Salkkarit SPOILEER! Älä avaa jos et ole katsonut tän päivän jaksoa etkä halua tietää

Vierailija

Oli tosi kamala jakso!!! Salkkarit yllätti kerrankin positiivisesti eikä juonipaljastuksissa kerrottu että Raakel lyö Mariannaa lapiolla päähän ja hukuttaa Sergein, joka ei tosin kuole kun tulevissa jaksojen nimissä mainitaan Sergein nimi ja salkkareiden sivuilla näyttää siltä että Elias pelastaa Sergein. Nyt varmaan Marianna saa tuostakin syyt niskoilleen. "Jos et olisi sen hullun kanssa, niin sen hullu mutsi ei ois yrittänyt sua tappaa." Voin kuvitela Sebastianin äänen.
Peppi tulee takas vinkumaan tämän vuoden puolella.
Eliaksen tulo oli tönkkö. Ihan kun Oliver ja Sebastian ois nähneet Eliaksen viimeksi eilen.
Lähtiköhän Lari lopullisesti?

Kommentit (9)

Vierailija

Oliko pakko? Laittaa tollai otsikko jonka kuitenki kaikki avaa. Oisin halunnu itse katsoa jakson ilman että tiedän siitä mitään

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Oliko pakko? Laittaa tollai otsikko jonka kuitenki kaikki avaa. Oisin halunnu itse katsoa jakson ilman että tiedän siitä mitään

Eih

Vierailija

Perussalkkarit, tehdään tuo kaikki rannalla jossa asutustakin taatusti lähellä, keskellä päivää. Mariannahan ei tietenkään voinut huutaa täysillä apua

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Öööööööööö,katsooko joku oikeasti salkkareita?

Eikö se ole aika tyhmää,itse en ole koskaan katsonu.

No kuule aika monikin katsoo.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat