Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta. Aina esim. sukujuhlissa ja mumminsa syntymäpäivillä on pitänyt kaulassaan kultaista sydänkorua. Ostin samantyyppisen kultaisen korun, sydämen tilalla pieni timantti. 

Nainen suuttui ettenkö tunne yhtään hänen tyyliään ja että hän käyttää vain hopeakoruja. No niin yleensä käyttääkin mutta kun juhlissa käytti sitä kultaista niin en osannut ajatella että ei pitäisi lahjastani. Sitten sanoi että käytti sitä kultaista vain mumminsa mieliksi koska se oli lahja mummilta. Harmittaa, tarkoitin hyvää.

• ylös 145
  • alas 5

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Maksoi lähemmäs 200€ ja sen takia juuri ostin sen kun luulin ettei hänellä ole montaa kalliimpaa korua ja käyttää siksi niitä hopeisia.

ap

• ylös 86
  • alas 20
Vierailija

Olet perinteinen idiootti mies, joka ei tyypillisestikään ole kiinnostunut naisensa mieltymyksistä. Olisi kiva tietää, että kuinka monta kertaa sinunkin naisesi on maininnut tästä mieltymyksestään sinulle?

Toivottavasti edes opit jotain luuseri!

• ylös 21
  • alas 203
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olet perinteinen idiootti mies, joka ei tyypillisestikään ole kiinnostunut naisensa mieltymyksistä. Olisi kiva tietää, että kuinka monta kertaa sinunkin naisesi on maininnut tästä mieltymyksestään sinulle?

Toivottavasti edes opit jotain luuseri!

Siis mitä! Älä ap kuuntele tämmöistä. Vaikka lahja ei niin mieleen olisikaan, niin ei sitä päin naamaa sanota. Ajatus on tärkein. Itse olisin ollut erittäin kiitollinen ja kysynyt ehkä jossain vaiheessa sivulauseessa, että voisikohan korun muuten vielä vaihtaa, kun pidän enemmän hopeisista.

• ylös 126
  • alas 8
Vierailija

Anna naisesi lahja minulle! Olen vuosikausia turhamaisena luonteena toivonut aitometallista korua, edes korvakoruja, mutta opiskelijan tuet ei riitä ja kukaan lahjoja antavasta lähipiiristä ei ole toivettani huomioinut.

• ylös 67
  • alas 7
Vierailija

Kyllä se on niin, että jos lahjan saa ja siitä ei tykkää, niin siitä opetellaan tykkäämään.

• ylös 35
  • alas 33
Vierailija

Käy vaihtamassa hopeisiin, jos muuten tykkäät naisesta. Jos tunteet viileni, pyydä koru takaisin ja eroa. Turha isompaa numeroa tehdä, aina välillä se hirveä drama queen puskee hyvänkin naisen pintaan.

• ylös 76
  • alas 5
Vierailija

Mun mies osti alkuaikona kalliin parfyymin. Se oli suloista, vaikka en käytä hajusteita lainkaan. Tuota kuitenkin olen käyttänyt aina pieniä tippoja, ihan vaan miehen mieliksi, mutta hyvin varovaisesti ja on kestänyt vuosia. 

• ylös 73
  • alas 1
Vierailija

Kiittämätön nainen tosiaan. Ja muutenkin tuntuu oudolta tuollainen nirsous korujen suhteen!

• ylös 44
  • alas 18
Vierailija

Sun naisystävä on turpea mulkku.

Ja saat syyttää itseäsi, jos jäät sen kanssa yhteen. Kannattaa kiinnittää huomiota tuollaisiin juttuihin, niistä näkee millainen joku on oikeasti.

• ylös 38
  • alas 6
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se on niin, että jos lahjan saa ja siitä ei tykkää, niin siitä opetellaan tykkäämään.

Minä ainakin sanoisin, jos saisin jotain selkeästi kallista joka ei minua miellytä. En tietenkään noin rumasti, mitä Ap kuvailee, vaan kiittäisin ja sitten nätisti kertoisin mitä mieltä olen.

• ylös 34
  • alas 7
Vierailija

Mutta jos olet televisio-ohjelmassa, sitten pitää olla kiitollinen kaikesta mitä saat. Muuten saa olla tyytmätön. Av-mamma on puhunut. Ugh. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Käy vaihtamassa hopeisiin, jos muuten tykkäät naisesta. Jos tunteet viileni, pyydä koru takaisin ja eroa. Turha isompaa numeroa tehdä, aina välillä se hirveä drama queen puskee hyvänkin naisen pintaan.

Myös valkokulta käy usein hopean ystäville. Me käytiin vaihtamassa minun kihlasormus, kun mies oli ostanut sellaisen ruusukultaisen timamttisormuksen. Se oli hyvin hyvin kaunis, mutta ei sellainen, jota haluaisin kantaa päivittäin, valitsin yksinkertaisemman ja keltakultaisen. Tuosta mainitseminen oli mulle kova pala, mutta oli vaan pakko.

• ylös 29
  • alas 5
Vierailija

Vaihda hopeaan tai valkokultaan. Jos nainen ei tykkää keltakultaisista koruista, lahja menee hukkaan.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta. Aina esim. sukujuhlissa ja mumminsa syntymäpäivillä on pitänyt kaulassaan kultaista sydänkorua. Ostin samantyyppisen kultaisen korun, sydämen tilalla pieni timantti. 

Nainen suuttui ettenkö tunne yhtään hänen tyyliään ja että hän käyttää vain hopeakoruja. No niin yleensä käyttääkin mutta kun juhlissa käytti sitä kultaista niin en osannut ajatella että ei pitäisi lahjastani. Sitten sanoi että käytti sitä kultaista vain mumminsa mieliksi koska se oli lahja mummilta. Harmittaa, tarkoitin hyvää.

Nainen käyttäytyi tökerösti.Oletti ilmeisesti että luet hänen ajatuksiaan(jos siis ei ole koskaan ääneen sanonut,että pitää epämieluisia kultakoruja mummon mieliksi sukujuhlissa.) Hän on myös epäjohdonmukainen,ilmeisesti ei olle mummolle sanonut että käyttää vain hopeakoruja,vaan käyttää epämieluisaa korua silloin kuin antaja on näkemässä.Niinhän fiksut ihmiset yleensä toimivat.Hänellä ei ollut syytä riehua,koska et intuitiivisesti ymmärtänyt ostaa hopeakorua. Voitko palauttaa korun liikkeeseen,tai antaa jollekin muulle,sellaiselle joka ei suutu "vääränlaisista" lahjoista?

• ylös 10
  • alas 9
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vaihda hopeaan tai valkokultaan. Jos nainen ei tykkää keltakultaisista koruista, lahja menee hukkaan.

Näin. Vaihda tai palauta.

• ylös 12
  • alas 2

Sivut