Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on uusi Brad Pitt?

Vierailija
02.11.2015 |

Usein on kuullut ihmisten puhuvan Brad Pittistä jonain miehisen komeuden huipputuotteena ja siitä on muodostunut sellainen sanontatapakin esim. "Minna on hirveän nirso, sille ei kelpaa kuin joku Brad Pitt" tai "varmaan et sanoisi ei jos Brad Pitt tulisi puristamaan pyllyäsi". Mutta Brad Pittikin alkaa olla jo aika vanha ukko, vaikka ikäisekseen varmasti vieläkin komea, mutta onko joku uusi komistus jo korvannut tai korvaamassa Brad Pittin tuollaisena arkkityyppisenä komeuden henkilöitymänä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bradley Cooperin silmiin uppoaa ja ajoittain hänessä on jotain pysäyttävää. Mutta ilman muuta Pitt on ykkönen.

Vierailija
22/26 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leonardo di Capriosta oli lähelle, mutta töpeksikö hän vai muuttui vanhemmuuten ei niin komeaksi.

Siltäkin puuttuu sellanen voimakkaan miehen kyseenalaistamaton moraalinen selkäranka, joka Brad Pittillä on osa persoonaa. Pitt voi esittää pahista, mutta se ei koskaan oikein onnistu, kun taas hyviksenä toimii aina. Vasta vanhempana se on saanut uskottavuutta vähän monisärmäisemmissä rooleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi Pitt näyttää pitemmältä kuin on. Eihän se ole kuin vaivaset 180cm pitkä, mutta kantaa itsensä niin kuin paljon isompi mies.

Vierailija
24/26 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Pittin vetovoima perustuu varmaan aika pitkälti siihen viattomaan koiranpentumaiseen katseeseen, joka johtuu kulmakarvojen mallista. Mies on jykeväleukainen ja hyväkroppainen, mutta niin on moni muukin, muilla ei vaan ole lisänä sitä katsetta.

Vierailija
25/26 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi Pitt näyttää pitemmältä kuin on. Eihän se ole kuin vaivaset 180cm pitkä, mutta kantaa itsensä niin kuin paljon isompi mies.

Ruumiinrakenne on tosiaan outo juttu. Pitt on samanpituinen kuin Matt Damon, joka taas on aina vaikuttanut sellaselta persjalkaselta pikkumieheltä (vaikka hänelläkin on toki karismaattiset kasvot), kun taas Pittiä pitää isona miehenä. Ylipäätään Hollywood-tähdet on yllättävän lyhyitä. Tosielämässä niitä ei katsoisi kahta kertaa jos vastaan tulisi.

Vierailija
26/26 |
05.08.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34, en ole ikinä ollut mikään Brad Pittin kuolaaja mutta jos ajatellaan kuka nuoremmista olisi samanlainen käsite kuin hän, kuten Marilyn Monroe jne naisissa, niin ei tule ketään mieleen. En tiedä mitä nuoremmat ajattelee. Mutta ei edelleenkään ole esim toista Tom Hanksia, josta kellään ei ole pahaa sanottavaa, eli aina ei tule ketään uutta sitä ja tätä..eikä Bräddikään olisi käsite jos olisi vain jäänyt joksikin unelmavävyksi, muistan kun oli kauhea kohu hänen 12 apinaa roolistaan missä esitti mielisairasta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi