Entä mitä tuli luokkanne/koulunne kauneimmasta tytöstä (tai pojasta), oliko siitä elämässä etua ?
Viitaten edellisiin ketjuihin mitä tuli luokan priimuksista tai luokan huonoista, niin entäs se luokan kaunein tyttö tai komein poika ?
Autoiko kauneus sitä normaalin koulumenestyksen omaavaa oikeassa elämässä, ja jos auttoi, niin miten pitkälle ?
Jos kauneus antaa mahdollisuuden valita kumppani kuin kumppani... niin miten hyvin oma valinta osui oikein eli oliko kauneudesta hyötyä vai ei ?
Kommentit (88)
Hänestä tuli malli, Mirella Koullias :)
Meidän luokan kaunein tyttö sai lapsen heti ylä-asteen jälkeen ja taitaa olla jo isoäiti. Kävi ammattikoulun, sai lisää lapsia myöhemmin. Tällä hetkellä taitaa tehdä tärkeää työtä vammaisten parissa.Luulen, että on tehnyt pitkän tien ja lopputulos ihan hyvä nyt.
On yrittänyt laulajaksi ilman merkittävää menestystä. Pyörii nykyään räppiskenessä, en tiedä mitä tekee tarkalleen ottaen. Tämä tyttö oli aina vähän pahis. Tupakoi ja pyöri koviskundien kanssa. Sama meno varmaan jatkuu edelleen. Kaunis on vieläkin.
Luokan komein ja susituin poika on tällä hetkellä työtön alkoholisti ja kaunein tyttö on ylipainoinen lastenvalvoja.
Luokan priimus on tällä hetkellä teologian proffa ja opettaa yliopistossa.
Kaunein ja komein ei todellakaan ollu meillä se priimus koulussa.
Vierailija kirjoitti:
Hänestä tuli malli, Mirella Koullias :)
Ja miljönäärin muija!
Kaunein masentui parikymppisenä niin että teki itsarin.
Komein taas oli se fiksuin, hänestä tuli hammaslääkäri, ja hyvin pyyhkii.
Tapasin hiljattain tytön joka oli lukion kauneimpia, oikeasti todella hyvännäköinen. Nyt 20 v myöhemmin hän oli saanut painoa n 30 kg lisää ja oli kahden pienen lapsen yksinhuoltaja.
Pakko vastata tähän :D Meidän luokallamme oli yksi todella kaunis tyttö, pukeutui aina kauniisiin vaatteisiin ja hiukset oli viimeisen päälle laitettu jne. Oli kaikkien suosiossa, sai Hymytyttö-palkintoja jne. Todellisuudessa oli kamala kiusaaja. Oli todella ilkeä meille ei-suosituille. Joskus sanoi mulle, että "kannattaisi vähän miettiä miltä näytät, edes muiden takia. Sattuu silmiin katsoa sua". Pakko sanoa tähän, että nykyään olen todella kaunis, enkä vain itseni mielestä :)
Nykyään on todella lihava ja ruma, kananpersetukkakin löytyy. Asuu pienessä tuppukylässä lapsensa ja miehensä kanssa. Mies pettää häntä eri naisten kanssa, ja kaikki muut tietävät paitsi tuo nainen. Mietin yhdessä vaiheessa, että kertoisin tuosta pettämisestä hänelle, koska alkoi käydä sääliksi. Luulee elävänsä hyvässä parisuhteessa. Mutta eipä tarvinnut kuin vähän miettiä hänen sanomisiaan ja kieroilujaan, niin eipä enää huvittanut kertoa :)
Olen itse varmasti se... Enpä paljoa ole saanut aikaiseksi . Pari yritystä vielä yliopistolle ja jos ei natsaa, tyydyn siihen mitä on - ihan ok työpaikka ja duunaripuoliso. Olen ihan nätti edelleen.
En osaa sanoa kuka oli kaunein, mutta omaan makuuni kolme kauneinta menivät kaikki yliopistoon. Kaikilla on perhe ja 2 lasta, okt ja työ.
Komeimmista pojista toisesta tuli työtön, joka ryyppäsi ja veti aineita. Toisesta tuli joku duunari, joka meni rikkaisiin (vaimon isän puolelta) naimisiin.
Kaunein tyttö menetti elämänhallintansa täysin, ei mitään koulutusta, harrastaa irtoseksiä lähinnä mamujen kanssa, käyttää kovia huumeita ja juo paljon. Myös tytön sisko tuli raskaaksi virolaiselle miehelle ja yritti tappaa lapsen alkoholilla ja huumeilla siinä onnistumatta. Luokan komein poika taas on työtön sähköasentaja ja yllättäen myös hyvin viinaanmenevä. Peruskoulusta päästiin vuonna 2009.
Ala-asteen kauneimmista tytöistä (sekä oman että rinnakkaisluokan) tuli teiniäitejä. Nykyään näyttävät ihan täysin tavallisilta suomalaisnaisilta, ja on vaikeaa edes muistaa mitä niin kaunista heissä muka silloin oli. Kumpikin on pitkään ollut yh ja toinen on aikamoisen lihavakin.
Yläasteen kauneimmasta tuli myös kotiäiti. Sellainen tavallinen, ihan "hyvissä" naimisissa oleva. Kotiäitiys tuli minulle yllätyksenä, koska hän oli nuorempana aika urasuuntautunut ja eteenpäin pyrkivä. Avioliitto ei perustu suureen rakkauteen, vaan ihan siihen että ikää alkoi olla eikä suurta rakkautta ollut löytynyt. Järkiavioliitto. Uskon hänen olevan silti ihan onnellinen. Kaksi lasta joiden kanssa touhuaminen täyttää päivät.
Lukion kauneinta on vaikea valita, koska lukio oli luokaton ja lisäksi sellainen erikoislukio, jossa oli paljon tavallista enemmän todella kauniita ihmisiä. Yhdestä tuli malli ja hän taisi muuttaa pysyvästi ulkomaille, viimeisimpiä käänteitä en tiedä.
Erittäin hyvin ovat menestyneet. Kaikki kauniit naiset ja miehet kouluajoilta. Ovat selkeästi osanneet hyödyntää viehätysvoimaansa.
Meidän luokalla oli monta kaunista tyttöä sekä ala- että yläasteella. Eikä kenestäkään ole tullut mitenkään huonosti menestynyttä. Pakko silti myöntää, että näin nelikymppisenä välillä piristää mieltä se, että todella monet "tytöt" ovat aika tuhdissa kunnossa ja itse olen onnistunut pysymään hoikkana.
Parhaiten menestyneet ovat kyllä olleet ne nörttipojat, joista tytöt eivät olleet yhtään kiinnostuneita. Monesta on tullut aika komeakin, vaikka syystä tai toisesta ei silloin lapsena ulkonäkö ollut mitenkään hurmuriainesta.
Kaunein opiskeli kauppatieteen maisteriksi ja nähtävästi pärjää työelämässä, vaikka oli koulussa keskinkertainen. On hyvin kaunis edelleen. Yksi lapsi ja naimisissa.
Ala- ja yläasteen suosituimmasta tytöstä (sama henkilö) ei mitään kummoista sitten tullut. Aloitti yläasteella on-off seurustelun, myrskyisän sellaisen. Nyt reilu 10 vuotta myöhemmin ovat menneet naimisiin äskettäin ja lapsi kuulemma tulossa. Rahkeita tällä tytöllä olisi varmasti ollut parempaankin suhteeseen. Ainakaan työnkuvan puolesta ei vaikuta siltä, että olisi mihinkään kovin korkealle tähtäämässä.
Pojista en osaa sanoa, kun en ole ollut näiden ihmisten kanssa yhteyksissä sen jälkeen kun peruskoulusta on päästy.
En tiedä sillä emme olleet kavereita.
näyttäisi olevan töissä kuntosalilla ja omistavan koiran. meikkaustyyli muuttunut tuksu-henkiseksi.
Yläasteela niitä joita tiedän:
- Luokan kaunein ja suosituin tyttö, kova koulukiusaaja: Näin muutama vuosi sitten, näytti täysin rappiolla olevalta. Silminnähden juovuksissa keskellä päivää, epäsiistit vaatteet, vanhan näköinen ikäisekseen. En tiedä hänestä muuta kuin että jätti ammattikoulun kampaajalinjan kesken kun sai maahanmuuttajamiehelle lapsen aikoinaan.
- Eksoottisella tavalla kaunis tyttö, hiljainen ja rauhallinen luonne. On nykyään tunnettu taidemaalari.
- Komein poika: Oli insinöörinä Nokialla, nyt työtön.
- Suosituin, melko komea ja sosiaalinen poika: Yritteli jääkiekkouraa, pääsi ulkomaillekin mutta ei huipulle kumminkaan. Nykyisin tekee satunnaisesti valmennshommia mutta ei sekään ura ole oikein lentoon lähtenyt. Ei koulutusta millekään alalle. Mutta ex missikisojen top-3 vaimo ja 2 lasta sentään.
Niin joo ja tuskin kauneus auttoi ammattiinpääsyssä vaan kokemus ja taito. Kumppaninvalinnassa toki kauneudesta on varmasti ollut hyötyä.