Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä voi väsyttää ihmisen kokonaan?

Vierailija

Olen työtön, mutta en masentunut. Kilpirauhasen vajaatoimintaan lääkitys kohta 2 vuotta. Syön paljon vitamiineja, nukun hyvin, kuntoilen vähintään 3 krt viikossa. 

Olen koko ajan väsynyt. En jaksa enää imuroida päivittäin. Hyvä kun saan ruuan tehtyä perheelleni. 

Pyykit lojuvat korissa aina ikuisuuden. Ikkunoita en todellakaan jaksa pestä, varsinkaan kun niitä on 16 kpl ja ne on isoja. Matot jäi kesällä pesemättä. Nukun joka päivä päikkärit ja yöunille menen ennen klo 23 ja herään klo. 7. 

Mua vituttanut jo pidemmän aikaa etten saa mitään aikaiseksi. Olen yrittänyt kaikkea, mutta en vain jaksa tehdä mitään ja kun teen jotain, olen ihan kuollut pari tuntia sen jälkeen. 

Mitä ihmettä voin tehdä, että palaan normaaliksi?

Kommentit (6)

Vierailija

No se kilpirauhasen vajaatoiminta tuottaa juuri tuollaista totaalista väsymystä. Mun veikkaukseni: Olet alilääkitty ja lääkityksesi vaatii viilaamista.

Vierailija

Ekana tuli mieleen, että koska olet viimeksi käynyt lääkärissä? Onko lääkitys riittävä vajaatoimintaan? Entä muut veriarvot? Jos nämä asiat ovat kunnossa, niin en uskalla arvuutella mitään. Esimerkiksi vaan, että Itse olin kerran aivan loppu, syyksi löytyi täydellinen kyllästyminen sen hetkiseen elämäntilanteeseen ja työhön. Joten syitä voi olla kaikenlaisia.

Vierailija

No veit jalat suustani..mää en tiä onko tää nyt jotain super tappovirustakin vielä liikkeellä..moni sanoo että on ihan tattis eikä mikään auta..sama mulla..vitamiineja menee ja kaikki ok mut ei vaan jaksa..

Vierailija

Ei ole hetkeen otettu verikokeita, onneksi lääkäriaika on kuitenkin tässä kuussa, pyydän päästä kokeisiin. 

Olen myös kieltämättä hieman kyllästynyt tähän tilanteeseen, vaikka kotona tykkään ollakin. Suurin ongelma on tietenkin raha. Ilman töitä sitä ei tule ja vaikka pärjätään ihan ok:sti, niin ainahan rahaa on liian vähän. 

Täytyy koittaa järjestellä elämää hieman erilaisimmaksi ja katsoa auttaako se. 

Tälläinen väsymys syö todella paljon. Varsinkin kun mies tekee pitkää päivää töissä ja mä vain laiskottelen kotona. 

Ennen pidin kodin ja pihan kunnossa, hoidin lasten menot, leivoin kaikki leivät itse ja leivoin muutenkin ja tein koko ajan kaikea. Todella vaikea sietää itseltä tälläistä. 

Oikeastaan toivon, että lääkitys on pielessä, niin saan syyn tähän ja lääkkeen noston myötä on toivoa energisemmästä elämästä. 

Ap

Vierailija

Mulla on ihan samanlaista. Tosin mitään kilpparivajausta mulla ei ole tai ei oo ainakaan tutkittu ties vaikka olis. Oon niin kauan ollu tällainen että oon ajatellu että tällainen mä vaan oon väsyny ja laiska paska.

Vierailija

Joo, ihan laiskapaska olo koko ajan. Todella inhottavaa, kun toiset käy töissä, tekee kotona paljon enemmän kuin mä ja vielä jaksavat harrastaa, siivota isovanhempienkin asuntoja ja vielä kerkiävät ottamaan aikaa parisuhteelleen jne. 

On niin hemmetin luuseriolo ettei mitään määrää. 

Kehtaa edes tavata enää ketään, kun kyselevät mitä olen tehnyt enkä ole saanut mitään aikaiseksi ja silti olen sekaisin väsymisestä. 

Ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat