua hyvänä, oli kiltti ja joskus vähän liiankin imelä. Vaikka sanoin useasti, että en tarvitse lahjoja tai liikaa lässytystä. Lahjoilla ja turhilla lupauksilla hän siis paikkasi sitä, että ei pystynyt olemaan tarpeeksi läsnä (=pyöritti muita samaan aikaan).

Kyllä mulla oli alusta asti sellanen fiilis, että kaikki ei oo kunnossa. Mutta keskusteltiin asioista ja hänkin kyseli, että "et kai vaan tapaile ketään muita?". Hänkin siis vakuutti, että mä oon sille ainoa. Joten en sen kummemmin jaksanut päätäni vaivata asialla. Mutta loppua kohden epäilyt

Teit fiksusti kun et lämmennyt enää. Näillä on usein pohjimmiltaan huono itsetunto ja syvä hylkäämisen pelko, todennäköisesti reaktio olisi ollut sama kenen tahansa pyöritettävän poistuessa haaremista. Hetken nämä voi uskoa siihen itsekin, että pystyvät olemaan vain yhden kanssa, mutta jos pääsevät takaisin ns turvalliseen tilaan alkavat taas pyörittämään muita.

Vierailija
246/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heikkoitsetuntoinen reppana.

Juu, lassukathan tunnetusti pyörittää useita naisia juuri tästä samasta syystä.

No kyllä juuri heikko itsetunto vaatii tätä. Suuri ego siihen vielä niin valmista on. Ongelma on, että suurin osa naisista ei osaa erottaa itsetuntoa egosta. Hyvä itsetuntoinen ihminen ei hae toisten hyväksyntää, eikä käytä toisia ihmisiä hyväkseen.

Ei sitä aina päälle erotakaan, ennekuin ihmiseen tutustuu.

Vierailija
247/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnekylmä mies.

Vierailija
248/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korostetun itsevarman oloinen, eli vaikuttaa heti siltä että on treffaillut paljon, kaikki on jotenkin päälle liimattua. Jos mennnään johonkin paikkaan vaikka kahville tai syömään niin huomaa että on ollut siellä useasti aiemminkin. Eli toistaa tiettyjä maneereita joiden tietää toimivan naisiin.

Jos treffailu jatkuu niin alkaa korostaa sitä, että haluaa pitää omat ystävänsä ominaan (eli ei ole kiinnostunut viettämään aikaa pariskuntana kodin ulkopuolella sellaisissa tilanteissa joissa saattaa törmätä ystäviinsä). Suostuu kyllä tapaamaan sinun ystäviäsi. Ei lupaa mitään suhteen laadusta, mutta antaa olettaa että on kiinnostunut oikeasti parisuhteesta juuri sinun kanssasi.

Tässä kohtaa alkaa helposti tulla riitaa siitä, että aika ei riitäkään sinulle, et tunne olevasi etusijalla miehen elämässä, vaan aina on jotain muuta menoa joka menee teidän yhdessä olon edelle. Mies ei kestä oikeastaan mitään vastaväitteitä, vaan laittaa helposti suhteen tauolle, vetoaa että ei halua "mitään draamaa".

Jos olette kavereita somessa, niin ei ole missään vaiheessa laittanut parisuhdestatustaan julkiseksi. Jos julkaisee jotain niin saa paljon tykkäyksiä eri naisilta.

Lopulta nämä jää aina kiinni jostain valheesta, tai esim. some postauksesta jossa näkyy pöydällä pari viinilasia jne.

Vierailija
249/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille ei kelpaa kuin laatikkoleuka alfa-chadi ja näitä on rajattu määrä. Ja nyt syytätte Chadia, kun se pyörittää haaremia. Anna minun kaikki kestää...

Vierailija
250/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta ihmettelen millaiset naiset mahdollistavat kuvatun kaltaisen käytöksen. Luulisi että naisilla olisi hitunen itsekunnioitusta, vai onko monen naisen suosiossa oleva mies jotenkin "parempi"?

Minä olin vähän aikaa, kun olin nuori ja naivi, ja uskoin, että olivat eronneet, ja olin niin ihastunut.

Vierailija
251/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vatun väliä minkälainen se mies on? Kai noita on vaikka minkälaisia...

Vierailija
252/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono mies

Vierailija
253/257 |
07.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilopoika

Vierailija
254/257 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

käpykakku kirjoitti:

Hyvännäköinen supliikki pelimies. Näitähän riittää. Naiset lähtee mukaan, koska haluavat uskoa, että "just mä oon se paras ja kaunein, joka muuttaa ja kesyttää tuon pelimiehen".

Sivusta katselen, kun juuri tällainen pelimies toimii näin. Ja itseään reilusti nuorempi nainen lankesi ansaan. Nyt varmaan vahinkoraskausen myötä pakkoyhteenmuutto. Kestää ehkä pari vuotta maks kun on noita lapsia jo parin muunkin naisen kanssa. Mutta saa varmaatn naksen tuntemaan, että on se ainoa ja paras

Vierailija
255/257 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

inselmies

Vierailija
256/257 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman hutsahtavampi miekkonen

Vierailija
257/257 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siinä etuja, voi aina yöpyä "ilmaiseksi", ateriat valmiina, "koti" puhdas ja tunnelmallinen, nainen parhaimmillaan. Vertaa hotellikuolemaan, arkipäivään vaimon kanssa, kun hana vuotaa ja koti siivoamatta ja lapset huutavat ja ...

Että tällaisia elättejähän nämä ovat. Aina uuden ihanuuden viereen, eikä arkipäivä pääse edes hipaisemaan.