Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan joku ihmetellyt mun tulottomuuttani?t.ammattivalittaja

ammattivalittaja
02.11.2015 |

Varmaan joku sukulainen/tuttava tutkinut verotietoja, tulot/pääomatulot 0€.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä ihmettelen on se, että miten kauan jaksat provoilla näitä tyhjäpäiväisiä kirjoituksiasi tänne.

Vierailija
2/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä ihmettelen on se, että miten kauan jaksat provoilla näitä tyhjäpäiväisiä kirjoituksiasi tänne.

Kun minä en provoa. Mun tuloni olleet jo muutaman vuoden 0€.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen, että miksi et saa tai ole hakenut työmarkkinatukea? Laki tämä suhteen muuttui jo muutama vuosi sitten, mutta hakematta sitä ei saa, vaikka olisi jo aiemmin hakenut. 

Vierailija
4/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, että miksi et saa tai ole hakenut työmarkkinatukea? Laki tämä suhteen muuttui jo muutama vuosi sitten, mutta hakematta sitä ei saa, vaikka olisi jo aiemmin hakenut. 

Olen minä useamman kerran sitä hakenut mutta siitä tulee aina kielteinen päätös koska katsovat kelassa että työskentelen muka mieheni yrityksessä. Tein täällä joskus työharjoittelun ja nyt eivät usko etten täällä työskentele. Tiedän hyvin tuon lakimuutoksen mutta ei se niin vaan aina mene yrittäjän puolisolla kuten palkollisen puolisolla menisi.ap

Vierailija
5/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti sentään sun kanssa. Miten sä jaksat päivästä toiseen suoltaa tätä sontaa? Nää sun jutut tulee koko ajan vaan hullummiks. Joskus tunsin jopa myötätuntoo sua kohtaan. Nyt tunnen pelkkää myötähäpeetä ja sääliä.

Vierailija
6/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hemmetti sentään sun kanssa. Miten sä jaksat päivästä toiseen suoltaa tätä sontaa? Nää sun jutut tulee koko ajan vaan hullummiks. Joskus tunsin jopa myötätuntoo sua kohtaan. Nyt tunnen pelkkää myötähäpeetä ja sääliä.

Ei tämä ole sontaa. Olen tuloton ihminen joka ei saa edes työmarkkinatukea ja selitin jo miksi en saa mitään.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
8/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ok, selvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä ihmettelen on se, että miten kauan jaksat provoilla näitä tyhjäpäiväisiä kirjoituksiasi tänne.

Kun minä en provoa. Mun tuloni olleet jo muutaman vuoden 0€.ap




Miksi kuvittelet että ketään kiinnostaa nämä pienen elämäsi tyhjänpäiväisyydet? Sinua on yritetty neuvoa ja ohjeistaa useamman ihmisen toimesta useampaan kertaan, mutta todennäköisesti sinulla ei ole kykyä sisäistää varsin yksinkertaisia neuvoja.

Vierailija
10/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

 

 

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä ihmettelen on se, että miten kauan jaksat provoilla näitä tyhjäpäiväisiä kirjoituksiasi tänne.

Kun minä en provoa. Mun tuloni olleet jo muutaman vuoden 0€.ap

 

 

Miksi kuvittelet että ketään kiinnostaa nämä pienen elämäsi tyhjänpäiväisyydet? Sinua on yritetty neuvoa ja ohjeistaa useamman ihmisen toimesta useampaan kertaan, mutta todennäköisesti sinulla ei ole kykyä sisäistää varsin yksinkertaisia neuvoja.

Tuleehan sitä kenen vaan katsoa sukulaisten tulotietoja niin mulla ne ainakin on 0€. Ja kyllä olen tehnytkin niin kuin on neuvottu eli hakenut aina uudestaan mutta kielteinen päätös vaan on aina tullut.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä ihmettelen on se, että miten kauan jaksat provoilla näitä tyhjäpäiväisiä kirjoituksiasi tänne.

Kun minä en provoa. Mun tuloni olleet jo muutaman vuoden 0€.ap

Miksi kuvittelet että ketään kiinnostaa nämä pienen elämäsi tyhjänpäiväisyydet? Sinua on yritetty neuvoa ja ohjeistaa useamman ihmisen toimesta useampaan kertaan, mutta todennäköisesti sinulla ei ole kykyä sisäistää varsin yksinkertaisia neuvoja.

Tuleehan sitä kenen vaan katsoa sukulaisten tulotietoja niin mulla ne ainakin on 0€. Ja kyllä olen tehnytkin niin kuin on neuvottu eli hakenut aina uudestaan mutta kielteinen päätös vaan on aina tullut.ap




Etkö todellakaan ymmärrä?!

Vierailija
12/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään ei kiinnosta.

Yrität toiseen kertaan tänään herättää keskustelua rahasta, ensin perustulosta ja nyt sun nollatuloista. Kaikki jotka sut tuntee irl, tietää taatusti ettei sulla ole tuloja ja kaikki tällä pastalla. Miksi sitä pitää vatvoa joka päivä?   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvvk. 

Vierailija
14/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta.

Yrität toiseen kertaan tänään herättää keskustelua rahasta, ensin perustulosta ja nyt sun nollatuloista. Kaikki jotka sut tuntee irl, tietää taatusti ettei sulla ole tuloja ja kaikki tällä pastalla. Miksi sitä pitää vatvoa joka päivä?   

Mistä tutut mun tulottomuuteni tietäisi?ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

 

Vierailija kirjoitti:

 

Ketään ei kiinnosta.

Yrität toiseen kertaan tänään herättää keskustelua rahasta, ensin perustulosta ja nyt sun nollatuloista. Kaikki jotka sut tuntee irl, tietää taatusti ettei sulla ole tuloja ja kaikki tällä pastalla. Miksi sitä pitää vatvoa joka päivä?   

 

Mistä tutut mun tulottomuuteni tietäisi?ap

 

 

Saattavat käyttää loogista päättelyä koska et ole töissä.

 

Vierailija
16/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kaikkien tulot tietoon vain verotoimistosta? Tuskin tulottomien nimiä mistään lehdestä löytyy. 

Vierailija
17/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että joku olisi oikeasti kiinnostunut täällä siitä onko joku ihmetellyt tulotietojasi?

Enemmän jaksan ihmetellä yksinkertaisuuttasi ja mielenterveyttäsi. 

Vierailija
18/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. ON provo ja vieläpä hyvä sellainen.

Vierailija
19/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap. ON provo ja vieläpä hyvä sellainen.

 

Kuluuhan se eläkeläisen aika täällä hyvin kun länkyttää päivästä toiseen.

Vierailija
20/31 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on kuule ihmetelleet, puhelimet on käyny kuumana ja asiaa on siunailtu ihan Erkki-enoa myöden. Muutama menettää luultavasti yöunesakin tämän vuoksi.

Itse mietin ehtä kiinnostavaa kysymystä: ovatkohan mun sukulaiset ihmetelleet kun minä kävin sienimetsällä elokuun lopulla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi