Lue keskustelun säännöt.
"Lahjakortin" ostamisessa ei ole mitään järkeä.
02.11.2015 |
100 €uron seteli on paljon arvokkaampi kuin samanhintainen lahjakortti. Sitten siinä olisi järkeä jos se maksaisi esim. 90€.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla