Pelottava työkaveri

Vierailija

Mitä tehdä? Onko kokemuksia? Mulla on pelottava työkaveri. Raivostuu tyhjästä ihan yllättäen. Raivostuessaan huutaa, paiskoo ovia ja tavaroita ja potkii ovia. Pelottaa että joskus käy fyysisesti käsiksi. Raivoa kestää pitkään. Esimies ei tee mitään vaikka tietää.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Voisitko pyytää päästä istumaan kauemmas tyypistä, ja että sun ei tarvisi tehdä samoja hommia hänen kanssaan?

Itse oon it-alalla ja mulla yksi erittäin hankala työkaveri, joka lisäksi vihaa ja nälvii minua. Ei sitä pois laiteta, koska on huippuguru, mutta pomo suostui siihen että meitä ei laiteta samaan projektiin ja saan istua toisella puolella isoa avokonttoria.

Vierailija

Mulla ei ole pelottava, mutta hermostunut. Sekin on jollain tavalla ahdistavaa. Kirjoitinkin tästä kerran ja se hermoilu on pahentunut vain. En mahda asialle mitään, sillä meillä on vain yksi omistajapomo, jolle tämä on sukua. Omaan työhuoneeseenkaan ei ole mahdollisuutta.

Tuo hermoilu häiritsee myös keskittymistä. Se on sellaista jatkuvaa ääntelyä yksinään, viimeksi sanoin päänraapiminen mutta se oli vähättelyä. se on kaksin käsin todella voimakasta päänhieromista. Pomo on selitellyt allergialla, mutta itse atoopikon äitinä se on selittelyä, ihan erilaista se meidän pojan raapiminen on, eikä se kohdistu juuri lainkaan päähän eikä ainakaan siihen tyyliin. Minä koen sen hermoilun pelottavana, sillä veljeni on adhd ja hermoilee samaan tyyliin. Sitten saattaa yhtäkkiä saada raivarin ihan tyhjästä.

Tuo ei ole saanut raivareita vielä, mutta on se tainnut aika lähellä olla. Minäkin olen viime aikoina sen sijaan että häiriinnyn alkanut pelätä. Pelkään niin paljon, että mietin työpaikan vaihtamista tai omaa yritystä. En kertonut kaikkea tässä, koska hänellä on lähipiirissä nuoria äitejä, jotka voivat tunnistaa. Minä lähes uskon ap, että tuo näkyvä raivoaminen on helpompaa kuin tämä pelko, että raivokohtaus jossain vaiheessa iskee. 

Vierailija

Mulla on oma huone joten siinä mielessä ei tarvitse koko ajan olla hänen kanssaan. Vaikuttaa kuitenkin pienen työyhteisön ilmapiiriin kovasti. Terrorisoi kaikkia ei pelkästään minua. Ihmiset on alkaneet pelätä jo fyysisen turvallisuutensa puolesta. Ennen oli kiva mennä töihin nyt ei ole enää. Raivoaminen on jo sitä luokka, että siitä on pieni matka enää siihen että käydään fyysisesti käsiksi. Pahasti näyttää siltä, että jonkun on saatava turpiin ennen kuin johtoporras puuttuu. Kaikki tietää mutta hyssyttelevät vaan. Monessa työpaikassa olen ollut mutta tällaista en ole vielä nähnyt. 

ANAALIHOMO666
Seuraa 
Liittynyt28.10.2015

Vierailija kirjoitti:

Mitä tehdä? Onko kokemuksia? Mulla on pelottava työkaveri. Raivostuu tyhjästä ihan yllättäen. Raivostuessaan huutaa, paiskoo ovia ja tavaroita ja potkii ovia. Pelottaa että joskus käy fyysisesti käsiksi. Raivoa kestää pitkään. Esimies ei tee mitään vaikka tietää.

siirry eri työkohteeseen, vai kuljetko kavarisi perässä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole pelottava, mutta hermostunut. Sekin on jollain tavalla ahdistavaa. Kirjoitinkin tästä kerran ja se hermoilu on pahentunut vain. En mahda asialle mitään, sillä meillä on vain yksi omistajapomo, jolle tämä on sukua. Omaan työhuoneeseenkaan ei ole mahdollisuutta.

Tuo hermoilu häiritsee myös keskittymistä. Se on sellaista jatkuvaa ääntelyä yksinään, viimeksi sanoin päänraapiminen mutta se oli vähättelyä. se on kaksin käsin todella voimakasta päänhieromista. Pomo on selitellyt allergialla, mutta itse atoopikon äitinä se on selittelyä, ihan erilaista se meidän pojan raapiminen on, eikä se kohdistu juuri lainkaan päähän eikä ainakaan siihen tyyliin. Minä koen sen hermoilun pelottavana, sillä veljeni on adhd ja hermoilee samaan tyyliin. Sitten saattaa yhtäkkiä saada raivarin ihan tyhjästä.

Tuo ei ole saanut raivareita vielä, mutta on se tainnut aika lähellä olla. Minäkin olen viime aikoina sen sijaan että häiriinnyn alkanut pelätä. Pelkään niin paljon, että mietin työpaikan vaihtamista tai omaa yritystä. En kertonut kaikkea tässä, koska hänellä on lähipiirissä nuoria äitejä, jotka voivat tunnistaa. Minä lähes uskon ap, että tuo näkyvä raivoaminen on helpompaa kuin tämä pelko, että raivokohtaus jossain vaiheessa iskee. 

Ompas nyt vähän hysteeristä liioittelua... ;)

Vierailija

Karjuminen ja huutaminen ja esineiden paiskominen ei ole normaalia käytöstä missään ammatissa.

Hullu mikä hullu. Työterveyteen yhteys jos esimies ei tee mitään vaikka hänelle on puhuttu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hetken jo luulin, että kyse oli minusta.
Terveisin Naispelko22

Alkaa jo väsyttää nämä itsesurkutteluviestit, joita tunget ketjuihin aiheesta riippumatta. Joo, ollaan jo tajuttu että sulla on heikko itsetunto.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat