Supolla huomenna tiedotustilaisuus kansallisesta turvallisuudesta
Kommentit (24)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015110220601513_uu.shtml
Myös tuolla on. Selvästi jotain väijyy taustalla, jokin vielä nimeämätön uhka ja tiedotustilaisuudella yritetään hillitä kansan reagointia etukäteen.
Siinä vaan kerrotaan, että valtakunnassa kaikki hyvin, hajaantukaa.
Ehkä myös uhkaillaan kansalaisia kiihottamisesta kansanryhmää vastaan.
Varmaankin syyllistetään kaikki rasisteiksi taas kerran.
Joko liittyy Venäjän nettipropagandaan tai rasismiin. Ei oikein muuta tule mieleen.
Hauskaa, mä arvaan mistä on kysymys, mutta en spekuloi tai öyhötä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa, mä arvaan mistä on kysymys, mutta en spekuloi tai öyhötä asiasta.
Ai öyhöttäjä heräsi taas.
Vuosittainen aivopesu hetki. Kerrotaan kuinka kaikki on hyvin. Laittakaa laput takaisin silmille.
Vierailija kirjoitti:
Joko liittyy Venäjän nettipropagandaan tai rasismiin. Ei oikein muuta tule mieleen.
Tai Isiksen uhka tulijoiden myötä.
Tästä on nyt uhottava äkkiä ja lujaa, jos vaikka itse tilaisuus ei mitään aihetta sitten enää annakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En löisi vetoa tuon puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sitä ei uskallettaisi tuoda julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pistän pennoseni rasististen ääriliikkeiden uhalle. Toivottavasti ongelmaan puututaan kovalla kädellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pistän pennoseni rasististen ääriliikkeiden uhalle. Toivottavasti ongelmaan puututaan kovalla kädellä.
Onhan se Isis kammottava ja todellinen uhka Suomessa. Kaaputeini kyllä menee Isiksen edelle vaarallisuudessa.
Venäjän uhka ja hyödylliset idiootit kiitospaita päällä.
No mutta, eihän lintukotoa mikään voi uhata! Maailman pahuus on vaan tuolla Lähi-idässä! Varmasti ne vaan haluaa taas kertoa meille, että matu on kaveri!
Viekkaat pirulaiset... Odottivat tätä lämpimämpää keliä, että on sitten mukavampi kiukutella ja seisoskella ulkona.
Hengitysilmaa ollaan pistämässä verolle. Uudet suuntaukset maailmassa estävät vapauden liikuttaa omaa lihaansa.
Jahas. Miksi? Ja mitä tiedossa? Jotain uutta oikeesti vai samoja lätinöitä?