Mistä motivaatio lenkille. Tympii yksin kävellä tuolla :(
Kommentit (15)
Motivaation metsästys kaikessa on turhaa touhua.
Voisiko joku muu treenimuoto sopia paremmin? Esim pyöräily tai vaikka mäki/porrastreeni?
Jos lähistöllä on metsä, mene metsälenkille. Toki sinne pitää kävellä ensin, mutta tuleepahan lenkille enemmän pituutta.
Toinen vaihtoehto on, että kävelet johonkin, vaikka käyt kirjastossa, ja kävelet takaisin. On paljon mielekkäämpää kävellä pitkiäkin matkoja, kun kävelyllä on määränpää. Pelkkä katujen tallaaminen päämäärättömästi tietyn aikaa onkin tympeää.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Äänikirjat/podcastit saa äänen täältäkin. Itse teen lähes joka päivä tunnin kävelylenkin ja oikein odotan, että pääsen jatkamaan kirjan tms. kuuntelemista. Rentouttavaa omaa aikaa.
Olen kirjoittanut tästä ennenkin tänne, mutta siskoni lainasi naapurista koiraa lenkeilleen. Se järjestely sopi todella hyvin niin siskolle, koiran omistajaperheelle kuin koirallekin.
Mieti asiaa siitä näkökulmasta että olet terve. Olen koronassa joka ei lopu ja pelottaa ja voi kumpa voisikin mennä lenkille terveenä!
Minä tallaan lenkillä samoja polkuja ja teitä. Koska se on lenkki . Eikä mikään sivistys ja kulttuurimatka . Ne on erikseen.
pidät vauhtia sen verran kovana ettei tekis ees mieli juoruta.
Lenkkeilyä pitää harrastaa usein ja kun niin tekee siitä tulee huumetta. Elimistö siis suorastaan vaatii päästä lenkille ja ei tarvitse enää mitään erityistä motivoimista jotta pääsisi liikkeelle. Hyvä olo sitten lenkin jälkeen palkitsee liikkujan.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilyä pitää harrastaa usein ja kun niin tekee siitä tulee huumetta. Elimistö siis suorastaan vaatii päästä lenkille ja ei tarvitse enää mitään erityistä motivoimista jotta pääsisi liikkeelle. Hyvä olo sitten lenkin jälkeen palkitsee liikkujan.
Tämä.
Osta shetlanninponi! Minä olen alkanut lenkkeilemään meidän ponin kanssa, kun se jäi tytölle pieneksi enkä raaski myydä sitä (ikinä). Paljon parempaa lenkkiseuraa kuin koira, koska kulkee reippaasti ja tasaisesti eikä halua pysähdellä nuuskimaan tai merkkailemaan. Ovat myös koiria pitkäikäisempiä, meidän poni on nyt 14 v. ja on ihan mahdollista että elää vielä 20 v. <3
voithan samalla kuunnella vaikka musiikkia, podcastia tai äänikirjaa?