Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ei anna koskea :(

Vierailija

En tiedä mikä vaimolle on tullut. Ei anna enää koskea pillua tai peppua. Oltu yhdessä 16v ja seksielämä ollut ihanaa ja monipuolista, mutta nyt ei anna koskea. Olen kysynyt asiasta pari kertaa, mutta suuttuu eikä anna mitään vastausta. Sanoi muutama kuukausi sitten että vaihtarit alkanut ja halut hiipunut. Yhdyntä kuitenkin kiinnostaa kun ei vain koske... tämä kyllä syö miestä. Mikä mättää?

M40

Kommentit (9)

Vierailija

No kyllähän sulla on oikeus koskea naiseesi. Mies ottaa ja nainen pyllistää. Jos ei suostu pyllistämään niin huora  vaihtoon.

Vierailija

Aivan oikein Jos ei huvita äijän touhut niin ei tartte suostua. Kattos kun äijät usein miettii omia halujaan ja niiden täytäntöönpanoa. Se nussiminen on vain niin tärkeetä äijille että se tahtoo mennä kaiken edelle.

t. Äijä

Vierailija

Mä veikkaan, että vaimo on kyllästynyt. Kokeile välillä koskea ihan jossain toisessa järjestyksessä tai keksi jotain uutta kivaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mä veikkaan, että vaimo on kyllästynyt. Kokeile välillä koskea ihan jossain toisessa järjestyksessä tai keksi jotain uutta kivaa.

Ei anna koskea missään vaiheessa. Kaikki uudet kivat ja temput jo tehty vuosien aikana... se ihmetyttää ettei voi kertoa syytä

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei anna koskea missään vaiheessa. Kaikki uudet kivat ja temput jo tehty vuosien aikana... se ihmetyttää ettei voi kertoa syytä

AP

No sitten kertoi jo oikean syyn eli vaihtarit? Ei vaan huvita.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat