marja hintikka pitkät työpäivät

Vierailija

Iltalehdessä oli että hän tekee 14h työpäiviä. Olen muutaman kerran katsonut tuon marja hintikka shown ja ihmetellyt että siinä hehkutetaan miten vanhempien pitää saada omaa aikaa ja hyvä ettei kehoiteta myymään lapsia pois, kun ova kovin rasittavia.  Selvästi on uraäidin juontama ohjelma. Itsekin olen työssäkäyvä äiti, mutta sentään yritän olla lasteni kanssa mahdollisimman paljon ja antamaan heille aikaa.  Tykkäsin tuosta juontajasta kun juonsi puoli seiskaa, nyt hänestä tulee jotenkin tyhmä ja hirvittävän itsekäs kuva. Surkeeta on että yle laittaa tulemaan noin ala arvoisen ohjelman. Kuka sitä edes aktiivisesti seuraa?

Kommentit (7)

Vierailija

Se minuakin häiritsee, että miten äitiydestä voi puhua työkseen ihminen, joka selvästi ei nauti äitiydestä ja haluaa olla noin paljon pois pienten lastensa luota. Tuosta ohjelmasta puuttuu sellainen lämpö ja ilo joka aivan olennaisesti liittyy vanhemmuuteen. Siinä tuntuu olevan vaan joukko ihmisiä, jotka sattuivat sikiämään ja nyt kiukuttelevat kun vanhemmuus ei ollutkaan mikään elämysmatka.

Vierailija

Itselle tulee mieleen, että onko taustalla kateutta. Pitää siis jauhaa sitä omaa aikaa ja lapsiperheen arjen rankkuutta. Ottaako pattiin, kun joillain on kotona siistiä ja mukavaa yhdessäoloa perheenä. Tai että jotkut voivat matkustella ja käydä ulkona syömässä lapset mukanaan. Ilman mitään showta. Ja että jotkut vanhemmat jopa tekevät lyhennettyä työviikkoa, jotta voivat NAUTTIA vanhemmuudesta enemmän. Harmi kun en ole toimittaja. Tekisin ohjelman vanhemmuuden ihanuudesta. Siitä miten ei ole tarvinnut mistään luopua. Osa asioista vain muuttanut muotoaan ja niin paljon sisältöä tullut lisää. 

Vierailija

Useinhan näillä julkisuuden ihmisillä on viileät välit vanhempiinsa. Kaikki voi olla ulkoisesti hyvin, mut perheestä on puuttunut emotionaalinen lämpö ja lapsen hyväksyminen sellaisena kuin hän on. Sitä omaa olemassaoloa pitää sitten pönkittää hakemalla huomiota ja hyväksyntää vielä aikuisenakin, milloin mistäkin. Ollaan niin huolissaan siitä, saako itse riittävästi, ettei osata huomioida ja täyttää lasten psyykkisiä ja emotionaalisia tarpeita. Sitä, mitä ei ole itse saanut, ei vaan osaa antaa.

Vierailija

Jostain luin, että ohjelma pyörisi ensi vuonnakin :/.  Eli kukahan oikeasti ohjelmasta pitää ja millä eväillä MH. on saanut jatkoa? Ei ole kuulemani mukaan mikään suksee koko ohjelma. Ja itse toimittaja on peräti ärsyttävä naamanvääntelijä. Vaihtoon!

Vierailija

Jos se tekee 14-tuntisia työpäiviä ja tulos on tuo, niin miksi eivät antaneet koko ohjelmaa jonkun toisen, pätevän, tehtäväksi? Shown tarkoituksena kun on kertoa, että vanhemmuus on helvetti, joka estää aikuisia ihmisiä harrastamasta seksiä silloin kun haluavat, asumasta siistissä kodissa, nukkumasta öitään, harrastamasta mukavia asioita ja matkustamasta. Lapset tekevät elämästä helvetin, joten mietitäänpä, miten heistä pääsisi eroon ja saisi oman elämänsä takaisin.

Minusta ohjelma on surullinen. En väitä, että elämä lasten kanssa on pelkkää auvoa ja iloa, mutta ei se noin kamalaa ole kuin keskenkasvuinen, hemmoteltu, vessassa kohtaloaan itkevä töölöläinen vastuunvihaaja yrittää saada meidät uskomaan. Hurjan moni asia kun on lopulta itsestä kiinni kuten vaikka se, asuuko sotkun keskellä vai ei.

Vierailija

Löytäisiköhän se Marja mistään ihan normaalissa parisuhteessa olevaa isää ja äitiä, joilla olisi pari pientä lasta ja elämä kunnossa? Kun se tuntuu löytävän pääasiassa eronneita, uskottomia, kroppansa kanssa ongelmoivia ja kakaroihinsa kyllästyneitä, niin jos tekisi joku päivä töitä 15 tuntia ja etsisi ns. normaalin perheen pienine suruineen. Voisi olla Marjalla ihan uudenlainen asia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat