Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onkohan joku ihmetellyt mun tulottomuuttani?t.ammattivalittaja

ammattivalittaja

Varmaan joku sukulainen/tuttava tutkinut verotietoja, tulot/pääomatulot 0€.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Ainoa mitä ihmettelen on se, että miten kauan jaksat provoilla näitä tyhjäpäiväisiä kirjoituksiasi tänne.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Ainoa mitä ihmettelen on se, että miten kauan jaksat provoilla näitä tyhjäpäiväisiä kirjoituksiasi tänne.

Kun minä en provoa. Mun tuloni olleet jo muutaman vuoden 0€.ap

Vierailija

Minä ihmettelen, että miksi et saa tai ole hakenut työmarkkinatukea? Laki tämä suhteen muuttui jo muutama vuosi sitten, mutta hakematta sitä ei saa, vaikka olisi jo aiemmin hakenut. 

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, että miksi et saa tai ole hakenut työmarkkinatukea? Laki tämä suhteen muuttui jo muutama vuosi sitten, mutta hakematta sitä ei saa, vaikka olisi jo aiemmin hakenut. 

Olen minä useamman kerran sitä hakenut mutta siitä tulee aina kielteinen päätös koska katsovat kelassa että työskentelen muka mieheni yrityksessä. Tein täällä joskus työharjoittelun ja nyt eivät usko etten täällä työskentele. Tiedän hyvin tuon lakimuutoksen mutta ei se niin vaan aina mene yrittäjän puolisolla kuten palkollisen puolisolla menisi.ap

Vierailija

Voi hemmetti sentään sun kanssa. Miten sä jaksat päivästä toiseen suoltaa tätä sontaa? Nää sun jutut tulee koko ajan vaan hullummiks. Joskus tunsin jopa myötätuntoo sua kohtaan. Nyt tunnen pelkkää myötähäpeetä ja sääliä.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Voi hemmetti sentään sun kanssa. Miten sä jaksat päivästä toiseen suoltaa tätä sontaa? Nää sun jutut tulee koko ajan vaan hullummiks. Joskus tunsin jopa myötätuntoo sua kohtaan. Nyt tunnen pelkkää myötähäpeetä ja sääliä.

Ei tämä ole sontaa. Olen tuloton ihminen joka ei saa edes työmarkkinatukea ja selitin jo miksi en saa mitään.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet että ketään kiinnostaa nämä pienen elämäsi tyhjänpäiväisyydet? Sinua on yritetty neuvoa ja ohjeistaa useamman ihmisen toimesta useampaan kertaan, mutta todennäköisesti sinulla ei ole kykyä sisäistää varsin yksinkertaisia neuvoja.

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Miksi kuvittelet että ketään kiinnostaa nämä pienen elämäsi tyhjänpäiväisyydet? Sinua on yritetty neuvoa ja ohjeistaa useamman ihmisen toimesta useampaan kertaan, mutta todennäköisesti sinulla ei ole kykyä sisäistää varsin yksinkertaisia neuvoja.

Tuleehan sitä kenen vaan katsoa sukulaisten tulotietoja niin mulla ne ainakin on 0€. Ja kyllä olen tehnytkin niin kuin on neuvottu eli hakenut aina uudestaan mutta kielteinen päätös vaan on aina tullut.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: 

Vierailija kirjoitti:

Tuleehan sitä kenen vaan katsoa sukulaisten tulotietoja niin mulla ne ainakin on 0€. Ja kyllä olen tehnytkin niin kuin on neuvottu eli hakenut aina uudestaan mutta kielteinen päätös vaan on aina tullut.ap

Etkö todellakaan ymmärrä?!

Vierailija

Ketään ei kiinnosta.

Yrität toiseen kertaan tänään herättää keskustelua rahasta, ensin perustulosta ja nyt sun nollatuloista. Kaikki jotka sut tuntee irl, tietää taatusti ettei sulla ole tuloja ja kaikki tällä pastalla. Miksi sitä pitää vatvoa joka päivä?   

ammattivalittaja

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta.

Yrität toiseen kertaan tänään herättää keskustelua rahasta, ensin perustulosta ja nyt sun nollatuloista. Kaikki jotka sut tuntee irl, tietää taatusti ettei sulla ole tuloja ja kaikki tällä pastalla. Miksi sitä pitää vatvoa joka päivä?   

Mistä tutut mun tulottomuuteni tietäisi?ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketään ei kiinnosta.

Mistä tutut mun tulottomuuteni tietäisi?ap

Saattavat käyttää loogista päättelyä koska et ole töissä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat