Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin naiselle kalliin korun, hän loukkaantui

Vierailija
02.11.2015 |

Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta. Aina esim. sukujuhlissa ja mumminsa syntymäpäivillä on pitänyt kaulassaan kultaista sydänkorua. Ostin samantyyppisen kultaisen korun, sydämen tilalla pieni timantti. 

Nainen suuttui ettenkö tunne yhtään hänen tyyliään ja että hän käyttää vain hopeakoruja. No niin yleensä käyttääkin mutta kun juhlissa käytti sitä kultaista niin en osannut ajatella että ei pitäisi lahjastani. Sitten sanoi että käytti sitä kultaista vain mumminsa mieliksi koska se oli lahja mummilta. Harmittaa, tarkoitin hyvää.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hopean ystävänä olisin todella loukkaantunut, jos miesystäväni ostaisi minulle keltakultaisen korun. Jokainen minun kanssani seurusteleva tietää aivan varmasti, etten pidä kullasta, joten jos mies sellaisen minulle ostaisi, niin se kertoisi vain siitä, ettei minua ole kuunneltu.

Vierailija
22/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä hopean ystävänä olisin todella loukkaantunut, jos miesystäväni ostaisi minulle keltakultaisen korun. Jokainen minun kanssani seurusteleva tietää aivan varmasti, etten pidä kullasta, joten jos mies sellaisen minulle ostaisi, niin se kertoisi vain siitä, ettei minua ole kuunneltu.

Ap ei ilmeisesti tiennyt että naisystävä on hopeanystävä,hänhän kirjoitti luulleensa,että nainen käyttää yleensä hopeaa koska ei ole varaa kultaan.Tietenkin jos "vääränlaiset" lahjat herättävät kauhean suuria tunteita,kannattaa ilmaista selkeästi millaiset lahjat kelpaa,ei odottaa että toiset lukee ajatuksia(kuten aloituksen nainen teki).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minäkin käytän vain valkokultaa tai hopeaa ja mies toi ulkomailta todella kalliin keltakultaisen rannekorun tuliaisiksi. Lisäksi se oli liian iso. En ole pitänyt sitä kertaakaan. Sanoin kyllä nätisti, että enhän koskaan käytä keltakultaa. Mies sanoi, ettei ole koskaan huomannut ja että voisin joskus käyttää keltakultaakin. Mutta en voi, se on rumanväristä minun ihollani.

Rannekoru on ollut vuosia josaain jemmassa ja olen unohtanut, missä se on. Mies luulee, että olen myynyt sen, vaikken olekaan. Vielä.

Älkää ikinä, siis ikinä ostako arvokoruja tai muitakaan koruja kenellekään, ellei hän ole varmasti toivonut juuri sitä nimwnomaista korua, siis sillä tuotenumerolla ja nimellä!

Vierailija
24/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli. Suomalaista naista halventava juttu. Älkää vastatko näihin.

Vierailija
25/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies osti alkuaikona kalliin parfyymin. Se oli suloista, vaikka en käytä hajusteita lainkaan. Tuota kuitenkin olen käyttänyt aina pieniä tippoja, ihan vaan miehen mieliksi, mutta hyvin varovaisesti ja on kestänyt vuosia. 

Hyi helkkari, sinä olet niitä naisia, jotka käyttävät ikivanhoja, härskejä hajuvesiä huomaamatta itse, kuinka kamalalle ne haisevat. Oma nenä turtuu. Yli puoli vuotta avattuna ollut laadukaskin parfyymi on pilalla, saati vuosia auki ollut hajuvesi. Yäk.

Vierailija
26/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:ta harmittaa, kun emme haukkuneet häntä lyttyyn. Odotti taas, että pääsee uhriutumaan. Tee seuraavaksi juttu, joka ei ole niin läpinäkyvä. Hauska kuitenkin lukea juttujasi.

Vierailija
27/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti nainen, ellet sitten liiottele tai jättänyt jotain kertomatta.

Tämä. Varmasti sinä miehenä oikesti olet tämänkin tarinan sika, ja jätit jotain oleellista kertomatta

Vierailija
28/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

akkas on mielummin mieliksi mummolle kuin sinulle. Kertoo jostain...

Vierailija
29/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä-Pekka

Vierailija
30/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

akkas on mielummin mieliksi mummolle kuin sinulle. Kertoo jostain...

Olla silloin tällöin mummolle mieliksi vrt. teeskennellä seurustelukumppanille/puolisolle jotain muuta kuin oikeasti on. Mitä luulet, mahtaako olla ihan sama asia?

Vierailija
31/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme olleet yhdessä kaksi vuotta. Aina esim. sukujuhlissa ja mumminsa syntymäpäivillä on pitänyt kaulassaan kultaista sydänkorua. Ostin samantyyppisen kultaisen korun, sydämen tilalla pieni timantti. 

Nainen suuttui ettenkö tunne yhtään hänen tyyliään ja että hän käyttää vain hopeakoruja. No niin yleensä käyttääkin mutta kun juhlissa käytti sitä kultaista niin en osannut ajatella että ei pitäisi lahjastani. Sitten sanoi että käytti sitä kultaista vain mumminsa mieliksi koska se oli lahja mummilta. Harmittaa, tarkoitin hyvää.

OK, Einstein, naisella on kultainen sydankoru niin sina menet ja ostat toisen, lisaat siihen vain timantin. Minulla on karaatin timanttikorvakorut, arvaa hyppisinko riemusta jos saisin lahjaksi puolentoista karaatin timanttikorvakorut?

Vierailija
32/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia killuttimia. En tykkää.

Vierailija
33/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nirsoa porukkaa. Minulla on sekä hopea- että kultakoruja ja käytän niitä mielelläni vuorotellen. Mies toi joskus ulkomailta korvakorut, jotka eivät ole yhtään minun tyyliseni. Ei tullut mieleenkään valittaa.

Vierailija
34/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni osti mulle kalliin mutta aivan täysin ääliömäisen korun, olin vielä näyttänyt kuvastosta toista (saman hintaista) korua, että tuo on muuten ihana, mutta jostain ihmeen syystä osti sen hirvityksen, joka ei sovi aikuiselle ihmiselle ollenkaan. Kiitin kauniisti ja ehdotin josko käytäisiin vaihtamassa mieleisempään, mutta ei käynyt ja olin kiittämätön. Nyt koru on ollut vuosia täysin käyttämätön ja mies kuittailee siitä joskus vieläkin. En siltikään aio laittaa kaulaani isoa kimaltavaa ja koristeellista siivenreunasta roikkuvaa perhoskaulakorua kun tyylini on aivan täysin erilainen.

Vierailija
35/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on aina oikeassa. Myös silloin kun hän on väärässä. Jätä se emakko.

Vierailija
36/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSEAP

Vierailija
37/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kultainen koru 200 eurolla? Ja pieni timantti? Ihmettelen, missä on noin halvat hinnat. Minun mieheni osti joululahjaksi alennuksella kultaisen kaulakorun, jossa on pieni timantti. Se maksoi noin 350 euroa.

Vierailija
38/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kysyä tulevalta käyttäjältä mistä pitää - koskee sitten koruja tai sloggien mallia - tuleepan sitten käyttöön.

Vierailija
39/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 € aidosta korusta ei ole erityisen paljon, mutta ajatus voi olla toki kaunis.

Vierailija
40/49 |
02.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on ikävä nainen sinulla.
Minun mies osti minulle korvakorut joululahjaksi tuossa pari vuotta sitten. Eivät olleet yhtään minun tyyliset, mutta uskollisesti niitä aina silloin tällöin käytän, ja olin kiitollinen lahjasta. Johan se lapsena pitäisi oppia käytöstavat, lahjoista kiitetään.
Ota asia puheeksi ja kerro että loukkaannuit hänen reaktiostaan.